Με 45 λεπτά TRX τη μέρα, θα γίνεις το 'τέρας' που θες

Οκτώ ασκήσεις για όλο το σώμα που θα σε δυναμώσουν χωρίς να χάνεις το χρόνο σου.
SHARES

Αυτή την εβδομάδα θα δείξουμε ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης όλου του σώματος με ιμάντες προπόνησης TRX. Οι ιμάντες είναι το ιδανικό όργανο για να ξεκινήσεις να δουλεύεις πάνω στην βελτίωση της δύναμης. Το βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης προπόνησης είναι ότι λειτουργείς έχοντας ως επιβάρυνση το βάρος του σώματος σου. Δεν χρειάζεται να προσθαφαιρέσεις κιλά ώσπου να βρεις αυτά που σου ταιριάζουν. Με αυτό το τρόπο το σώμα σου αρχίζει και δυναμώνει κλιμακωτά και σωστά μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού.

(Φωτογραφίες και GIFs: Θεοφύλακτος Μιχαήλ)

Kαι σε αυτή την περίπτωση, όμως, όπως και σε κάθε πρόγραμμα προπόνησης, πρέπει να γνωρίζεις σωστά την τεχνική εκτέλεση των ασκήσεων πριν ξεκινήσεις την προπόνηση δύναμης. Σε διαφορετική περίπτωση δεν γίνεται σωστή δουλειά, ενώ ο κίνδυνος τραυματισμού μεγαλώνει. Το παρακάτω πρόγραμμα μπορείς να το κάνεις 3 φορές την εβδομάδα. Θα σου πάρει συνολικά το πολύ 45 λεπτά, οπότε δεν υπάρχουν δικαιολογίες του τύπου “δεν πρόλαβα διότι έπηξα στην δουλειά”. Καλή προπόνηση.

Οι ασκήσεις

Εκτέλεσε όλα τα σετ σε κάθε άσκηση και μετά προχώρησε στην επόμενη. Μεταξύ των σετ ξεκουράσου 45 δευτερόλεπτα και μεταξύ των ασκήσεων 2 λεπτά.

Άσκηση #1: Bodysaw Plank

Ιδανική άσκηση για το κορμό σου και τους ώμους. Κάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.

Άσκηση #2: 3 Way Knee

Αυτή η άσκηση γυμνάζει τόσο τον κορμό σου, όσο και την καρδιά σου. Κάνε 4 σετ των 30''.

Άσκηση #3: Pike Up

Με αυτήν την κίνηση δυναμώνεις ώμους, πλάτη, κορμό. Kάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων.

Άσκηση #4: Kneeling Rollout

 

Η άσκηση αυτή δυναμώνει πλάτη, κοιλιά, ώμους, χέρια. Κάνε 4 σετ των 12 επαναλήψεων.

Άσκηση #5: Hamstring Runner

Ιδανική άσκηση για να δυναμώσεις οπίσθιους μηριαίους και γλουτούς. Κάνε 4 σετ των 30 δευτερολέπτων.

Άσκηση #6: Pull Ups

Οι έλξεις στο TRX είναι το ίδιο αποτελεσματικές με τις κανονικές σε μονόζυγο. Είναι, ίσως, η καλύτερη άσκηση για πλάτη. Κάνε 4 σετ των 10 επαναλήψεων.

Άσκηση #7: Twist

Ίσως η πιο δύσκολη άσκηση του προγράμματος. Μ΄αυτήν θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου. Κάνε 4 σετ των 12 επαναλήψεων.

Άσκηση #8: Βυθίσεις

Σούπερ άσκηση για τα τρικέφαλα των χεριών. Κανε 4 σετ των 10 επαναλήψεων.



> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 2109843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Βασίλης Κωνσταντίνου: "Δεν είμαι τσάτσος κανενός"

Το άγχος για τον υποβιβασμό και η ζωή δίπλα στον Αλαφούζο. Οι κατηγορίες για "βιτρίνα" και τα "καρφιά" σε Τουμαζάτο - Διαμαντόπουλο. Η πίκρα από τους συμπαίκτες του και η επίθεση των οπαδών. Οι ευθύνες των πολυμετοχικών, η οικογένεια Βαρδινογιάννη και το πρόβλημα του Παναθηναϊκού. Ο Βασίλης Κωνσταντίνου σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο Sport24.gr.

Το ψευδές ρεκόρ τροπαίων του Ντάνι Άλβες

Ο Ντάνι Άλβες ανακηρύχθηκε 'Μίδας των τροπαίων' μετά από την κατάκτηση της Ligue 1. Η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική, αφού ακόμα δεν έχει προσπεράσει έναν πρώην παίκτη του ΠΑΟΚ. Και κινδυνεύει.

Γιατί δεν περνούν αεροπλάνα από το σπίτι του Μέσι

Οι κακές γλώσσες θα μπορούσαν να πουν ότι τίποτα δεν περνάει πάνω από τον κόσμο που ζει ο Λιονέλ Μέσι. Κι όμως ο Αργεντίνος σταρ δεν ευθύνεται γι' αυτή την απαγόρευση διέλευσης πτήσεων πάνω από το συγκρότημα που διαμένει.

Επιστρέφει στην ΤΣΣΚΑ ο Τεόντοσιτς

Ο Μίλος Τεόντοσιτς, σύμφωνα με την ισπανική ιστοσελίδα Encestando, έδωσε τα χέρια με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας και τη νέα σεζόν θα επιστρέψει στην ομάδα του στρατού.

 
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO