Γερά πόδια, επίπεδη κοιλιά: Ένα δυνατό πακέτο ασκήσεων

Μια προπόνηση οκτώ στάσεων που θα ξαναβάλει το σώμα σου στον σωστό ρυθμό άσκησης.
SHARES

Τα πόδια είναι η μεγαλύτερη μυϊκή ομάδα του ανθρώπινου σώματος. Είναι η βάση σου και ενεργοποιούνται σχεδόν με κάθε κίνηση. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει πάντα να τα έχεις σε καλή κατάσταση.

Πολλοί αμελούν την εκγύμναση των ποδιών, διότι δεν είναι από τους μυς που βλέπεις στο καθρέπτη. Αυτό είναι ίσως και το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όσοι γυμνάζονται. Αν έχεις δυνατό στήθος ή μεγάλους δικέφαλους στα χέρια δεν σημαίνει ότι είσαι σωστά γυμνασμένος. Τα πόδια καλαμάκια θα βγάλουν πολλές αδυναμίες σου στη φόρα και θα σου δημιουργήσουν προβλήματα στις καθημερινές σου λειτουργίες.

(Φωτογραφίες και GIF: Θεοφύλακτος Μιχαήλ)

Καλύτερα, λοιπόν, να αμελείς πιο πολύ μια μικρή ομάδα μυών όπως τα χέρια και να γυμνάζεις 1-2 φορές την εβδομάδα τα πόδια σου. Επιπλέον, γυμνασμένα πόδια σημαίνει αύξηση του βασικού μεταβολισμού και μεγαλύτερες καύσεις θερμίδων και λίπους. Κατά συνέπεια, γυμνάζοντας τα πόδια βελτιώνεις ένα μεγάλο ποσοστό της φυσικής σου κατάστασης. Το πρόγραμμα που ακολουθέι θα γυμνάσει σωστά τα πόδια σου και θα σε κάνει να νιώσεις πολύ δυνατός.

Οδηγίες

Σε κάθε άσκηση κάνε 4 σετ των 12 επαναλήψεων. Σε κάποιες ασκήσεις πρέπει να γυμνάζεις το κάθε άκρο ξεχωριστά. Σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις ξεκούραση και εκτελείς τα σετ το ένα πίσω από το άλλο. Μετά από κάθε άσκηση ξεκουράσου 2-3 λεπτά πριν πας στην επόμενη.

Άσκηση #1: Κάθισμα στο ένα πόδι

Τοποθέτησε μεταξύ του τοίχου και της πλάτης σου μια ελβετική μπάλα για να γίνει πιο εύκολη η άσκηση.

Άσκηση #2: Άρσεις θανάτου σε Bosu

Πριν ξεκινήσεις τις επαναλήψεις σιγουρέψου ότι έχεις βρει σωστή ισορροπία πάνω στην Bosu.

Άσκηση #3: Καθίσματα στην Bosu

Τοποθέτησε τα πόδια σου στις άκρες της Bosu για να έχεις καλύτερη ισορροπία. Φρόντισε ώστε τα πόδια να έχουν πάντα το σωστό άνοιγμα.

Άσκηση #4: Άρσεις ποδιού στην Bosu

Πάτα στο κέντρο της Bosu με το ένα πόδι και μετά εκτέλεσε την άσκηση.

Άσκηση #5: Farmer's Walk στην Bosu

Γύρνα την Bosu από το μαλακό μέρος και πάτα επάνω με τα πόδια. Αφού βρεις καλή ισορροπία κάνε περπάτημα στις μύτες για 40 δευτερόλεπτα.

Άσκηση #6: Bulgarian Squat σε ελβετική μπάλα

Τοποθέτησε το ένα πόδι πάνω σε μια ελβετική μπάλα και το άλλο στο πάτωμα. Βρες καλή ισορροπία πριν εκτελέσεις την άσκηση.

Άσκηση #7: Ανυψώσεις λεκάνης με ένα πόδι

Ξάπλωσε ανάσκελα και πάτα με το ένα πόδι την ελβετική μπάλα. Πίεσε δυνατά για να ανέβει η λεκάνη ψηλά.

Άσκηση #8: Προβολές και Split Squat

Κάνε πρώτα μια προβολή με το ένα πόδι και μετά εκτέλεσε κάθισμα με ανοιχτά τα πόδια.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 210 9843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
Follow
 

Best of Network

 
Μάθε τα πάντα
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.