Η σωστή προετοιμασία για ένα δυνατό τρέξιμο

Όλα όσα πρέπει να σκεφτείς και να κάνεις πριν ξεκινήσεις τρέξιμο.
SHARES

Το τρέξιμο είναι μια δραστηριότητα με πολλά οφέλη. Παρόλο που είναι για τον άνθρωπο μια βασική δραστηριότητα , αν θες να έχεις δυνατά αποτελέσματα, τότε δεν είναι μια απλή διαδικασία. Θέλει σωστή προετοιμασία και προγραμματισμό. Υπάρχει πρωτόκολλο που αν ακολουθήσεις θα δεις τις επιδόσεις σου να εκτοξεύονται.

Διάλεξε το σωστό παπούτσι

Ξεκινώντας από τα βασικά αλλά ίσως το πιο σημαντικό, την επιλογή του παπουτσιού. Η τεχνολογία στα παπούτσια έχει προχωρήσει τόσο πολύ ώστε το αποτέλεσμα του τρεξίματος είναι πλέον άμεσα εξαρτώμενο από το παπούτσι που θα φορέσεις. Αν θες να επιλέξεις το καλύτερο δυνατό αθλητικό παπούτσι, το νέο adidas ULTRABOOST 19 είναι η ιδανική λύση.

Τα πλεονεκτήματα που αποκτάς είναι πολλά, με κάθε πάτημα σου και διασκελισμό αυτό σου επιστρέφει την ενέργεια σου διατηρώντας έτσι μεγάλο μέρος της δύναμης σου. Η ειδικά κατασκευασμένη σόλα του και η υποστήριξη που έχει στη πτέρνα σου προσφέρει σταθερότητα στο τρέξιμο, ασφάλεια σε ολισθηρούς δρόμους καθώς και απορρόφηση των κραδασμών. Ένα τόσο εξελιγμένο παπούτσι όπως είναι το adidas UB 19 κάνει το τρέξιμο ευχάριστο σαν ένα όμορφο παιχνίδι.

Φρόντισε τον οργανισμό σου

Πριν ξεκινήσεις το τρέξιμο πρέπει να έχεις φροντίσει σωστά τον οργανισμό σου. Πως το κάνεις αυτό; Φυσικά με σωστή διατροφή και ενυδάτωση. Αν υποθέσουμε ότι θα τρέξεις πρωί τότε φάε ένα πρωινό πλούσιο σε ενέργεια και πιες πολλά υγρά. Οι μεγάλες αποστάσεις καταπονούν το σώμα και επιβαρύνουν τους μυς. Πρέπει να το προστατέψεις. Ενυδατώνοντας σωστά το σώμα σου θα νοιώσεις πολύ πιο δυνατός και η διάρκεια του τρεξίματος σου θα μεγαλώσει.

Αφού λοιπόν φορέσεις τα παπούτσια σου και φορέσεις ρούχα άνετα για τρέξιμο ξεκίνησε το ζέσταμα. Για αρχή τρέξε σε πολύ χαλαρό ρυθμό για 5-8 λεπτά σε ευθεία. Αφού ολοκληρώσεις το τζόκινγκ ξεκίνησε κάποιες ασκήσεις κινητικότητας για να ζεστάνεις μυς και αρθρώσεις. Επέλεξε μια μικρή απόσταση 5-6 μέτρων και καθώς περπατάς τίναζε τα πόδια σου, κάνε ισορροπία στο ένα πόδι, κανε προβολές και καθίσματα. Αυτές οι ασκήσεις ενεργοποιούν όλο το σώμα και προετοιμάζουν τους σημαντικούς μυς να δεχθούν μεγάλη επιβάρυνση.

Μετά ξεκίνησε κάποιες δρομικές ασκήσεις όπως μικρά άλματα, ανοίγματα, πίσω βήματα, jumping jacks. Όπως καταλαβαίνεις είναι απαραίτητο να δώσεις έμφαση στο κάτω μέρος του σώματος όπως γόνατα, τετρακέφαλους, οπίσθιους μηριαίους και γάμπες. Στη συνέχεια κάνε για λίγο, 2-3 λεπτά κάποιες διατάσεις σε μέρη του σώματος που αισθάνεσαι σφιχτά. Μην δώσεις μεγάλη έμφαση στις διατάσεις. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι είναι μύθος οι διατάσεις προετοιμάζουν σωστά το σώμα. Αν επιμείνεις πολύ να διατίνεις το σώμα σου μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα και να ρίξεις τις επιδόσεις σου.

Πλέον είσαι έτοιμος να τρέξεις δυνατά. Δέσε καλά τα adidas UB 19 σου και ξεκίνα.

Advertisement
Share
 

24Media Network

 
POP για τις δύσκολες ώρες

Έλενα Τσαγκρινού, η νέα pop diva

H 25χρονη τραγουδίστρια δεν είχε ποτέ Plan B.

Social Man
PROMO