ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Οι πιο βαρετές ερωτικές σκηνές όλων των εποχών

Οι πολυαναμενόμενες -και, τελικά, φουλ νερόβραστες- σκηνές οργίου της Lindsay Lohan στο The Canyons ήταν η αφορμή για να θυμηθούμε τις μεγάλες μας απογοητεύσεις.

Δεν αρκεί να διαθέτεις φαντασμαγορικά σωματικά προσόντα (και την ανάλογη διάθεση να τα δείξεις), ούτε να μπορέσεις να δέσεις το κορμί σου ‘κόμπο’ για να γυρίσεις μια καυτή ερωτική σκηνή. Απαραίτητο είναι επίσης το βλέμμα σου να μην είναι νεκρό και ο σκηνοθέτης να μην είναι εντελώς ανέραστος. Δείτε ποιες «φίλες» μας απέτυχαν οικτρά.

Η αφορμή

Φυσικά και δεν πέσαμε από τα σύννεφα με την άθλια «ερμηνεία» της Lindsay Lohan στο The Canyons. Ειδικά στην σκηνή του οργίου.

Απλά κάτι η συμμετοχή του James Deen στο cast, κάτι το βαρύγδουπο των ονομάτων των Bret Easton Ellis (American Physcho) και Paul Schrader (Taxi Driver, American Gigolo) ως σεναριογράφος και σκηνοθέτης, μας είχαν δώσει μια παραπάνω ελπίδα.

Δεν πειράζει. Τουλάχιστον το όλο θέμα μας άφησε κειμήλιο το εξαιρετικό άρθρο των NY Times για το τι συνέβη στα γυρίσματα, με την Lohan να κλειδώνεται στην ντουλάπα πριν γυρίσει την συγκεκριμένη σκηνή.

Αν και η αλήθεια είναι ότι είναι δύσκολο να κινηματογραφήσεις αποτελεσματικά ένα όργιο. Εδώ κοτζάμ Stanley Kubrick απέτυχε παταγωδώς όταν το προσπάθησε στο Eyes Wide Shut με τους μασκοφορεμένους επιβήτορες να εκπέμπουν τόσο πάθος όσο και μια καραβίδα.

 

Και όχι, δεν είναι σωστό να τα ρίξουμε όλα στην Nicole Kidman.

Η πιο χιλιοκραγμένη

Δεν υπάρχει σχετική λίστα -από τις δεκάδες που κυκλοφορούν- που να μην ξεκινά και να μην τελειώνει με την ερωτική σκηνή ανάμεσα στην λεσβία Jennifer Lopez και τον Ben Affleck (για χάρη του οποίου άλλαξε «στρατόπεδο») στο Gigli.

Εκεί που δεν ξέρεις με τι να γελάσεις πρώτα. Την φάτσα του «ερεθισμένου» Ben ή την θρυλική ατάκα «it’s turkey time, gobble gobble» της Jennifer που τον προτρέπει να της κάνει στοματικό.

 

Εννοείται πως φταίχτης εδώ είναι ο Βοστονέζος. Το παλικάρι απλά ΔΕΝ πρέπει να γυρίζει ερωτικές σκηνές. Δεν διαθέτει το κατάλληλο πρόσωπο.

Κάτι που απέδειξε τόσο στην ερωτική σκηνή στο Daredevil με την Jennifer Garner, την οποία επίσης έκανε να μοιάζει ξενέρωτη, όσο και με την Kate Beckinsale στο Pearl Harbor.

 

Εξαίρεση στα παραπάνω αποτελεί η σκηνή του στο Reindeer Games. Αλλά εκεί ήταν η Charlize Theron που «σήκωσε» όλο το βάρος.

Δεν αρκεί να είσαι κορμάρα

Μερικές από τις χειρότερες ερωτικές σκηνές όλων των εποχών, είχαν αναπάντεχα ως πρωταγωνίστριες κάποιες από τις ωραιότερες γυναίκες του πλανήτη. Γιατί άλλο πράγμα να είσαι ωραία και άλλο να είσαι μοιραία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Claudia Schiffer , με το γνωστό αγελαδινό βλέμμα, στο ξεχασμένο από το Θεό, τους ανθρώπους (και τον συμπρωταγωνιστή της, Robert Downey Jr.) Friends & Lovers.

 

Ενώ εξίσου ασέξουαλ, όσο ιερόσυλο και αν ακούγεται αυτό, ήταν και η Cindy Crawford στην περιβόητη σκηνή του τρένου από το Fair Game με παρτενέρ τον Stephen Baldwin.

Ναι, το ξέρω, ο Stephen θα έκανε και την Kate Upton να μοιάζει «στεγνή».

 

Τέλος θα τολμήσω να συμπεριλάβω εδώ -αν και ξέρω ότι θα φάω «ξύλο» στα comments- και την Rebecca Romijn Stamos στο Femme Fatale (με παρτενέρ τον Antonio Banderas).

Την πρώτη δηλαδή ταινία που μου έρχεται στο μυαλό όποτε σκέφτομαι πως είναι δυνατόν να έχεις τόσο καλή πρώτη ύλη και τόσο άθλιο αποτέλεσμα.

