Η ατομική προπόνηση του Goran Dragic για έκρηξη και ταχύτητα

Κοιλιακοί, πόδια και χέρια φτιαγμένα για όσους βάζουν τον πήχη πολύ ψηλά.
SHARES

Με αφορμή την εκκίνηση όλων των πρωταθλημάτων Μπάσκετ στην Ευρώπη αλλά και την έναρξη των αγώνων στο NBA αποφάσισα να παρουσιάσω το πρόγραμμα προπόνησης του παίκτη που σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι. O Goran Dragic είναι πλέον εθνικός ήρωας στη Σλοβενία. Η εθνική μπάσκετ της χώρας του μάγεψε στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα με το στυλ παιχνιδιού της και ο ίδιος ο Dragic έκανε όλο το φίλαθλο κόσμο να τον παραδεχτεί όχι μόνο ως παίκτη (αυτό άλλωστε το είχε είδη αποδείξει) αλλά και ως ηγέτη.

Θα γίνουμε λίγο κουραστικοί, αλλά με αφορμή (και) τον Dragic θα επαναλάβουμε το μότο 'Τίποτα δεν είναι τυχαίο'. Ο Dragic, όταν άλλοι παίκτες ξεκουράζονται το καλοκαίρι, λιώνει το κορμί του καθημερινά σε προγράμματα προπόνησης τα οποία βελτιώνουν τις ικανότητες του, προστατεύουν το σώμα του και δίνουν μεγαλύτερη ποιοτική διάρκεια στο παιχνίδι του. Μην νομίζεις ότι είναι απλό ή αυτονόητο, ειδικά απ' τη στιγμή που μιλάμε για κάποιον που τους προηγούμενους μήνες έχει βγάλει μια σεζόν με 80 αγώνες στο NBA.

Ένα από τα, ας πούμε, μυστικά της προπόνησης του είναι ότι εκτελεί το πρόγραμμα στην παραλία. Η άμμος ανεβάζει τον βαθμό δυσκολίας εκτέλεσης των ασκήσεων, αλλά μια προπόνηση σε αμμώδες τερέν έχει βοηθάει στο 'χτίσιμο' πιο δυνατών και πιο γρήγορων ποδιών. Χάρη σ' αυτά, ο Dragic έχει 'εκρηξη', αντοχή και διάρκεια στο παιχνίδι του.

Ας δούμε τώρα το ατομικό του πρόγραμμα:

Άσκηση #1: Διαγώνιοι κοιλιακοί

  Στόχος εδώ είναι οι 30 επαναλήψεις.

Άσκηση #2: Ψαλιδάκια

100 επαναλήψεις σε γρήγορο ρυθμό.

Άσκηση #3: Βαθιά καθίσματα

30 επαναλήψεις κι εδώ.

Άσκηση #4: Προβολές περπάτημα με στροφή κορμού

Βάλε στόχο να διανύσεις μια απόσταση 20 μέτρων.

Άσκηση #5: Τουρκικές εγέρσεις

Ξεκίνα χωρίς κιλά και σταδιακά πρόσθετε βάρος. Στόχος είναι οι 20 επαναλήψεις με κάθε πόδι.

Άσκηση #6: Shuttle Run

Βάλε στόχο τουλάχιστον το ένα λεπτό, μην υπερβείς τα 90''.

Άσκηση #7: Άλματα

Ο προσωπικός σου στόχος είναι κάθε άλμα να ξεπερνά σε μήκος τα 20 cm.

Άσκηση #8: Κάμψεις με κίνηση

20 ζωηρές επαναλήψεις για κλείσιμο.

(Κεντρική φωτογραφία: Jussi Nukari / Lehtikuva via AP)

Share
 

24Media Network

Η απάντηση του Πιτίνο στις φήμες

Ο Ρικ Πιτίνο διέψευσε τις φήμες ότι θα αφήσει τον Παναθηναϊκό για να επιστρέψει στην Αμερική, τονίζοντας ότι προτεραιότητά του είναι η βελτίωση των "πράσινων".

Ο Γκάρεθ Μπέιλ δεν είναι πια μόνος

Τζέιμς, Σμιθ, Γουίλσον, Μπρουκς, Μέμφαμ. Η εξαιρετικά ταλαντούχα φουρνιά των Ουαλών είναι στα χέρια του Γκιγκς και υπόσχεται να τερματίσει τη μοναξιά του Μπέιλ.

Ολυμπιακός: Εντολή για αριστερό μπακ

Ο Ολυμπιακός έχει ενημερώσει τους μάνατζερ που συνεργάζεται τα τελευταία χρόνια να είναι stand by και να "χτενίσουν" την αγορά για αριστερό μπακ, γνωρίζοντας ότι ενδέχεται να προκύψει πώληση Κούτρη - Τσιμίκα.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Από το φαινόμενο 'Lost' στο φαινόμενο 'GoT'

Καθώς η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν 'Game of Thrones' πλησιάζει, το POP για τις Δύσκολες Ώρες εξετάζει τη θέση της σειράς στην τηλεοπτική ιστορία και το πώς ακολούθησε το 'Lost' ως το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο.

PROMO
Social Man