Alamy/Visualhellas.gr
ΣΙΝΕΜΑ

9 κομμένες ερωτικές σκηνές που θα άλλαζαν τις ταινίες τους

Ερωτικές σκηνές με Peter Parker σε ιστούς αράχνης και Lady Gaga στο House of Gucci με τη Salma Hayek σε ρόλο μέντιουμ.

Κάποτε γράφαμε πως το σεξ στο Χόλιγουντ έχει πεθάνει. Φέτος όμως ήταν μία μεγάλη χρονιά για τις κινηματογραφικές ερωτικές σκηνές, από την Emma Stone και τον Mark Ruffalo στο Poor Things, μέχρι τον Ben Whishaw και τον Franz Rogowski στο Passages, αλλά και τη διαβόητη σκηνή μεταξύ του Cillian Murphy και της Florence Pugh στο Oppenheimer.

Παρακάτω όμως θα βρεις ερωτικές σκηνές που δεν κατέληξαν στη μεγάλη οθόνη, παρότι σε κάποιες περιπτώσεις είχαν ήδη γυριστεί.

The Breakfast Club (1985)

Η φιλμογραφία του John Hughes αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από ταινίες που, στην πιο ακραία τους εκδοχή, είναι PG-13. Το βούτυρο στο ψωμί του ήταν οι οικογενειακές κωμωδίες και οι ιστορίες ενηλικίωσης, όμως το The Breakfast Club είχε φτάσει οριακά σε περιοχή R. Αυτό έγινε αποκλειστικά λόγω των διαλόγων της ταινίας, οι οποίοι περιείχαν όχι μόνο βωμολοχίες αλλά και ειλικρινείς συζητήσεις για το σεξ και τη βία.

Η ταινία όμως παραλίγο να πάρει την αξιολόγηση R λόγω γυμνού. Στο πλαίσιο μίας τουλάχιστον ατυχούς τάσης στις κωμωδίες της εποχής, το Breakfast Club επρόκειτο να έχει μία σκηνή όπου θα βλέπαμε μία γυμνή γυναίκα μέσα από ένα ματάκι που έβλεπε στα αποδυτήρια των κοριτσιών.

Θα ήταν ένα ενήλικο μέλος του διδακτικού προσωπικού. Ευτυχώς, η παραγωγός Michelle Manning και οι πρωταγωνίστριες Molly Ringwald και Ally Sheedy μίλησαν στον Hughes για την εντελώς περιττή σκηνή και δεν την γύρισε ποτέ.

House of Gucci (2021)

Το House of Gucci αφηγείται την ιστορία του διάσημου οίκου μόδας Gucci και την πάλη για τον έλεγχο μεταξύ του Maurizio Gucci (Adam Driver) και της πρώην συζύγου του Patrizia Reggiani (Lady Gaga), με αποκορύφωμα την Patrizia να περνάει δεκαετίες στη φυλακή επειδή προσέλαβε έναν εκτελεστή για να δολοφονήσει τον Maurizio.

Η ταινία παίρνει πολλές ελευθερίες σε σχέση με την πραγματική ιστορία για χάρη ενός πιο διασκεδαστικού τελικού προϊόντος, και αυτές οι ελευθερίες θα είχαν φτάσει σε αχρείαστα άκρα αν περιλάμβανε τη σεξουαλική σχέση μεταξύ της Patrizia και της Giuseppina “Pina” Auriemma (Salma Hayek), ενός μέντιουμ με το οποίο η Patrizia πιάνει φιλία και τη βοηθάει στο στήσιμο της δολοφονίας.

Η Lady Gaga είχε αποφασίσει ότι η Patrizia και η Pina έπρεπε να τα φτιάξουν, παρότι τίποτα στην αληθινή ζωή δεν υποδηλώνει ότι οι δύο γυναίκες είχαν τέτοιου είδους σχέση. Ο Scott γύρισε μάλιστα μία καυτή ερωτική σκηνή με τις δύο ηθοποιούς, όμως δεν τη χρησιμοποίησε στην ταινία.

Sicario (2015)

Ο σκηνοθέτης του Sicario, Denis Villeneuve, έχει δηλώσει πως ο σεναριογράφος της ταινίας, Taylor Sheridan, είχε κληθεί από το στούντιο να αλλάξει τον χαρακτήρα της Emily Blunt σε άνδρα, όμως ο Villeneuve υποστήριξε να παραμείνει η ειδική πράκτορας Mercer Kate Mercer.

Δεν είναι σαφές τι θα συνέβαινε σε μία γυμνή σκηνή του σεναρίου εάν η Kate είχε αλλάξει σε άνδρα, όμως έτσι κι αλλιώς η εν λόγω στιγμή ακυρώθηκε όταν η Blunt πίεσε προς την αντίθετη κατεύθυνση. Η ηθοποιός δήλωσε στον Howard Stern, «[η σκηνή] βγήκε επειδή δεν συμφωνούσαμε με αυτήν», διευκρινίζοντας πως το «εμείς» αναφερόταν στην ίδια και στο στήθος της.

Closer (2004)

Σε μία σκηνή στο Closer μεταξύ της Alice (Natalie Portman) και του Larry (Clive Owen), η ηθοποιός γδύνεται σε ένα ιδιωτικό δωμάτιο. Το γεγονός ότι η Alice δεν γδύνεται ποτέ τελείως έχει νόημα. Παίζει με τον Larry και χρησιμοποιεί την έλξη του για αυτήν ώστε να τον χειραγωγήσει συναισθηματικά.

Η Portman όμως είχε γυρίσει μία εκδοχή της σκηνής όπου ο Larry έβλεπε τα πάντα, όμως αυτό θα μείωνε ίσως τη δύναμή της πάνω του και θα άλλαζε τη δυναμική της ιστορίας. Τελικά η Portman άλλαξε γνώμη και αποφάσισε ότι δεν ήθελε να είναι εντελώς γυμνή στην ταινία.

Ο σκηνοθέτης του Closer, Mike Nichols, τίμησε την επιθυμία της και συμπεριέλαβε μονάχα τα πλάνα της Alice όπου είναι τουλάχιστον μερικώς καλυμμένη. Ο Nichols έχει ισχυριστεί μάλιστα ότι κατέστρεψε όλα τα πλάνα που είχε γυρίσει και περιείχαν την Portman γυμνή, ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να κλαπούν και να διαρρεύσουν στο διαδίκτυο.

Σε μία συνέντευξη για ένα βιβλίο σχετικά με την καριέρα του Nichols, η Portman είχε μόνο επαίνους να πει για το πώς της φέρθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του Closer, αποκαλώντας τον σκηνοθέτη φεμινιστή και λέγοντας ότι δεν ήταν ποτέ creepy απέναντί της με κανέναν τρόπο, αντίθετα με άλλους μεγαλύτερους άντρες μέντορες που είχε στη βιομηχανία.

Amadeus (1984)

Το 2002, το οσκαρικό Amadeus επανεκδόθηκε στις κινηματογραφικές αίθουσες σε director’s cut, με την προσθήκη σκηνών που είχαν κοπεί από την αρχική έκδοση.

Μεταξύ των 20 λεπτών αποκατεστημένου υλικού υπήρξε και μία υποπλοκή που είχε προηγουμένως αποσυρθεί, όπου η σύζυγος του Mozart, Constanze (Elizabeth Berridge), ζητά βοήθεια από τον συνθέτη Antonio Salieri (F. Murray Abraham), ο οποίος έχει την επιρροή να προωθήσει την καριέρα του Mozart. Ο Salieri συμφωνεί, αλλά υπό τον έντονα υπονοούμενο όρο ότι η Constanze θα πρέπει να τον ανταμείψει σεξουαλικά σε αντάλλαγμα για τη βοήθειά του. Αυτό οδηγεί σε μία σκηνή όπου η Constanze γδύνεται μπροστά του.

Η συγκεκριμένη σκηνή όπως και η πλειοψηφία των άλλοτε κομμένων σκηνών του υλικού ανέκοπταν τον ρυθμό της αρχικής ταινίας, οπότε καλώς είχαν κοπεί.

Alien (1979)

Η ταινία Alien του Ridley Scott θεωρείται, φυσικά, από τις πιο σημαντικές ταινίες επιστημονικής φαντασίας όλων των εποχών. Γέννησε, άλλωστε, και ένα κραταιό franchise της έβδομης τέχνης που μάλλον δεν θα πατήσει ποτέ pause.

Η ταινία επικεντρώνεται σε ένα πλήρωμα αστροναυτών των οποίων το σκάφος δέχεται επίθεση από έναν βίαιο, αρπακτικό εξωγήινο, αφήνοντας την Ellen Ripley της Sigourney Weaver να σώσει την κατάσταση ως η μόνη επιζών. Ο χαρακτήρας της θα γινόταν σύμβολο της ποπ κουλτούρας, ως η ηρωίδα με τις πιο badass στιγμές σε ολόκληρη την ταινία.

Σε μία πρώιμη εκδοχή του σεναρίου, υπήρχε μία ερωτική σκηνή μεταξύ της Ripley και ενός άλλου μέλους του πληρώματος. Όταν όμως η Weaver διαφώνησε με τη συμπερίληψή της κατά τη συμφωνία της για την ταινία και είπε στον Scott, «αλήθεια, θα έκανε κανείς σεξ ενώ αυτό το πράγμα τρέχει τριγύρω;», το επιχείρημα έγινε κατανοητό και η σκηνή αφαιρέθηκε.

The Lord of the Rings

Το γυμνό δεν υπάρχει πάντα για λόγους διέγερσης στις ταινίες. Μερικές φορές οι χαρακτήρες – συχνότερα οι ανδρικοί – εμφανίζονται γυμνοί χάριν κωμωδίας. Αυτό θα συνέβαινε με τις σχεδιαζόμενες αλλά τελικά ακυρωμένες γυμνές σκηνές στην κινηματογραφική τριλογία του Lord of the Rings. Όποιος έχει διαβάσει τα μυθιστορήματα του J.R.R. Tolkien γνωρίζει πως όντως περιείχαν γυμνό, ωστόσο δεν υπάρχει ούτε ίχνος στην 11ωρη-και-κάτι διάρκεια της αρχικής τριλογίας.

Ενώ εμφανίστηκαν στο The Late Show With Stephen Colbert για να συζητήσουν για το podcast The Friendship Onion που έχει ως επίκεντρο το LotR, οι Dominic Monaghan και Billy Boyd – τα χόμπιτ Merry και Pippin αντίστοιχα – ανέφεραν πως το κοινό παραλίγο και θα είχε την ευκαιρία να δει τα γυμνά οπίσθιά τους στην οθόνη.

Αν και δεν διευκρίνισε σε ποια ταινία θα εμφανιζόταν, ο Boyd εξήγησε ότι η συν-σεναριογράφος Phillipa Boyens πλάναρε μία σκηνή όπου ο Merry και ο Pippin θα έπεφταν από τον Treebeard και, καθώς θα έπεφταν, σιγά-σιγά τα ρούχα τους θα γλιστρούσαν από τα κλαδιά του και θα προσγειώνοντας εντελώς γυμνοί.

Wild Things (1998)

Η ταινία του John McNaughton ήταν έκπληξη για το box office. Συνδύαζε νουάρ μυστήριο παλαιάς κοπής με καυτές σκηνές και μία από τις πιο αλλόκοτες ερμηνείες του Bill Murray.

Φαινομενικά η ιστορία ενός ντετέκτιβ από το Μαϊάμι (Kevin Bacon) που ερευνά τη σεξουαλική επίθεση σε μια μαθήτρια λυκείου από τον σύμβουλό της (Matt Dillon), η ταινία είναι γεμάτη με τόσες ανατροπές, αλληλοπροδοσίες και ύπουλες συναλλαγές, που μέχρι το τέλος χρειάζεσαι σημειωματάριο για να παρακολουθήσεις όλες τις μεταβαλλόμενες συμμαχίες.

Μια σχέση-κλειδί, ωστόσο, δεν μπήκε στο τελικό cut: Ένα ειδύλλιο μεταξύ του Dillon και του Bacon.

«Η ταινία παραλίγο να έρθει με άλλη μια έκπληξη για την οποία θα μιλούσε ο κόσμος, επειδή ο Matt θα έμπαινε στο ντους μαζί μου», αποκάλυψε αργότερα ο Bacon. «Το είχα βρει υπέροχο, γιατί όλη η ταινία είχε να κάνει με μυστικά που βγαίνουν στη φόρα, σωστά; Και όσο για αποκαλύψεις, αυτή θα ήταν τεράστια. Δυστυχώς, στους χρηματοδότες δεν άρεσε η ιδέα ανδρών που φιλιόντουσαν. Θεώρησαν ότι η ταινία το παρατραβούσε».

Ο Dillon, ωστόσο, χάρηκε που είδε την υποπλοκή να εγκαταλείπεται. «Ανακουφίστηκα όταν ξεφορτώθηκαν αυτή τη σκηνή», εξήγησε το 2005. «Ο Kevin όμως φαινόταν αρκετά δεμένος με την ιδέα της».

Spider-Man (2002)

Ο Spider-Man του Sam Raimi είχε μία από τις πιο εμβληματικές σκηνές φιλιού του σινεμά. Πριν εμπλακεί ο Raimi ωστόσο, ο James Cameron που είχε ασχοληθεί με το πρότζεκτ ήθελε να το πάει σε άλλο επίπεδο.

Όταν ο Cameron είχε υποβάλει μία σύνοψη σεναρίου 47 σελίδων που έλεγε το origin story του Spider-Man, με βασικούς κακούς τους Electro και Sandman. Παρότι ο Cameron αποχώρησε από το έργο, κάποια στοιχεία της δουλειάς του διατηρήθηκαν από τον σεναριογράφο David Koepp. Χρόνια όμως αργότερα, το σενάριο του Cameron διέρρευσε στο διαδίκτυο και οι αναγνώστες εντόπισαν σε αυτό μία ερωτική σκηνή.

Όπως την περιέγραφε ο Cameron, ο Spider-Man ανεβάζει την M.J. στην κορυφή της γέφυρας του Brooklyn και τη δένει με τον ιστό του. Σκοπός ήταν το σεξ τους να μοιάσει με τις πραγματικές βιολογικές τελετουργίες ζευγαρώματος της αράχνης.

«Το φλερτ μεταξύ των αραχνών είναι ιδιαίτερα τελετουργικό. Διαφέρει από είδος σε είδος. Η αρσενική αράχνη μπορεί να κυκλώσει το θηλυκό ή να κουνήσει τα μπροστινά της πόδια για να σηματοδοτήσει ότι δεν είναι θήραμα», λέει ο Peter Parker στο σενάριο, σηκώνοντας τα χέρια του σε μία κίνηση που περιγράφεται ως χορευτική. «Σε ορισμένες αράχνες όπως η Xysticus, το αρσενικό θα κολλήσει κλωστές μεταξιού στο θηλυκό δένοντας τα άκρα της».