ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

MasterChef 7: Οι παίκτες που κανείς δεν θέλει να επιστρέψουν στον διαγωνισμό

Με την επιστροφή παικτών από προηγούμενα χρόνια, το MasterChef ετοιμάζει μια «σαλάτα» με υψηλή περιεκτικότητα ίντριγκας και τηλεθέασης. Θυμόμαστε τους παίκτες που θέλουμε να ξεχάσουμε.  

Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, ή μάλλον για τον πιο ευκόλως εννοούμενο σκοπό –να ανέβουν τα νούμερα σε ένα τηλεοπτικό προϊόν που έχει πάρει την κάτω βόλτα, σαν τον όγκο αφρού σε πιάτο γαστρονομικού επιπέδου που περιμένει για ώρα στο πάσο–, το διοργανωτικό team του MasterChef αποφάσισε το εξής: στο τέλος μιας δοκιμασίας αποχώρησης, εκεί που ο παίκτης με τη χειρότερη προσπάθεια είναι έτοιμος να αποχαιρετήσει το ριάλιτι, του εμφανίζεται δεύτερη ευκαιρία.

Τι πρέπει να κάνει για να παραμείνει; Να υπερασπιστεί τη θέση του απέναντι σε έναν διαγωνιζόμενο από παλιούς κύκλους του παιχνιδιού. Σε περίπτωση που χάσει, κρεμάει την ποδιά του και ο παίκτης-έκπληξη από το παρελθόν μπαίνει απευθείας στο σπίτι του MasterChef.

Δίκαιο; Όχι, αλλά ξεκάθαρα ιδανικό για να ανάψουν τα αίματα εντός του ριάλιτι όσο και εκτός, αφού με την ανακοίνωση του νέου κανονισμού (που θα παραμείνει σε ισχύ για 10 αποχωρήσεις) ξεκίνησαν τα πονταρίσματα στο Twitter: Ποια πρόσωπα απεύχεσαι να επιστρέψουν στην TV;

Μοναδικοί που εξαιρούνται είναι οι νικητές. Κατά τα άλλα, όλα είναι πιθανά και προβλέπεται να ετοιμάζεται μια δελεαστική σαλάτα επί τις οθόνης, με όλα τα πικάντικα και τσουχτερά υλικά που έχει το pantry του MasterChef από τις έξι προηγούμενες σεζόν. Σε αυτή την ιστορία, ο αγαπητός Γιώργος Πορφύρης μοιάζει απλά με ορεκτικό για να ανοίξει η όρεξη.

Ακολουθούν οι παίκτες προηγούμενων κύκλων που κανείς δε θα ήθελε να επιστρέψουν, αλλά την ίδια στιγμή όλοι φοβούνται πως είναι οι επόμενοι.

Κατερίνα Λένη, η κομμώτρια

Ένδοξο MasterChef της πρώτης καραντίνας, τότε που όλοι ήταν μια «ωραία ατμόσφαιρα» στο ριάλιτι με κλίκες, τσακωμούς, έρωτα (το ζευγάρι Μπέλλος – Μαρία) και μια γυναίκα που είχε υιοθετήσει περήφανα τον ρόλο της πέτρας του σκανδάλου. Όπως φαίνεται από τις δεκάδες ατάκες που άφησαν ιστορία, το «στόλισμα» ήταν η ειδικότητά της: είχε μοιράσει κατάρες on camera, είχε επαναλάβει άπειρες φορές πόσο βλάκες και χαμηλού επιπέδου ήταν οι συμπαίκτες της και τελικά αποκόμισε το ψευδώνυμο «φράου Χίτλερ» στο σπίτι. Η χαιρεκακία ξεχείλιζε.

Σπυριδούλα Καραμπουτάκη, η φωνακλού

Με έναν μαγικό τρόπο, η τσιρίδα της διαπερνά τα ηχεία, απλώνεται στον χώρο και εγγράφεται απευθείας στο υποσυνείδητο. Μεταφερόμαστε στο 2019 που λίγο έλειψε να ανακοινωθεί νικήτρια η πιο «μισητή» παίκτρια του διαγωνισμού έως τότε. «Οχιά», «κακίστρω» και «σιχαμένη κατσαρίδα» ήταν μερικά από τα σχετικά ήπια κοσμητικά επίθετα που είχε κερδίσει από το κοινό η Σπυριδούλα, καθώς ούτε τακτ είχε τότε, ούτε πρόθεση να βάλει νερό στο κρασί της. Ορθή, κοφτή, δίκαζε, κυνηγώντας με λύσσα τον τίτλο.

Δημήτρης Μπόμπαινας, ο αξεπέραστος

Για να είμαστε δίκαιοι, υπήρξε αξεπέραστος. Με τον Μπόμπαινα, το κοντέρ γραφικότητας χτύπησε κόκκινο: το άτομο κρατούσε τεφτέρι με τα ονόματα των παικτών, διαγράφοντας όποιον αποχωρούσε, είχε τακτική στις δολοπλοκίες που έστηνε μπροστά και πίσω από τις κάμερες, μείωνε τους παίκτες και ποτέ του δεν έχασε το θεατράλε ύφος που ζητάει ένα ριάλιτι.

Τραγιάσκα, σκουφί, δάκρυα και μεγάλα λόγια. Το ότι ήταν φύσει παπατζής αποδεικνύεται και από τους 17 αρραβώνες που είχε συνάψει στη ζωή του.

Τζώρτζης Παπανικολάου, ο μικροκαμωμένος

Από τις πρώτες φιγούρες του MasterChef που συζητήθηκαν, με την αρνητική έννοια του όρου: σαν να συνέβη ένα ξαφνικό κλικ στο κεφάλι του, ο Τζώρτζης από συμπαθητικός και προσηνής είχε μετατραπεί σε φαρμακερό εχθρό, ακόμη και εις βάρος των κολλητών του. Πολλά από τα πικρόχολα σχόλια που μοίρασε άφησαν ιστορία, ενώ το πιο εξοργιστικό είναι πως μιλούσε με απόλυτη φιλικότητα στα άτομα που έπειτα κατηγορούσε.