Adidas
ΜΟΔΑ

Η νέα εκτός έδρας εμφάνιση της εθνικής Ιταλίας είναι αριστούργημα

Μόλις είδαμε τις ολοκαίνουργιες φανέλες της Σκουάντρα Ατζούρα και μείναμε με το στόμα ανοιχτό.

Όλοι στεναχωρηθήκαμε με τον αποκλεισμό της εθνικής Ιταλίας από το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ. Άλλωστε δεν είναι και το πιο σύνηθες πράγμα, να απουσιάζει από την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη, η ομάδα που πριν από δυο χρόνια είχε κατακτήσει το Euro στο Γουέμπλεϊ. Οι νέες εμφανίσεις, όμως, της ομάδας που παρουσιάστηκαν το πρωί της Τρίτης από την ομοσπονδία της χώρας, μας έκαναν να ανυπομονούμε ήδη για την επόμενη μεγάλη διοργάνωση.

Η Σκουάντρα Ατζούρα, μετά από 20 χρόνια συνεργασίας με την Puma, αποφάσισε να αλλάξει στρατόπεδο και να ξεκινήσει τη συνεργασία της με την Adidas. Και το αποτέλεσμα είναι πράγματι πολύ εντυπωσιακό.

Οι νέες φοβερές εμφανίσεις της εθνικής Ιταλίας

Τις προηγούμενες εβδομάδες διέρρευσαν στο διαδίκτυο κάποιες εικόνες σχετικά με το πώς πρόκειται να μοιάζει η πρώτη εμφάνιση που τελικά αποδείχθηκαν αληθινές. Ωστόσο, κανείς δεν μπορούσε να μας προετοιμάσει για την εντυπωσιακή παρουσίαση των νέων εμφανίσεων και ρουχισμού των Ατζούρι, στην οποία συμμετείχαν όλα τα μεγάλα αστέρια της ομάδας, αλλά και ορισμένοι καλλιτέχνες, όμως, ο Blanco, που μετρά περισσότερους από 3 εκατομμύρια μηνιαίους ακροατές στο Spotify.

Το μάτι μας φυσικά έπεσε πάνω στη δεύτερη εμφάνιση της εθνικής Ιταλίας που, όπως σημειώνεται και στο επίσημο λανσάρισμα, είναι εμπνευσμένη από τα ιερά μάρμαρα της χώρας. Πράγματι, αν την παρατηρήσει κανείς, είναι λευκού χρώματος, ενώ εμφανίζει ορισμένες χρωματικές λεπτομέρειες που συναντάμε στο μάρμαρο. Σύμφωνα με τα ιταλικά μέσα, η χρησιμοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου συμβολίζει τη σημαντική συμβολή της χώρας στον κόσμο της τέχνης από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Όπως έχει γίνει γνωστό, στο πίσω μέρος της φανέλας υπάρχει ραμμένη η λέξη Italia, ενώ οι γραμματοσειρές που θα χρησιμοποιηθούν για τα ονόματα και τα νούμερα των ποδοσφαιριστών θα αναδύουν «ρωμαϊκά vibes». Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως το νέο λογότυπο της εθνικής ομάδας έχει μια μικρή απόκλιση από όλα τα προηγούμενα, καθώς είναι πιο μίνιμαλ.

Για να την αγοράσει κανείς, όμως, αυτή τη στιγμή θα πρέπει να δαπανήσει 140 ευρώ. Κάθε έργο τέχνης, βέβαια, έχει και το τίμημα που του αρμόζει.