Όγκος και γράμμωση υπερήρωα: Η προπόνηση του Arrow

Μια δυναμική ρουτίνα βγαλμένη από το ασκησιολόγιο του Stephen Amell.
SHARES

Πριν από έξι χρόνια, το 'Arrow' έγινε η σειρά που ξανάβαλε τους ήρωες του DC Universe στην τηλεόραση. Η επιτυχία της ήταν μεγαλύτερη από κάθε προσδοκία και άνοιξε τον δρόμο σε άλλους ήρωες, όπως τον Flash, το Supergirl, τους Legends of Tomorrow και αρκετούς ακόμα που πλέον έχουν τη δική τους αυτόνομη τηλεοπτική παρουσία.

Τον Οκτώβριο ξεκινά ο 7ος κύκλος της σειράς, στον οποίο (spoiler alert) η μυστική ταυτότητα του ήρωα έχει γίνει πλέον γνωστή. Τον 'μοιάζω πολύ στον Batman, αλλά δεν μου αρέσουν τα μαύρα' ήρωα της σειράς υποδύεται ο Stephen Amell, που μέχρι να αναλάβει τον ρόλο του Arrow είχε προλάβει να κάνει κάποια σύντομα περάσματα από τηλεοπτικές σειρές και μικρές κινηματογραφικές παραγωγές.

Ο ήρωας που υποδύεται είναι ο δισεκατομμυριούχος Oliver Queen, ο οποίος θεωρείτο νεκρός αλλά ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά, έχοντας αποκτήσει skills που σκοτώνουν και προσπαθεί να σώσει την πόλη του από τους κακούς, κρυμμένος πίσω από τη μυστική ταυτότητα του Arrow η Green Arrow (είναι λίγο μπέρδεμα αυτό). Για τις ανάγκες του ρόλου, ο Amell γυμνάστηκε έντονα και απέκτησε ένα πολύ εντυπωσιακό σώμα. Η γυμναστική του έγινε τρόπος ζωής και δεν σταματάει να την εξελίσσει βάζοντας στο πρόγραμμα του πραγματικά δύσκολες ασκήσεις.

Παρακάτω, σου παρουσιάζουμε μία από τις αγαπημένες του προπονήσεις.

Άσκηση #1: Paloff Press

Iδανική άσκηση σε τροχαλία για εκγύμναση του κορμού και του στήθους.

Άσκηση #2: Κατακόρυφες κάμψεις

Μια πολύ δύσκολη άσκηση που γυμνάζει συνολικά τον άνω κορμό.

Άσκηση #3: Bulgarian Squat

Διαχρονική άσκηση, μια από τις καλύτερες ασκήσεις για πόδια.

Άσκηση #4: Έλξεις με ένα χέρι

Πολύ δυνατή άσκηση για την πλάτη, αλλά αρκετά δύσκολη. Καλύτερα να την κάνεις στο μηχάνημα.

Άσκηση #5: Άρση ποδιών από κρεμαστή θέση

Σούπερ άσκηση για τους κοιλιακούς σου.

Άσκηση #6: Έλξεις

Όσοι έχουν δει την σειρά θα καταλάβουν γιατί είναι βασική άσκηση της προπόνησης του Arrow.

Άσκηση #7: Russian Twist

Μια από τις πιο αποδοτικές ασκήσεις για τους πλάγιους κοιλιακούς.

Άσκηση #8: Κίνηση ξυλοκόπου από γονατιστή θέση

Συνδυαστική άσκηση που γυμνάζει κοιλιακούς και άνω κορμό.

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Σχέδιο υπέρβασης

Ο Ολυμπιακός είναι έτοιμος να κοντραριστεί με τη φιναλίστ του Champions League, Τότεναμ. Οι σκέψεις του Μαρτίνς για την ενδεκάδα, ενόψει του αγώνα της Τετάρτης (18/9, 19.55).

Ο νόμος της Νάπολι

Η Νάπολι επιβλήθηκε 2-0 της πρωταθλήτριας Ευρώπης, Λίβερπουλ, ενώ η Ντόρτμουντ έμεινε στο 0-0 με την Μπαρτσελόνα, με τον Ρόις να χάνει πέναλτι. Τα αποτελέσματα (VIDEOS).

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Γιατί το 'Joker' κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι της Βενετίας

Πώς κέρδισε το 'Joker' το μεγάλο βραβείο και πώς θα επηρεάσει την υπόλοιπη χρονιά; Ποια ήταν η πραγματικά καλύτερη ταινία του φεστιβάλ και ποιο νέο όνομα σκηνοθέτη πρέπει να θυμάσαι; Θα είναι αυτά τα χειρότερα βραβεία του event για τον ιστορικό του μέλλοντος;

Λόγω Τιμής, η προφορική ιστορία

Οι συντελεστές της σειράς εξομολογούνται στιγμές από την πιο 'εσύ κι εγώ' παρέα της ελληνικής τηλεόρασης.

Social Man
PROMO