Πώς θα μετατρέψεις το σώμα σου στο απόλυτο μηχάνημα γυμναστικής

Μια προπόνηση χωρίς όργανα που μπορεί να αλλάξει εντυπωσιακά τη σωματοδομή σου.
SHARES

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές σε αυτή την στήλη ότι το καλύτερο όργανο γυμναστικής είναι στην πραγματικότητα το ίδιο σου το κορμί. Το βάρος του σώματος μπορεί να γίνει ταυτόχρονα οι αλτήρες σου, η μπάρα σου, πρέσα και o διάδρομος σου.

Αν δεν το καταλαβαίνεις τσέκαρε το παρακάτω πρόγραμμα προπόνησης. Θα γυμνάσει τα χέρια σου όπως οι αλτήρες, θα σφίξει το στήθος και τους ώμους όπως μια μπάρα , θα δυναμώσει τα πόδια σου όπως το μηχάνημα πρέσας και θα βελτιώσει τη φυσική σου κατάσταση όπως ένας ακριβός διάδρομος.

(Φωτογραφίες & GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Μη σε ξεγελάει το ότι δεν χρησιμοποιείς άλλα όργανα, το πρόγραμμα είναι αρκετά δύσκολο και επίπονο. Θα σε κουράσει και θα ανεβάζεις παλμούς. Αν δοκιμάσεις και το κάνεις 3-4 φορές την εβδομάδα σου υπόσχομαι ότι θα δεις εντυπωσιακές αλλαγές τόσο στο κορμί σου, όσο και στην αντοχή σου.

Πώς θα το κάνεις

Το πρόγραμμα αποτελείται από 8 ασκήσεις. Εκτέλεσε την κάθε άσκηση για 40 δευτερόλεπτα και μετά πριν πας στην επόμενη ξεκουράσου για 20 δευτερόλεπτα. Όταν ολοκληρώσεις και τις 8 ασκήσεις, ξεκουράσου για 3 λεπτά. Προσπάθησε να κάνεις 3-4 κύκλους.

Άσκηση #1: Jumping jacks με λυγισμένα πόδια και τεντωμένα χέρια

Προσπάθησε να είσαι συνεχώς σε θέση ημικαθίσματος όταν ανοιγοκλείνεις τα πόδια σου.

Άσκηση #2: Κίνηση ορειβάτη με ένα χέρι

Η άσκηση θέλει καλή ισορροπία, οπότε προσπάθησε να σφίγγεις συνεχώς την κοιλιά σου. Κάνε ένα σετ με κάθε χέρι.

Άσκηση #3: Jumping Jacks με κάθισμα

Προσπάθησε να κλείνεις τελείως τα πόδια, να λυγίζεις τα γόνατα και να πιάνεις με τα χέρια τα πόδια.

Άσκηση #4: Donkey kick side to side

Όταν εκτελείς το τίναγμα των ποδιών φέρε τα πόδια να προσγειωθούν στο πλάι.

Άσκηση #5: Skater Step

Πρέπει να βρεις ένα γρήγορο ρυθμό και να εκτελείς τα πλάγια άλματα με συνεχόμενη κίνηση χεριών.

Άσκηση #6: Crab hop

Είναι αρκετά δύσκολη άσκηση και θέλει εκρηκτική δύναμη και στα 4 άκρα προκειμένου να ξεκολλάς από το πάτωμα.

Άσκηση #7: Donkey kick to stand

Όταν εκτελέσεις το τίναγμα ποδιών προσγειώσου και σήκω όρθιος.

Άσκηση #8: Ανύψωση λεκάνης από πλάγια σανίδα

Πρέπει η κίνηση να γίνεται από το κορμό γι αυτό σφίγγε συνεχώς την κοιλιά σου. Κάνε ένα σετ από κάθε πλευρά.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 2109843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

Φρούριο το ΟΑΚΑ

Η διοίκηση του Παναθηναϊκού ανέλαβε με δικά της έξοδα την ενίσχυση των υποδομών του "Σπύρος Λούης", ενόψει του αιώνιου ντέρμπι (18/9) με τον Ολυμπιακό.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Γιατί το 'Joker' κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι της Βενετίας

Πώς κέρδισε το 'Joker' το μεγάλο βραβείο και πώς θα επηρεάσει την υπόλοιπη χρονιά; Ποια ήταν η πραγματικά καλύτερη ταινία του φεστιβάλ και ποιο νέο όνομα σκηνοθέτη πρέπει να θυμάσαι; Θα είναι αυτά τα χειρότερα βραβεία του event για τον ιστορικό του μέλλοντος;

Λόγω Τιμής, η προφορική ιστορία

Οι συντελεστές της σειράς εξομολογούνται στιγμές από την πιο 'εσύ κι εγώ' παρέα της ελληνικής τηλεόρασης.

Social Man
PROMO