Σχολιάζουμε τα χτεσινά βραβεία Emmy και όσα ξεχωρίσαμε

Τι μας άρεσε. Τι θέλουμε να αλλάξει. Τι χειροκροτήσαμε. Όλα εδώ.

Το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε. Τα βραβεία Emmy κάνουν το πιο αυτονόητο και ταυτόχρονα το πιο παράξενο πράγμα τα τελευταία χρόνια. Βελτιώνονται.

Ως καθιερωμένος θεσμός σε μια βιομηχανία που μεταβάλλεται συνεχώς την τελευταία δεκαετία, τα μεγάλα τηλεοπτικά βραβεία μοιάζουν να έχουν γνήσια, ειλικρινή διάθεση να συντονιστούν με όλους εμάς τους υπόλοιπους. Αυτό σε πρακτικούς όρους διαφαίνεται στην έγκαιρη εισαγωγή νέων παικτών στη λίστα με τους νικητές, όπως στην περίπτωση του Rami Malek, ή στην ποτέ δεν είναι αργά λογική που μεταφράστηκε στην αναπάντεχη νίκη της Tatiana Maslany. Μαζί και με όλα τα υπόλοιπα που θα σχολιάσουμε παρακάτω, απεικονίζεται ένα σκηνικό που μπορεί να απέχει ακόμα από το ιδανικό, αλλά σα να έχει αρχίσει να μας πείθει ότι αυτό κάπου παρακάτω μπορεί και να υπάρξει, ή τελοσπάντων μπορεί σχεδόν να το αγγίξουμε. Ας δούμε παρέα τι πήγε καλά στην τελετή, τι θα προτιμούσαμε να είχε γίνει λίγο διαφορετικά, τι μας τράβηξε το ενδιαφέρον, ποιες δηλώσεις μας έκαναν να χειροκροτήσουμε από τον καναπέ μας και τι πρέπει σιγά-σιγά να αφήσει πίσω η Ακαδημία.

Εκπλήξεις και αλλαγές

Tatiana Maslany. Kate McKinnon. Louie Anderson. John Oliver. Κάποιος ακούει εκεί έξω (κάμποσοι δηλαδή) και έχει όρεξη να χωρέσει όλους τους καλούς χωρίς να περιμένει απαραίτητα τη στιγμή του παρά πέντε.

Μένει να ξεπεραστεί η δύναμη της συνήθειας - ή αλλιώς και μάστιγα της ανθρωπότητας - για να φύγουν παίκτες με κορυφώσεις που ανήκουν στο παρελθόν (*γκουχ* ‘Homeland’ *γκουχ* 'Downton Abbey' *γκουχ*), υποψηφιότητες που μπαίνουν τιμής ένεκεν (λατρεύουμε μαγνητικό Mendelsohn και υπέρτατη Maggie Smith, αλλά δεν υπήρχε λόγος φέτος, αλήθεια) και αυτή η αποστροφή σε σειρές είδους που οδηγεί και στην παραγνώριση εκπληκτικών ερμηνειών, όπως αυτή της Eva Green στο ‘Penny Dreadful’. Όλα αυτά θα οδηγήσουν αυτόματα σε πιο στέρεες κατηγορίες χωρίς τζάμπα slots και άρα σε όλο και περισσότερες νίκες συντονισμένες με το σήμερα, ειδικά στην περίπτωση των streaming δικτύων που σαρώνουν σε υποψηφιότητες αλλά δε βλέπουν πολλές νίκες. Προς το παρόν, ευχόμαστε μιας και του χρόνου το 'Game of Thrones' θα αρχίσει αργότερα και δε θα είναι επιλέξιμο στα βραβεία, να πάρει σειρά το τεράστιο 'Americans'.

Πάρτε επ’ ευκαιρίας και λίγη υστερία από Leslie Jones που ούτε κι αυτή περίμενε το κολλητάρι:

Diversity

Συνέχιστε έτσι Emmys, καλά το πάτε. Είχε ήδη φανεί από τις υποψηφιότητες. Το 25% των υποψηφίων δεν ήταν λευκοί, οπότε περιμέναμε να δούμε εάν αυτό θα μεταφραζόταν και σε νίκες.

Τελικά τα αγαλματίδια πήγαν στον Courtney B. Vance και Sterling K. Brown από τον μεγάλο νικητή της βραδιάς ‘The People v. O.J. Simpson: American Crime Story’, τον Rami Malek του ‘Mr. Robot’, τη Regina King του ‘American Crime’ για 2η συνεχή χρονιά, τη σειρά ‘Key and Peele’ να κερδίζει στην κατηγορία του variety sketch και τους Aziz Ansari και Alan Yang να κερδίζουν στην κατηγορία Καλύτερου Σεναρίου σε Κωμωδία για το ‘Master of None’, με τον Yang να τονίζει τη διαφορά μεταξύ της αφθονίας σε χαρακτήρες με καταγωγή από την Ιταλία και αυτών από την Ασία, ενώ οι δύο κοινότητες μετράνε τους ίδιους σχεδόν αριθμούς στην Αμερική.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΛΥΨΗ ΒΡΑΒΕΙΩΝ EMMY

Όλοι οι νικητές και οι εκπλήξεις
H ανάλυση των δραματικών κατηγοριών
H ανάλυση των κωμικών κατηγοριών
H ανάλυση των κατηγοριών ανθολογίας και τηλεταινιών
Οι υποψηφιότητες

Leslie Jones

Η Leslie Jones άργησε πολύ να μπει στο μεγάλο παιχνίδι, αλλά με το που πάτησε το πόδι της η πορεία της έχει εκτοξευτεί, από τη συμμετοχή της στο ‘Saturday Night Live’ που αγκαλιάστηκε από το κοινό, μέχρι τη συμμετοχή της στο φετινό ‘Ghostbusters’.

Δυστυχώς δεν πρόλαβε να το χαρεί πριν αρχίσει να δέχεται συνεχείς ρατσιστικές και σεξιστικές επιθέσεις κυρίως μέσω του Twitter, με μελανότερο σημείο την διαρροή προσωπικών φωτογραφιών στην ιστοσελίδα της. Ευτυχώς, όπως λέει, ξέρει να σηκώνει το κεφάλι της, δεν σκοπεύει να τα αφήνει όλα αυτά ασχολίαστα και χτες δεν ήταν η εξαίρεση. Πάντα με τον δικό της τρόπο.

“Please give transgendered talent a chance”

Ο Jeffrey Tambor κέρδισε για δεύτερη φορά το βραβείο Α΄ Καλύτερου Ηθοποιού σε Κωμωδία για τη δουλειά του στο ‘Transparent’ και χρησιμοποίησε τον χρόνο του για να προτρέχει τη βιομηχανία να δώσει ευκαιρίες σε τρανς άτομα από τον χώρο της υποκριτικής να δείξουν το ταλέντο τους, χωρίς να αφήνει στην απ’ έξω προσλήψεις σαν και του ίδιου. Να θυμίσουμε ότι οι τελευταίες επιλογές σε casting που έγιναν αντικείμενο αρνητικού σχολιασμού ήταν αυτές του Jared Leto για το ‘Dallas Buyers Club’, του Eddie Redmayne για το ‘Danish Girl’ και του Matt Bomer σε επερχόμενη ταινία με παραγωγό τον Mark Ruffalo.

3 ευχαριστώ και 1 συγνώμη

Πολύ ειλικρινά θα πούμε ότι δεν είχαμε υπολογίσει την Tatiana Maslany στην κατηγορία της, όχι επειδή δεν είναι ταλεντάρα, αλλά επειδή έχει από αυτές τις περιπτώσεις αβανταδόρικου κόνσεπτ στο ‘Orphan Black’ και έκανε τόσο ντόρο όταν είδαμε τη δουλειά της, που όσο την ξεχνούσαν τα Emmy, τόσο ξεχνούσαμε κι εμείς τις πιθανότητές της και περιμέναμε καμιά Χρυσή Σφαίρα. Φανερά συγκινημένη, η Maslany τόνισε τη χαρά που της δίνει να συμμετέχει σε μια σειρά με έμφαση στους γυναικείους χαρακτήρες.

A video posted by @shileay on

Η Julia Louis-Dreyfus μας έχει συνηθίσει σε χαμόγελα και αιχμηρό χιούμορ, αλλά στον λόγο που έδωσε για τη νίκη της με το ‘Veep’, αυτά έδωσαν τη θέση τους σε δάκρυα. Η στιγμή τα λέει όλα από μόνη της.

Μαζί με το ευχαριστώ της, η Sarah Paulson είπε κι ένα μεγάλο συγνώμη στην Marcia Clark για την λανθασμένη γνώμη που είχε επιτρέψει στη μονοδιάστατη κάλυψη των μέσων να της δημιουργήσουν για κείνη και δήλωσε ευγνώμων που μπόρεσε να της την πει μπροστά σε όλους.

Οι δύο γυναίκες έχουν αναπτύξει φιλικές σχέσεις από την προπαραγωγή της σειράς ακόμα και με το αγαλματίδιο της Paulson να έχει από χτες χαραγμένο το όνομα της Clark, θεωρούμε δεδομένο ότι η συγνώμη της έχει γίνει παραπάνω από αποδεκτή.

Σκηνοθέτιδες

Η νίκη της Jill Soloway για το ‘Transparent’ και της Suzanne Bier για το ‘The Night Manager’ κάνουν δύο πράγματα. Φέρνουν τις γυναίκες ένα μικρό βήμα πιο κοντά στην αναγνώριση στον χώρο και την ίδια στιγμή τονίζουν το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, με πολλές από τις σειρές που ακούστηκαν τη χτεσινή βραδιά και άλλες προηγούμενες, να μην έχουν ούτε μία σκηνοθέτιδα στο payroll, με πρώτα και καλύτερα τα σαρωτικά ‘Game of Thrones’ και ‘The People v. O.J. Simpson’. Πώς να μη χαμογελάσεις με τη χαρά της Soloway όμως; 

Παρουσίαση

Emmys, σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την απόφασή σας να λήξετε σε ένα λογικό χρονικό διάστημα. Ευχαριστούμε και για την επιλογή του Kimmel, όχι επειδή έκανε και τίποτα που δεν έχουμε ξαναδεί, αλλά επειδή κρατήθηκε σε επίπεδο one-liners και όχι σε ολόκληρα χαζοβιόλικα κομμάτια που υποθέτουν ότι παρακολουθούμε την τελετή για τον παρουσιαστή και όχι όλο το ταλέντο που βρίσκεται κάθε φορά συγκεντρωμένο στην αίθουσα. Highlight η συνάντησή του επί σκηνής με τον Matt Damon που έληξε σε ένα throwback ενός αγαπημένου στιγμιότυπου από το ‘Good Will Hunting’.

Gifάκια της καρδιάς μας:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΛΥΨΗ ΒΡΑΒΕΙΩΝ EMMY

Όλοι οι νικητές και οι εκπλήξεις
H ανάλυση των δραματικών κατηγοριών
H ανάλυση των κωμικών κατηγοριών
H ανάλυση των κατηγοριών ανθολογίας και τηλεταινιών
Οι υποψηφιότητες
ADVERTISING
  • top stories

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