J.touni Instagram
ΚΑΠΟΥ ΟΠΑ

Πώς έζησε η Ιωάννα Τούνη τον Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Η γνωστή influencer ζήτησε να μπει ένα τέλος στο πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς για να μην οδηγηθούμε στον Δ’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Θυμάστε τι συνέβη στον προηγούμενο;

Πριν από μερικούς μήνες, κυκλοφόρησε ένα βίντεο στο TikTok με μια «προφητεία» της πάντα αξιόπιστης(;) Alexa, της εικονικής βοηθού της Amazon. Σε αυτό, η φίλη μας με την οικεία φωνή, απάντησε σε μία πολύ σημαντική ερώτηση: Πότε θα γίνει ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος; Το βίντεο έγινε μέσα σε λίγη ώρα viral αφού η Alexa όχι μόνο αποκάλυψε πότε θα ξεκινήσει, αλλά έκανε γνωστό και τον λόγο που θα οδηγηθούμε σε αυτόν.

Μόνο που, η απάντηση του έξυπνου ηχείου της Amazon ήταν «φτιαχτή» από τον γνωστό φαρσέρ του TikTok, John Backhouse. Για την ιστορία, μάθαμε ότι ο «Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει στις 23 Νοεμβρίου 2023 στις 6:05 μ.μ. όταν η Ρωσία θα εξαπολύσει επίθεση κατά της Γερμανίας». Βέβαια, ο Jon Buckhouse, μαζί με την Alexa, ξέχασαν να αναφέρουν τον πραγματικό Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Ευτυχώς, η Ιωάννα Τούνη φρόντισε να μας ενημερώσει γι’ αυτόν και να ανοίξει τα μάτια σε όσους δεν ασχολούνται με τη σύγχρονη Ιστορία με ένα story που αφορούσε τον πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς. Στο τέλος του, έκανε μια αναφορά στον Δ’ Παγκόσμιο Πόλεμο, κάνοντας πολλούς να αναρωτηθούν τι ακριβώς συνέβη με τον προηγούμενο. Όπως καταλαβαίνετε, δεν θέλει να βιώσει ξανά κάτι τέτοιο. Κανείς μας. Φοβάται. Όλοι μας φοβόμαστε.

Τούνη

Ακολουθούν οι σημαντικότερες στιγμές του Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου ο οποίος έγινε γνωστός ως ο «Πόλεμος των influencers».

Η αρχή του πολέμου

Αρκετά χρόνια μετά τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι νικητές επέβαλαν τη Συνθήκη της Meta (θα μιλήσουμε για αυτή στη συνέχεια) με σκοπό να γονατίσουν τους influencers οικονομικά. Τα μέτρα που επιβλήθηκαν δημιούργησαν ένα κύμα αντιδράσεων με αποτέλεσμα τον ξεσηκωμό των πιο γνωστών προφίλ του Instagram. Αλυσιδωτά, οι επιπτώσεις ήταν σημαντικές. Ο κάθε influencer άρχισε να χρεώνει κάθε post ή story διαφορετικά, ανάλογα με τη χώρα που ζούσε αλλά και των αριθμό των followers. Το «σπάσιμο» της κοινής γραμμής στο τιμολόγιο στάθηκε η αφορμή για να ξεκινήσει ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος, γνωστός και ως ο Πόλεμος των Influencers.

Η Συνθήκη της Meta

Οι influencers όφειλαν να:

-Κόβουν τιμολόγιο

-Λαμβάνουν το ποσό του συμφωνητικού και όχι περισσότερα «κάτω από το τραπέζι»

-Μην κόβουν μία απόδειξη και να την τυπώνουν πολλές φορές

-Μην στήνουν εταιρείες φαντάσματα

-Μη φέρνουν σε δύσκολη θέση μαγαζάτορες ζητώντας τους να γευματίσουν χωρίς να πληρώνουν

Το μαρτύριο του αργού internet και το κόψιμό του

Σταδιακά, σταμάτησε η παροχή βασικών αγαθών που λίγο έλειψε -δυστυχώς κάποιοι δεν τη γλίτωσαν- να οδηγήσει σε ανθρωπιστική κρίση τους influencers. H ταχύτητα του internet μειωνόταν μέρα με τη μέρα για «σπάσιμο νεύρων» με τους διάσημους να δυσφορούν πριν φτάσουν στο τελευταίο και αναπόφευκτο στάδιο της φρίκης: το κόψιμο του internet. Ακολούθησε ένα χάος.

Οι Influencers ανά τον κόσμο βγήκαν στους δρόμους, έσπασαν βιτρίνες με παπούτσια και, αντί για χειροβομβίδες, έριχναν ο ένας στον άλλο κρέμες προσώπου. Κάποιοι, μάλιστα, πόζαραν έξω από το Ηρώδειο με αυτοκίνητο γνωστής μάρκας και δεν μπορούσαν να το ποστάρουν, ενώ υπήρξαν και αυτοί που ήθελαν να πάρουν θέση (story με emoji υψωμένη γροθιά) ώστε να αλλάξουν τον κόσμο και δεν τα κατάφεραν.

Πώς γίνονταν οι επιθέσεις

Σε αυτό τον πόλεμο, πριν τους κόψουν το internet, οι influencers εξαπέλυσαν επίθεση ο ένας στον άλλο με τρομερά, κατάπτυστα stories με μαύρο φόντο και λευκά, μικροσκοπικά -πολλές φορές και ανορθόγραφα- κείμενα. Σε Instagram και TikTok, τα live ήταν αμέτρητα ενώ πολλοί ήταν αυτοί που χρησιμοποίησαν τις γνωριμίες τους στην τηλεόραση για να δώσουν αξία στις κάπως αδιάφορες για όλους τους υπόλοιπους, διαφορές τους.

Ο ρόλος της ελληνικής αντίστασης και η λήξη του πολέμου

Τα πιο γνωστά ελληνικά προφίλ σε Instagram και TikTok, ενώθηκαν. Εφόσον δεν υπήρχε internet και δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν μέσω προσωπικών μηνυμάτων, οι influencers μας αναγκάστηκαν να μιλήσουν στο τηλέφωνο. Μετά από πολύωρες συζητήσεις που διήρκησαν όσο ένα story, αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις διαφορές τους για το καλό της τσέπης τους. Από χώρα σε χώρα και από πόρτα σε πόρτα, έπεισαν και τους άλλους influencers να σταματήσουν τις εξωφρενικές χρεώσεις για τη διαφήμιση μιας κάλτσας και να δηλώνουν ό,τι πρέπει να δηλώνουν. Το internet σταδιακά αποκαταστάθηκε και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.