Πάντειο Day Project από την 24MEDIA και το Πάντειο Πανεπιστήμιο

“Όταν οι ιδέες γίνονται κείμενα”.
SHARES

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της 24MEDIA με το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και  Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, σαράντα τεταρτοετείς φοιτητές του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (AD&PR Lab) αναλαμβάνουν την Τρίτη 22 Μαρτίου, την επιμέλεια των κειμένων στα sites του Ομίλου (Huffington Post Greece, News247, Oneman, Ladylike, Sport24 & Contra). Κάθε φοιτητής του AD&PR Lab στο πλαίσιο του μαθήματος "Δημόσιες Σχέσεις: The art of storytelling" πρότεινε κάποια θέματα και έγραψε ένα από αυτά εν είδη εργασίας εξαμήνου. Το αποτέλεσμα αναμένεται να κριθεί από τα σχόλια του αναγνωστικού κοινού.

Το Πάντειο Day Project πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά πέρυσι σε συνεργασία με το Oneman.gr. Φέτος συμμετέχουν όλα τα sites της 24MEDIA, δίνοντας την ευκαιρία σε σαράντα φοιτητές να γνωρίσουν τις λειτουργίες των sites του Ομίλου και να τα γεμίσουν με τις δικές τους ιδέες, σκέψεις και ανησυχίες.

Ο Διευθυντής Περιεχομένου της 24MEDIA, κ. Μάνος Μίχαλος, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε την συνεργασία μας με το Πάντειο Πανεπιστήμιο και το Πάντειο Day Project. Είναι τιμή μας να ενισχύουμε τέτοιου είδους ενέργειες που θα διαμορφώσουν τους αυριανούς επαγγελματίες”.

Η Επίκουρη Καθηγήτρια και Επικεφαλής του AD&PR Lab, κα Μπέττυ Τσακαρέστου δήλωσε σχετικά: "Στο AD&PR Lab συνδέουμε τη δημιουργικότητα, τη βιωματική μάθηση με τον πειραματισμό και την υλοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών. Η συνεργασία μας με την 24MEDIA για 2η χρονιά, δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές που παρακολουθούν το ειδικό εργαστήριο με τίτλο "PR The Αrt and Power of Storytelling" που ξεκινήσαμε το 2015 με τον Νίκο Κακολύρη και συνεχίζουμε το 2016 με τη Μαρία Δημοπούλου της Asset Ogilvy PR, να συμμετέχουν σε ένα ωραίο πείραμα συγγραφής και επιμέλειας  ιστοριών για όλα τα site της 24MEDIA, σε μια εποχή όπου η τέχνη της αφήγησης συνδέει οργανικά την επικοινωνία και τη δημοσιογραφία. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες της 24MEDIA και της Asset Ogilvy PR για τη γόνιμη τριμερή συνεργασία".

*Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά για την υλοποίηση του project τους καθηγητές του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, κα. Μπέττυ Τσακαρέστου, κα .Δήμητρα Ιορδάνογλου και κο. Σταύρο  Καπερώνη καθώς και τα στελέχη της Asset Ogilvy PR, κο. Νίκο Κακολύρη και κα. Μαρία Δημοπούλου.

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Interviews

Η Βάσω Λασκαράκη δεν είναι το γλυκό κορίτσι της διπλανής πόρτας

Τρώει σαν δυο άντρες. Βρίζει σαν ταξιτζής. Και πραγματικά, μα πραγματικά, δεν θέλεις να την δεις νευριασμένη. Αυτή είναι η άλλη πλευρά της τηλεοπτικής μαμάς που λατρεύουν ταυτόχρονα -για διαφορετικούς λόγους- μπαμπάδες, μανάδες και μικρά παιδιά.

Best of Network

Παντελής Παντελίδης: Ένας χρόνος μετά, στόματα ερμητικά κλειστά

Ένα χρόνο μετά τον ξαφνικό χαμό του Παντελή Παντελίδη, το News247 ξετυλίγει το κουβάρι ενός δυστυχήματος που προκαλεί ακόμα πολλά αναπάντητα ερωτήματα. Πώς από τις εκδηλώσεις λατρείας φτάσαμε στα κλειστά στόματα. Η δικαστική εξέλιξη και οι μαρτυρίες φίλων και συνεργατών

Πώς ο Μπόγρης ξεσήκωσε τους συμπαίκτες του με σύνθημα του... ΠΑΟΚ!

Ένα βίντεο που κυκλοφόρησε στον επίσημο λογαριασμό της Ισπανικής Ομοσπονδίας στο twitter δείχνει τον Γιώργο Μπόγρη να ξεσηκώνει τους συμπαίκτες του πριν τον αγώνα με τη Μπασκόνια για το Copa Del Ray τραγουδώντας ένα σύνθημα του ΠΑΟΚ!

ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΑΡΦΩΜΑΤΑ ΤΟΥ "AIR"

Michael Jordan σήμαινε θέαμα!

Ο Michael Jordan έγινε 54 ετών και το ΝΒΑ Greece γιορτάζει μαζί του, παρουσιάζοντας το Top-10 των καρφωμάτων της καριέρας του!

Ε, λοιπόν, ο τυροπιτάς δεν φταίει

Ποια εξοπλιστικά, ποια Siemens, ποια Novartis, ποια διόδια, ποιες συμβάσεις του Δημοσίου, ποια διαφθορά; Ο Θ. Πάγκαλος -γνήσιος εκπρόσωπος του μεταπολιτευτικού συστήματος- ξαναχτύπησε!

 
comments powered by Disqus

Σινεμά

Blockbuster χωρίς Κινέζο, προκοπή πλέον δεν κάνει

Η Κίνα είναι πλέον το μεγάλο αφεντικό στο Χόλιγουντ. Όχι μόνο μέσα από τα Αμερικάνικα στούντιο και τις εταιρίες παραγωγής που της ανήκουν, αλλά, κυρίως, από το γεγονός ότι πλέον είναι μόνο η γνώμη των Κινέζων θεατών που έχει αξία για το αν θα φτιαχτεί ένα blockbuster ή για το αν δικαιούται να έχει σίκουελ. Τα ακούς Donald;

PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.