Η προπόνηση που θα σε κάνει να πετάς σαν ΝΒAer

7 ασκήσεις για να βελτιώσεις αισθητά την έκρηξη και το άλμα σου.
SHARES

Ο φετινός διαγωνισμός καρφωμάτων στο All Star Game του ΝΒΑ ανέδειξε έναν ακόμα νεαρό παίχτη με τρομακτικά προσόντα όσο αναφορά την έκρηξη και το άλμα. Ο 20χρονος Hamidou Diallo των Oklahoma City Thunder, με ένα εντυπωσιακό κάρφωμα πήδηξε πάνω από το ανθρώπινο βουνό με το όνομα Σακίλ Ο Νιλ, πέταξε προς την μπασκέτα και κάρφωσε βάζοντας όλο τον αγκώνα του μέσα στη  στεφάνη.

Οι αθλητικές ικανότητες των παιχτών έχουν φτάσει πλέον σε τρομακτικά επίπεδα. Προφανώς υπάρχει τεράστια εξέλιξη σε όλα τα επίπεδα ταλέντου και προπόνησης. Το άλμα είναι ένα στοιχείο που μπορεί να έχει ένας ταλαντούχος αθλητής, ο οποίος διαθέτει μυς οι οποίοι είναι ταχείας συστολής, αγαπάνε δηλαδή την ταχύτητα και την έκρηξη. Από εκεί και πέρα όμως πρέπει να το δουλέψει σκληρά.

Μπορεί να γεννιέσαι με αλτικές ικανότητες το δύσκολο όμως είναι να τις συντηρήσεις σε μέγιστο επίπεδο για πολλά χρόνια και να αποκτήσεις αντοχή σε μέγιστο άλμα για μεγάλη χρονική διάρκεια. Στο σημερινό πρόγραμμα θα σου παρουσιάσουμε ασκήσεις τις οποίες μπορείς να προσθέσεις στην προπόνησή σου και να δεις την έκρηξη αλλά και το άλμα σου να βελτιώνεται αισθητά.

Άσκηση #1: Σχοινάκι

Προσπάθησε να εφαρμόσεις όσες πιο πολλές τεχνικές μπορείς. Στην αρχή ξεκίνησε με λίγα δευτερόλεπτα αλλά προσπάθησε να φτάσεις στα 5 με 8 λεπτά.

Άσκηση #2: Άλματα με ένα πόδι

Προσπάθησε να το κρατάς για όσο περισσότερο χρόνο αντέχεις και μετά άλλαξε πόδι.

Άσκηση #3: Καθίσματα

Η κλασική άσκηση για να γυμνάσεις τα πόδια σου. Απαραίτητη για την μεγιστοποίηση του άλματος. Προσπάθησε να τα κάνεις αργά και να μένεις 2 δευτερόλεπτα στη χαμηλή θέση.

Άσκηση #4: Tuck Jumps

Τα μέγιστα άλματα θα σε βοηθήσουν στην βελτίωση της αντοχής και θα γυμνάσουν έντονα τους μυς των ποδιών σου.

Άσκηση #5: Άλματα από προβολή

Μια δύσκολη και κουραστική άσκηση. Πρέπει να την κάνεις με μέγιστη προσπάθεια και θα νιώσεις τα πόδια σου να καίγονται.

Άσκηση #6: Depth Jumps

Πρέπει να πέσεις από ένα ύψος και αμέσως με μια εκρηκτική κίνηση να κάνεις ένα άλμα. Μια σημαντική πλειομετρική άσκηση.

Άσκηση #7: Trap Bar Deadlifts

Η συγκεκριμένη μπάρα σε βοηθάει στην τεχνική των άρσεων θανάτου, βασική άσκηση για την εκγύμναση των οπίσθιων μηριαίων.

Αν θες να μάθεις καινούριες ασκήσεις και να αναβαθμίσεις την προπόνησή σου, ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero).

Κεντρική φωτογραφία: AP Photo/Chuck Burton

Share
 

24Media Network

 
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO