Αερόβια με ιμάντες: 8 ασκήσεις για να ιδρώσεις και να κάψεις λίπος

Η καλύτερη εναλλακτική στο τρέξιμο, το ποδήλατο και τη βαρεμάρα να βγεις έξω απ' το σπίτι για να γυμναστείς.
SHARES

Όταν ακούς τη λέξη 'αερόβια' σίγουρα σου έρχονται στο μυαλό το τρέξιμο, το ποδήλατο, το ελλειπτικό μηχάνημα. Και σωστά, αφού είναι προπονήσεις που θα κάνουν πολύ καλό στην καρδιοαγγειακή λειτουργία και στη φυσική σου κατάσταση. Δεν είναι, όμως, οι μόνες. Μπορείς να κάνεις εξαιρετική αερόβια άσκηση με δύο πολύ απλούς ιμάντες.

Φωτογραφίες και GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson

Το σημαντικό είναι να επιλέξεις τις ασκήσεις που θα θα φτάσουν τους παλμούς σου στο 70%. Όσο επεκτείνεις τη διάρκειά τους, θα νοιώσεις όλα τα συμπτώματα της αερόβιας γυμναστικής, όπως ακριβώς θα τα ένιωθες αν ήσουν πάνω στον διάδρομο. Με μένα σωστά στοχευμένο πρόγραμμα, οι ιμάντες θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την αντοχή σου, να ιδρώσεις, να κάψεις λίπος. Κάποιες ασκήσεις ίσως σου φανούν απαιτητικές στην αρχή, αλλά είναι βέβαιο ότι θα τις συνηθίσεις. Σε κάθε περίπτωση, καλύτερα να ξεκινήσεις το πρόγραμμα σε λίγο πιο χαλαρούς ρυθμούς και όσο περνάει ο καιρός και και εξοικειώνεσαι με τις ασκήσεις, μπορείς να ανεβάσεις την ένταση.

Η προπόνηση

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 8 ασκήσεις. Προσπάθησε να κάνεις την κάθε μία απ' αυτές για 60-90 δευτερόλεπτα, χωρίς διάλειμμα. Όταν ολοκληρώσεις μια άσκηση, μπαίνεις αμέσως στην επόμενη. Όταν εκτελέσεις όλες τις ασκήσεις ξεκουράσου για 3 λεπτά. Κάνε συνολικά 3 κύκλους.

Άσκηση #1: Βατραχάκι

Προσπάθησε να βρεις γρήγορα έναν ρυθμό στα άλματα, για να μην εξαντλήσεις τα πόδια σου.

Άσκηση #2: Skater

Πλάγια άλματα με προσγείωση στο ένα πόδι, σαν να κάνεις skate.

Άσκηση #3: Super Jacks

Εκτέλεσε ένα άλμα και προσγειώσου σε θέση καθίσματος με πολύ μεγάλο άνοιγμα ποδιών.

Άσκηση #4: Power Lunge

Εκτέλεσε μια πίσω προβολή και μετά ένα μικρό άλμα.

Άσκηση #5: Core Push-Ups

Κάνε μια κάμψη, άνοιξε τα πόδια και μετά φέρε τα γόνατα στο στήθος.

Άσκηση #6: Ανάποδο Ποδήλατο

Ξάπλωσε ανάσκελα και κάνε ποδήλατο όσο πιο γρήγορα μπορείς.

Άσκηση #7: Ποδήλατο

Κάνε την ίδια κίνηση, αλλά αυτήν τη φορά με το στήθος να κοιτάει προς τα κάτω.

Άσκηση #8: Τρέξιμο

Τοποθέτησε τους ιμάντες κάτω από τα χέρια και ξεκίνησε τρέξιμο.

> Ευχαριστούμε για την φιλοξενία το Meltdown Fitness House. Διεύθυνση: Λεωφόρος Κύπρου 172, Αργυρούπολη. Τηλ: 6944691723.

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Βόβορας όπως... Πιτίνο

Ο Γιάννης Κουβόπουλος γράφει για το "2Χ2" του Παναθηναϊκού στη "διαβολοβδομάδα" και την εξαιρετική δουλειά του Γιώργου Βόβορα, ο οποίος έστρωσε τον δρόμο της επιστροφής στον Ρικ Πιτίνο.

 
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO