Metaconda: Η προπόνηση που γεννήθηκε για να σκοτώσει το λίπος

Είναι το δημοφιλέστερο νέο πρόγραμμα γυναστικής αυτήν τη στιγμή στις ΗΠΑ. Και είναι χτισμένο πάνω στην πιο απλή αλλά εξοντωτική ιδέα.
SHARES

Κάποια προγράμματα δεν σου γεμίζουν το μάτι, αλλά έχουν απίστευτα αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει με το Metaconda, την προπόνηση στην οποία καταφεύγουν μαζικά το τελευταίο διάστημα οι Αμερικανοί που αναζητούν έναν γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για να κάψουν λίπος.

Πρόκειται για μια κυκλική προπόνηση που λειτουργεί με χρόνο. Ο χρόνος για κάθε άσκηση παραμένει σταθερός για όλους τους κύκλους. Αυτό που αλλάζει είναι ο χρόνος ξεκούρασης μεταξύ των ασκήσεων. Όσο πιο πολύ κουράζεσαι τόσο πιο πολύ μικραίνει ο χρόνος ξεκούρασης. Εκεί βρίσκεται και το μυστικό της αποτελεσματικότητας του προγράμματος. Όσο η κούραση αυξάνεται και η ξεκούραση μειώνεται, η ζήτηση οξυγόνου από τον οργανισμό μεγαλώνει. Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σου θα συνεχίζει να καίει θερμίδες αρκετές ώρες αφότου ολοκληρώσεις την προπόνηση.

Φωτογραφίες και GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson

Όσο πιο πολύ προπονείσαι και αποκτάς καλύτερη φυσική κατάσταση, τόσο πιο πολύ θα φορτώνεις από μόνος σου τις ασκήσεις και θα μειώνεις την ξεκούραση. Πρέπει, όμως, να σε προειδοποιήσω ότι στις πρώτες προπονήσεις θα τα παίξεις και θα τρέμει όλο σου το κορμί από την κούραση.

Η προπόνηση

Εκτέλεσε τις 6 ασκήσεις που σου δίνονται στη σειρά, τη μια μετά την άλλη. Στο πρώτο κύκλο έχεις 30 δευτερόλεπτα εκτέλεση και 30'' ξεκούραση πριν πας στην επόμενη άσκηση. Στον δεύτερο κύκλο η ξεκούραση πέφτει στα 25'', στον τρίτο κύκλο στα 20'' κλπ. Συνεχίζεις στο ίδιο μοτίβο μέχρι να φτάσεις στα 5'' δευτερόλεπτα ξεκούρασης. Συνολικά θα βγουν 8 κύκλοι.

Άσκηση #1: Αιωρήσεις με αλτήρες

Φρόντισε το βάρος να μην είναι πολύ μεγάλο μέχρι να συνηθίσεις τη φιλοσοφία του προγράμματος.

Άσκηση #2: Blast-off push ups

Παραλλαγή των κάμψεων που γυμνάζει ταυτόχρονα περισσότερες μυϊκές ομάδες.

Άσκηση #3: Καθίσματα με άλμα

Θα νιώσεις τα πόδια σου να καίγονται από τον πρώτο γύρο, αλλά κάνε υπομονή.

Άσκηση #4: Dumbell piston and pull

Πρέπει να κρατάς σφιχτά τον αλτήρα και να κάνεις την κίνηση που κάνει ένα πιστόνι.

Άσκηση #5: Κίνηση αναρριχητή

Η απόλυτη άσκηση για να κάψεις λίπος από την κοιλιά.

Άσκηση #6: Ισομετρικοί κοιλιακοί

Κράτα την κοιλιά σου σφιχτή για όσο διάστημα εκτελείς την άσκηση.

> Ευχαριστούμε για την φιλοξενία το Meltdown Fitness House. Διεύθυνση: Λεωφόρος Κύπρου 172, Αργυρούπολη. Τηλ: 6944691723.

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Έδωσε δικαιώματα

Ο Σάββας Τζιομπάνογλου γράφει για την ήττα του ΠΑΟΚ στην Σλοβακία, την αντίδραση που θα πρέπει να βγάλει η ομάδα και τις βοήθειες που δεν έχει πάρει από τις μεταγραφές.

"Η ΑΕΚ δεν είχε πάθος"

Ο Καλέμπ Εκουμπάν της Τραμπζονσπόρ σκόραρε τρία γκολ εις βάρος της ΑΕΚ και μίλησε στο Sport24.gr για τη διαφορά με την Ένωση, το άδειο ΟΑΚΑ, όπως και για τον επαναληπτικό.

 
equalizer

Quentin, δεν είσαι ηθοποιός!

Τον λατρεύουμε ακόμα κι όταν παραδεχόμαστε ότι δεν είναι καλός σε ένα πράγμα: Στην ηθοποιία. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι απολαυστικός. Λεπτή η γραμμή. Παραθέτουμε τα πειστήρια.

O Tarantino μέσα από 10 ατάκες του

Το 1992 το “Reservoir Dogs” μας σύστησε ένα νέο δημιουργό. Δύο δεκαετίες μετά, ο Κουέντιν Ταραντίνο συνεχίζει να διδάσκει - και να (μας) διασκεδάζει.

Το δίδυμο του 'Pulp Fiction' χτυπά 4άδα

Η Tarantino Week συνεχίζεται στο Oneman, και κάθε μέρα θα επιλέγετε εσείς τους αγαπημένους σας χαρακτήρες από τη φιλμογραφία του μεγάλου σκηνοθέτη.

POP για τις δύσκολες ώρες

Ο δρόμος έχει τη δική του μουσική

Συναντήσαμε τους ανθρώπους που δίνουν ήχο στην καλοκαιρινή Αθήνα.

Social Man
PROMO