Netflix
NETFLIX

Οι original σειρές του Netflix που έφεραν τα μεγαλύτερα κέρδη στην πλατφόρμα

Από τη μεγαλύτερη γαλλική επιτυχία μέχρι την πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του streaming, αυτά είναι τα tv shows που έκαναν ακόμα πλουσιότερο το Netflix.

Πριν από περίπου ένα μήνα, το Netflix είχε δώσει στη δημοσιότητα τα 10 μεγαλύτερα χιτ του· τις ταχύτερες επιτυχίες του, τις σειρές που έσπασαν το κοντέρ της θέασης, καθώς τις έβλεπε χωρίς υπερβολή ολόκληρος ο πλανήτης. Τώρα, έρχεται στο φως μία ακόμα λίστα, που αφορά την πλατφόρμα και έχει ίσως μεγαλύτερο –οικονομικό, αυτή τη φορά- ενδιαφέρον.

Σε αυτήν αποκαλύπτονται οι πρωτότυπες σειρές που έφεραν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τα περισσότερα κέρδη στο ταμείο του Netflix. Στην εποχή του streaming άλλωστε, οι νέο συνδρομητές και τα views αποτελούν το πιο πολύτιμο αγαθό. Κανείς δεν κόβει εισιτήριο από το σαλόνι το σπιτιού (εκτός από λίγες εξαιρέσεις ή και την όχι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα pay per view λογική).

Έτσι, οι viewers είναι η νέα μονάδα μέτρησης που κινεί την αγορά του streaming. Τα κέρδη μπορεί να είναι έμμεσα ή άμεσα –  σε κάθε όμως περίπτωση είναι πολλά.

Οι σειρές με τα πιο μεγάλα κέρδη στο Netflix

Από την Ισπανία στη Νότια Κορέα με μία σύντομη στάση στη Γαλλία. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις από τις πέντε πιο κερδοφόρες πρωτότυπες σειρές του Netflix είναι ξενόγλωσσες, ενώ δύο ισοβάθμισαν στην ίδια θέση.

La Casa De Papel | 5ησεζόν

Το πρώτο μέρος του πέμπτου και τελευταίου κύκλου του La Casa De Papel (Money Heist) καθήλωσε πάνω από 69 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως, ξεπερνώντας σε θέαση όλους τους προηγούμενους.

Το συνολικό κόστος της παραγωγής του μεγάλου φινάλε δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα. Γνωρίζουμε όμως ότι η πληρωμή των πρωταγωνιστών ανά επεισόδιο κόστισε στο Netflix 1.035.000 δολάρια, με τον “Professor” Álvaro Morte να είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος ηθοποιός λαμβάνοντας 150.000 δολάρια ανά επεισόδιο.

Τα συνολικά κέρδη που έχει αποφέρει η 5η σεζόν θα ανακοινωθούν αφού προβληθεί το δεύτερο μέρος του τελευταίου κύκλου. Ας κάνουμε υπομονή λοιπόν μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου.

The Witcher | 1η σεζόν 

 

H πρώτη σεζόν του Witcher καθήλωσε 76 εκατομμύρια θεατές στο Netflix. Η σειρά περιστρέφεται γύρω από τον Geralt, έναν κυνηγό τεράτων που ανακαλύπτει ότι οι άνθρωποι είναι τελικά πιο επικίνδυνοι από τα θηρία.

Ο προϋπολογισμός για ολόκληρη τη σεζόν δεν επιβεβαιώθηκε επίσημα, οι φήμες όμως κάνουν λόγο για συνολικό κόστος παραγωγής γύρω στα 70-80 εκατομμύρια δολάρια, με κάθε επεισόδιο να κοστίζει κοντά στα 10 εκατομμύρια.

Με την προσθήκη του Witcher, τα κέρδη του Netflix το 2019 αυξήθηκαν κατά 133,9 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με τα κέρδη του προηγούμενου έτους.

Lupin | 1η σεζόν

Αντίστοιχα, 76 εκατομμύρια viewers είχε και η 1η σεζόν του Lupin, η γαλλική σειρά που εμπνέεται από τον παγκοσμίου φήμης κλέφτη και μάστερ της μεταμφίεσης, Arsene Lupin. Έτσι, η συγκεκριμένη παραγωγή ισοβαθμεί με το The Witcher στην τρίτη θέση.

Αν και τόσο το κόστος παραγωγής όσο και τα έσοδα που έφερε στο Netflix δεν έχουν αποκαλυφθεί ακριβώς, η πλατφόρμα ισχυρίζεται ότι πρόκειται για τη «μεγαλύτερη γαλλική επιτυχία»: 4 εκατομμύρια νέοι συνδρομητές προστέθηκαν στo Netflix μόνο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, την ίδια περίοδο δηλαδή που η σειρά έκανε την πρεμιέρα της.

Bridgerton | 1η σεζόν

Σκαρφαλώνοντας στη δεύτερη θέση, το Bridgerton –βασισμένο στα μπεστ σέλερ μυθιστορήματα της συγγραφέως Julia Quinn- έγραψε ιστορία καθώς έφερε 82 εκατομμύρια θεατές στο Netflix.

Πρόκειται μάλιστα για μία από τις παραγωγές που συμπεριλήφθηκε στη συμφωνία των 100 εκατομμυρίων δολαρίων που έκλεισε η εταιρεία με την τηλεοπτική παραγωγό Shonda Rhimes.

Το κόστος ανά επεισόδιο υπολογίζεται περίπου στα 6,8 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα για το Netflix αμέσως μετά την κυκλοφορία του show ανήλθαν σε 239 εκατομμύρια δολάρια μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Squid Game | 1η σεζόν

Και στην κορυφή βρίσκεται ο συνήθης ύποπτος. Το Squid Game, το νοτιοκορεάτικο δράμα επιβίωσης για 456 άπορους άντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών που καλούνται να παίξουν μία σειρά από παιδικά παιχνίδια και να παλέψουν κυριολεκτικά για τη ζωή τους.

Το τηλεοπτικό show του Hwang Dong-hyuk είναι και επίσημα το πιο επιτυχημένο του Netflix με 142 εκατομμύρια θεάσεις σε μόλις τέσσερις εβδομάδες από την πρεμιέρα της πρώτης σεζόν του -ανακοινώθηκε ότι θα έχει και 2η– και με έσοδα που αγγίζουν σε αξία τα 900 εκατομμύρια δολάρια. Τα κέρδη που έφερε στην πλατφόρμα μοιάζουν αδιανόητα.

Κι όλα αυτά, ενώ η παραγωγή του κόστισε 21,4 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή περίπου 2,4 εκατομμύρια δολάρια ανά επεισόδιο.

Να αναφέρουμε επίσης ότι το Squid Game αποτελεί βασικό κομμάτι του επενδυτικού παζλ 500 εκατομμυρίων δολαρίων του Netflix για την παραγωγή σειρών και ταινιών στη Νότια Κορέα εντός του 2021.