UNSPLASH
ΚΑΦΕΣ

Αυτό το hack θα σε βοηθήσει να πιάσεις όλους τους fitness στόχους σου

3+1 λόγοι που ο καφές είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις την προπόνησή σου.

Τα τελευταία χρόνια ο καφές στην Ελλάδα έχει γίνει επιστήμη, με αποτέλεσμα όποιος λείπει στο εξωτερικό να του λείπει ο καλός καφές όσο του λείπει και ο ήλιος. Πάντα όμως τον καφέ συνόδευε η φήμη της ένοχης απόλαυσης, τα στοιχεία όμως των τελευταίων ετών δείχνουν ότι η κατανάλωση καφέ έχει πολλά οφέλη για την υγεία, ειδικά όταν γίνεται πριν από την άσκηση.

Στον βλογημένο αυτόν τόπο έχουμε συνδέσει τον καφέ με πολλά πράγματα. Τόσο με τη δουλειά όσο με την ξεκούραση, τόσο με την παρέα όσο και με έναν καφέ στο χέρι, όσο περπατάμε για τον προορισμό μας. Το σίγουρο είναι ότι δεν τον έχουμε συνδέσει με τη γυμναστική -ως τώρα. Tα τελευταία χρόνια αποτελέσματα μελετών υποστηρίζουν τη σύνδεση μεταξύ της πρόσληψης καφεΐνης πριν από την άσκηση και την αύξηση της αθλητικής απόδοσης. Και ποιοι είμαστε εμείς για να αμφισβητήσουμε τις μελέτες ειδικά όταν είναι προς το συμφέρον μας; Πίνοντας μία κούπα ζεστού Nescafe, που περιέχει περίπου 110 mg καφεΐνης, μισή με μία ώρα πριν από την άσκηση, σε βοηθά τον οργανισμό σου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις όχι με έναν, αλλά με τέσσερις τρόπους.

Ενεργοποιεί το νευρικό σύστημα

Η καφεΐνη αυξάνει την ετοιμότητα και την εγρήγορσή, ενεργοποιώντας το νευρικό σου σύστημα. Παράλληλα, μειώνει την κούραση διεγείροντας την έκκριση ενδορφινών, οι οποίες είναι υπεύθυνες για το αίσθημα της ευφορίας.

Μειώνει τον μυικό πόνο

Σε βοηθά να ασκείσαι με μεγαλύτερη ένταση για μεγαλύτερο διάστημα, αφού δρα σε υποδοχείς στον εγκέφαλο που μειώνουν το αντιλαμβανόμενο αίσθημα του πόνου και καθυστερούν την κόπωση. Επομένως θα έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

Έχει λιποδιαλυτικές ιδιότητες

Ο καφές όταν καταναλώνεται πριν την άσκηση, μπορεί να διεγείρει την καύση λίπους.

Αυξάνει την συγκέντρωση

Αυτό είναι κάτι που ήξερες έτσι κι αλλιώς, αφού συχνά χρειάζεσαι καφέ όταν μια δουλειά που πρέπει να κάνεις απαιτεί συγκέντρωση. Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και όταν ασκείσαι. Εκτελώντας την άσκηση με μεγαλύτερη συγκέντρωση μειώνονται παράλληλα και οι πιθανότητες τραυματισμού σου.

Και τώρα που είπαμε όλα τα καλά, είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι δεν πρέπει να ξεπερνάς την συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα καφεΐνης, η οποία είναι 400mg για έναν μέσο ενήλικα. Ο στιγμιαίος ζεστός καφές με 110mg έχει μικρότερη ποσότητα καφεΐνης συγκριτικά με άλλα είδη. Εάν πάλι είσαι της παράδοσης και προτιμάς τον Frappe, του αναλογούν περίπου 160mg καφεΐνης.

Sponsored by Nescafé