 

Δεν αρκεί να χτυπιέσαι σαν χταπόδι

Προφανώς και δεν είναι ωραίο πράγμα να γυρίζεις μια ερωτική σκηνή και να κάθεσαι εκεί σαν αγγούρι. Αλλά είναι εντελώς διαφορετικό να πιστεύει το κοινό ότι έχεις πάθει κανονικά κρίσης επιληψίας όπως συμβαίνει στην θρυλική σκηνή σεξ στην πισίνα ανάμεσα στην Elizabeth Berkley και τον Kyle MacLachlan στο Showgirls.

 

Ενώ εξίσου ‘για τα πανηγύρια’ είναι και η σκηνή ανάμεσα στον Jeremy Irons (που συνήθως τα καταφέρνει μια χαρά σε αυτά) και την Juliette Binoche στο Damage.

Ειδικά γύρω στην μέση, εκεί που επιμένει να γυρίζει το κεφάλι της δεξιά αριστερά σαν να προσπαθεί να της το ξεβιδώσει.

 

Δεν αρκεί να είσαι έμπειρη

Δεν υπάρχει κανείς που να αμφιβάλει ότι η Μαντόνα δικαίως κέρδισε το παρατσούκλι «Over one billion served» στην αρχή της καριέρας της. Όταν δηλαδή έκανε τα πάντα για να σκαρφαλώσει στην κορυφή.

Δυστυχώς αυτά της τα ταλέντα δεν φαίνονται στην μεγάλη οθόνη. Όπως έχει αποδείξει σε κάθε ταινία και σκηνή στην οποία έχει εμφανισθεί, με αποκορύφωμα εκείνη που ρίχνει κερί στον άτυχο Willem Dafoe στο Body of Evidence.

 

Ενώ εξίσου απαράδεκτος ως κινηματογραφικός εραστής υπήρξε και ο Prince στην γνωστή σκηνή που μυρίζει τα μαλλιά της Apollonia στο Purple Rain. Δεν πειράζει όμως. Εκτός οθόνης είναι φανταστικός. Κάτι που μπορεί να επιβεβαιώσει και η Kim Basinger που ακόμη αποφεύγει να μιλήσει για την εποχή που την είχε μετατρέψει σε σκλάβα του.

Για να είμαστε δίκαιοι, κακές ερωτικές σκηνές μπορεί να συμβούν και στους καλύτερους «ανθρώπους». Όπως στην πάντα φιλότιμη Sharon Stone που βογκάει όπως πρέπει αλλά αδυνατεί να μας πείσει να μην συμπεριλάβουμε την σκηνή του ντους από το Specialist εδώ.

Ακόμη και αν αυτό συμβαίνει επειδή ο Stallone επιμένει να μας δείχνει την δική του γυμνή πλάτη και κώλο από αυτόν της παρτενέρ του.

 

Δεν αρκεί να είσαι η Monica Bellucci

Είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας κάποιος να σου δίνει στο πιάτο την Monica Bellucci και εσύ να την χαραμίζεις. Αυτό ακριβώς που έκανε ο σκηνοθέτης του Shoot ’em Up στην διάσημη σκηνή όπου την έχει περιλάβει ο Clive Owen και δεν σταματάει, παρά την εισβολή στο δωμάτιο καμία 20αρια δολοφόνων.

 

Προφανώς η συγκεκριμένη σκηνή δεν είναι βαρετή. Απλά είναι τόσο γελοία που καταντάει αδιάφορη. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με την αντίστοιχη στο πρώτο Crank όταν ο Jason Statham κάνει σεξ με την Amy Smart στην μέση της Νεουορκέζικης Chinatown προκειμένου να μην σταματήσει η καρδιά του. Με το πλήθος να ξεσπά σε χειροκροτήματα.

 

Θα μου πεις καλύτερα μια σκηνή να είναι μηχανική, αλλά τουλάχιστον να έχει πρόθεση να είναι σέξι, παρά να είναι τόσο διαστροφική (και , επιπλέον, κακά γυρισμένη) που να σε κάνει να μην αντέχεις να βλέπεις την οθόνη.

Όπως π.χ. τον Αόρατο άνθρωπο Kevin Bacon να βιάζει την Rhona Mitra στο Hollow Man, την τρανσέξουαλ Raquel Welch να βιάζει με ένα dildo ένα cowboy στο Myra Breckinridge ή τον χιονάνθρωπο να βιάζει -με το καρότο του- την άτυχη Shannon Elizabeth στο Jack Frost.

 

To φλογοβόλο είναι κομμάτι υπερβολή, δεν νομίζεις;

Από όλα τα ευρήματα που έχουν ποτέ χρησιμοποιήσει σκηνοθέτες για να τονίσουν την πράξη της εκσπερμάτωσης (π.χ. πιστόνια να ανεβοκατεβαίνουν, γκέιζερ ή φάλαινες να εκτοξεύουν νερό στην στρατόσφαιρα) το φλογοβόλο που κατά λάθος πατάει η Malin Akerman στο Watchmen είναι μάλλον το χειρότερο. Ιδανικός επίλογος σε μια συνολικά ξενέρωτη σκηνή.