ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Οι σειρές του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, από τη χειρότερη στην καλύτερη

Λίγες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα του Maestro βάζουμε, στη θέση τους στις παλαιότερες σειρές του Χριστόφορου Παπακαλιάτη.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης επιστρέφει μετά από περισσότερη από μία δεκαετία στην τηλεόραση. Για να το γιορτάσουμε, αποφασίσαμε να κάνουμε μία βουτιά στην εργογραφία του και να κατατάξουμε τις σειρές του από τη χειρότερη στην καλύτερη.

Ξεκίνησε ως ηθοποιός στα 16 του χρόνια, συμμετέχοντας σε ένα επεισόδιο των Απαράδεκτων, αφού απάντησε σε μία αγγελία που ζητούσαν βοηθητικούς ηθοποιούς στην εφημερίδα. Συνέχισε συμμετέχοντας σε διάφορες σειρές μέχρι το 1999.

Εκείνη τη χρονιά συνέβη μια μεγάλη τομή στην καριέρα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, ο οποίος σε ηλικία εικοσιτεσσάρων ετών έγραψε και πρωταγωνίστησε στην πρώτη του σειρά, Η ζωή μας μία βόλτα.

Στις πρώτες του σειρές δε σκηνοθετούσε ο ίδιος, το 2003 όμως έκανε την πρώτη του απόπειρα στη σκηνοθεσία. Ήταν στη δεύτερη σεζόν του Κλείσε τα Μάτια και έκτοτε σκηνοθετεί πάντα εκείνος τις δουλειές του.

Συνολικά έχει γράψει πέντε σειρές, τρεις ταινίες, και ένα ντοκιμαντέρ, μιας και όμως το Maestro είναι αυτό που περιμένουμε, θα ασχοληθούμε μόνο με τις σειρές του. Πάμε λοιπόν να βάλουμε τα πράγματα σε σειρά.

5. Δύο μέρες μόνο (2005-2006)

Η λιγότερο επιτυχημένη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη ήταν το Δύο μέρες μόνο. Ήρθε ακριβώς μετά το Κλείσε τα Μάτια, το οποίο είχε κάνει τεράστια επιτυχία και έτσι ο πήχης ήταν πολύ ψηλά.

Λόγω κάποιων προβλημάτων στην παραγωγή, η σειρά διακόπηκε μετά τα πρώτα έξι επεισόδια και ο δεύτερος κύκλος προβλήθηκε έναν χρόνο μετά, με ακόμα  λίγοτερη επιτυχία.

Παρόλα αυτά, η σειρά ανέδειξε πολλούς νέους πρωταγωνιστές, όπως τη Βίκυ Παπαδοπούλου και τον Χρήστο Λούλη, το τραγούδι Δυο μέρες μόνο της Δήμητρας Γαλάνη έπαιζε παντού και η ατάκα «Όχι μέσα» έχει μείνει χαραγμένη στις μνήμες μας.

Ακόμα λοιπόν και με μία λιγότερο επιτυχημένη σειρά, ο Παπακαλιάτης κατάφερε να αφήσει το σημάδι του στην ελληνική ποπ κουλτούρα.

4. 4 (2009-2010)

Δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε στον πειρασμό και βάλαμε το 4 στην 4η θέση. Μετά το Δυο μέρες μόνο, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης έκανε ένα μεγάλο -για την εποχή- διάλειμμα από την τηλεόραση, και τρία χρόνια μετά επέστρεψε με το 4.

Όπου 4, τα τέσσερα αδέρφια μιας οικογένειας, με εντελώς διαφορετικές ζωές, που έχασαν τον πατέρα τους και τους αποκαλύφθηκε ένα μυστικό που ανέτρεψε τα πάντα.

3. Η Ζωή μας μία βόλτα (1999-2000)

Η αρχική συμφωνία του νεαρού Χριστόφορου Παπακαλιάτη με το MEGA για το Η ζωή μας μία βόλτα ήταν για 14 επεισόδια. Η σειρά είχε όμως τεράστια ανταπόκριση από το κοινό και του ζήτησαν ακόμα 10. Από τότε και για τα επόμενα πέντε χρόνια, ο δημιουργός δε θα σταματούσε να γράφει.

Στο Maestro θα δούμε μία σχέση με διαφορά ηλικίας, εκείνη του 46χρονου μαέστρου Ορέστη με τη 19χρονη πιανίστρια Κλέλια.

Στο Η ζωή μας μία βόλτα ο Παπακαλιάτης είχε διαπραγματευτεί ξανά μία τέτοια σχέση. Ο ίδιος υποδυόταν έναν απόφοιτο Λυκείου, τον Μιχάλη, που ερωτεύεται την Αλεξάνδρα (Φιλαρέτη Κομνηνού), μια μεγαλύτερή του καταξιωμένη ηθοποιό.

2. Κλείσε τα μάτια (2003-2004)

Με διαφορά η πιο επιτυχημένη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και εκείνη με τη μεγαλύτερη διάρκεια, αφού προβλήθηκε σε τρεις κύκλους. Πώς να μην απογοητευτούμε λοιπόν που όλα ήταν ένα όνειρο; Ακόμα του το κρατάμε.

Δεν αδικούμε βέβαια τον δημιουργό, αφού στον τρίτο κύκλο τα πράγματα στη σειρά είχαν μπλεχτεί πλέον τόσο, που μάλλον είπε απλά “fuck it, θα τα κάνω όλα να ήταν όνειρο”.

1.Να με προσέχεις (2000-2001)

Αφού λοιπόν το Κλείσε τα μάτια χάνει την πρωτιά λόγω ονείρου, για την κορυφή θα βάλουμε μία ακόμα σειρά με μοίρασμα έρωτα μέσα στην οικογένεια. Εδώ έχουμε δύο αδέλφια, τον Κωνσταντίνο και τον Αλέξανδρο, να ερωτεύονται την ίδια γυναίκα.

Οι καλύτερες σκηνές όμως του Να με προσέχεις, είναι αυτές με τη διάδραση και των τεσσάρων αδερφιών της οικογένειας. Όπως αργότερα θα γινόταν και στο 4, το γεγονός που υποκινεί την ιστορία είναι ο θάνατος.

Τα τέσσερα αδέρφια χάνουν απρόσμενα τους γονείς τους και ανακαλύπτουν ότι τους έχουν αφήσει πάρα πολλά χρέη. Έτσι αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την εύκολη, πολυτελή ζωή, στην οποία είχαν μάθει, και να βρουν δουλειές.