@veneziafc
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η Βενέτσια κερδίζει για άλλη μια χρονιά τον τίτλο του στυλ

Ένα χρόνο μετά τη viral φωτογράφηση της Ελληνίδας Θεοπίστης Πουρλιοτοπούλου, η Βενέτσια το ξανάκανε. 

Ήδη από το περυσινό καλοκαίρι η Βενέτσια είχε καταφέρει να παντρέψει τον κόσμο του ποδοσφαίρου με εκείνον του στυλ, όταν η Θεοπίστη Πουρλιοτοπούλου φωτογραφήθηκε στη Βενετία με τις εμφανίσεις του συλλόγου. Οι φανέλες της ιταλικής ομάδας έγιναν viral με την κομψότητα και τη φινέτσα να γίνονται αντιληπτές από την πρώτη ματιά. 

Ένα χρόνο μετά, η Βενέτσια έφτασε κοντά στην άνοδό της στη Serie A και είδε δεκάδες διάσημους αθλητές να φορούν τη φανέλα της. Στο μεταξύ η Athens Kallithea FC, μέσω της εξαγοράς της από τον Θεόδωρο Φιλιππάκο, δημιούργησε την ελληνική βερσιόν της viral φωτογράφησης και σήμερα η ιταλική ομάδα επιστρέφει με μερικά ακόμη καλαίσθητα κλικ από τις νέες εμφανίσεις.

Τη θέση της πρωταγωνίστριας έλαβε αυτή τη φορά η Clara Guarnieri, ενώ όπως και πέρυσι, μερικά απλά, καθημερινά πρόσωπα κάθε ηλικίας έγιναν μοντέλα για χάρη της ομάδας της πόλης τους. 

Η φανέλα της Venezia για τη σεζόν 2023/24

Τη χρονιά της 18ης Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής, η Βενέτσια επέλεξε να αποτίσει φόρο τιμής σε έναν διάσημο Βενετσιάνο αρχιτέκτονα, τον Carlo Scarpa, δημιουργώντας μια φανέλα που έχει σκοπό να αποτελέσει μια αναφορά στο έργο του. Το αποτέλεσμα είναι μια μαύρη φανέλα, όπως την έχουμε ήδη δει τις τελευταίες σεζόν, εμπλουτισμένη με χρυσό γιακά και μια πορτοκαλοπράσινη λωρίδα τοποθετημένη κάθετα, στο κέντρο. Ένας τρόπος ενσωμάτωσης της κομψής μινιμαλιστικής απλότητας που ήταν το σήμα κατατεθέν του Scarpa.

Στο ίδιο χρυσό ντύθηκε τόσο το σήμα της ομάδας, όσο και το λογότυπο της Kappa, καθώς επίσης και η επιγραφή “Citta De Venezia (Πόλη της Βενετίας). Το σκηνικό για τις λήψεις του Sam Gregg είναι το ισόγειο του Fondazione Querini Stampalia, το οποίο ανακαινίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1960 από τον ίδιο τον Carlo Scarpa.

Ταυτόχρονα, κυκλοφόρησαν και οι pre-match εμφανίσεις της ομάδας. Σε αυτές παρατηρούμε τις κάθετες πορτοκαλί, μαύρες και πράσινες ρίγες που συναντούν το λευκό αυτή τη φορά λογότυπο της ομάδας και της εταιρείας. Δημιουργός του σχεδιασμού ήταν το στούντιο Bureau Borsche, το οποίο είχε αναλάβει επίσης το rebranding του συλλόγου, με την Kappa να επιλέγεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως τεχνικός συνεργάτης.

Η παρουσίαση των εμφανίσεων δεν θα μπορούσε να μη γίνει στη μαγευτική Βενετία, ενώ πρωταγωνιστές της καμπάνιας του Sam Gregg, είναι οι πολίτες. Από ψαράδες και τεχνίτες της πόλης μέχρι παιδιά-μέλη της ακαδημίας της ομάδας. Η Βενέτσια είναι πια ένα παγκόσμιο brand, έρχεται από μια μοναδική πόλη και είναι ικανή να μεταφέρει το μήνυμα του συλλόγου της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, διαφυλάσσοντας ωστόσο και την κληρονομιά της. 

Πού μπορούμε να βρούμε τις εμφανίσεις

Η συλλογή Venezia 2023/24 κυκλοφόρησε και είναι ήδη διαθέσιμη στο shop.veneziafc.it και στα επίσημα καταστήματα του συλλόγου. Ο Duncan Niederauer, πρόεδρος της Βενέτσια, δήλωσε συγκεκριμένα: «Το λανσάρισμα της συλλογής 2023/24 είναι πραγματικά μια συμβολική στιγμή, καθώς αντιπροσωπεύει την πόλη μας, τους παίκτες μας και, πάνω απ’ όλα, τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο. Έχουμε μια πολύ ξεκάθαρη ταυτότητα και η νέα συλλογή θέλει να υπογραμμίσει τη δέσμευση και την αποστολή μας, με έμφαση στην αθλητική αριστεία, τον βενετσιάνικο πολιτισμό και την κοινωνική ευθύνη. Ελπίζουμε να δούμε τους οπαδούς του πορτοκαλί και του πράσινου να φοράνε με υπερηφάνεια τη νέα μας συλλογή τόσο στη Βενετία όσο και σε όλο τον κόσμο».