Στο TRX μπορείς να κρεμάσεις τις ελπίδες σου (και) στις διακοπές

Μια σύντομη συνολική προπόνηση που θα σε κρατήσει σε φόρμα όπου κι αν βρίσκεσαι.
SHARES

Έχει φτάσει πλέον η περίοδος όπου το 80% των Ελλήνων απολαμβάνει τις διακοπές του σε μια δροσερή παραλία. Το ίδιο και εγώ, γράφω τούτο το κείμενο έχοντας αράξει σε ένα μπαλκόνι στην πανέμορφη Ίο. Παρόλο που χαλαρώνω στις διακοπές μου δεν ξεχνώ να αφιερώνω 40-60 λεπτά την ημέρα σε δραστηριότητες ή γυμναστική. Σήμερα πχ το πρόγραμμα είχε 30 λεπτά τρέξιμο με θέα τα υπέροχα κυκλαδίτικα νερά και μετά άλλα 30 λεπτά ενδυνάμωση με ασκήσεις TRX σε συνδυασμό με έντονες ασκήσεις με το βάρος του σώματος.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι πανεύκολο στην εκτέλεση και μπορείς να το κάνεις παντού. Εγώ ασκούμαι σε ένα μπαλκόνι 2Χ3. Αν αφιερώσεις και εσύ λίγα λεπτά την ημέρα για τη φυσική σου κατάσταση τότε θα μπορέσεις να φας τα υπέροχα εδέσματα και γλυκά και να πιεις τα δροσερά κοκτέιλ σου χωρίς να επιβαρυνθείς με πολλά κιλά. Είναι φυσικό στις διακοπές το σώμα σου να πάρει αποκτήσει επιπλέον βάρος, ίσως και λίπος, αλλά εφαρμόζοντας ένα πρόγραμμα σαν αυτό που ακολουθεί, οι επιπτώσεις θα είναι λιγότερες και -κυρίως- η επιστροφή στην αρχική κατάσταση σου θα είναι πολύ πιο ξεκούραστη και γρήγορη.

Η προπόνηση

(Φωτογραφίες και GIF: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson)

Το πρόγραμμα αποτελείται από 4 ζευγάρια ασκήσεων. Κάνε το κάθε ζευγάρι 3 φορές και μετά προχώρησε στο επόμενο σετ ασκήσεων. Εκτέλεσε την άσκηση του TRX για 45 δευτερόλεπτα και την άσκηση έκρηξης για 30 δευτερόλεπτα. Ανάμεσα στα σετ, πάρε 3 λεπτά ξεκούρασης.

Άσκηση #1Α: Κάμψεις TRX

Το σώμα πρέπει να είναι σε ευθεία γραμμή, από τα πόδια μέχρι το κεφάλι.

Άσκηση #1Β: Άλματα

Εκτέλεσε 2 κάθετα άλματα και αμέσως μετά δύο άλματα σε μήκος.

Άσκηση #2Α: Κωπηλατική TRX

Κλειστή λαβή, στην έλξη οι αγκώνες έρχονται πίσω από τα πλευρά.

Άσκηση #2Β: Προβολές με άλμα

Από τη θέση της προβολής κάνε ένα κατακόρυφο άλμα και άλλαξε την θέση των ποδιών.

Άσκηση #3Α: Superman TRX

Τέντωσε το σώμα σου με τα χέρια να έρχονται τεντωμένα εμπρός. Φρόντισε ώστε ο κορμός να είναι σε ευθεία γραμμή.

Άσκηση #3Β: Πλάγια Βήματα

Κάλυψε όση απόσταση έχεις την δυνατότητα και κάνε πλάγια βήματα ακουμπώντας στο τέλος τα χέρια κάτω.

Άσκηση #4Α: I TRX

Σήκωσε το σώμα σου ψηλά, τεντώνοντας τα χέρια προς τα επάνω, ώστε να δημιουργείς το γράμμα 'Ι'.

Άσκηση #4Β: Sprint Burpees

Κάνε 3 δευτερόλεπτα επιτόπιο σπριντ και πέσε κάτω εκτελώντας ένα burpee.

> Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία το Oxygen Fitness. Διεύθυνση: Λ. Αμφιθέας 152. Τηλ: 210 9843711).

> Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση.

Share
 

24Media Network

ΠΑΟΚ: Φόβοι για σοβαρό τραυματισμό του Ζαμπά

Ο Λέο Ζαμπά τραυματίστηκε στο φιλικό του ΠΑΟΚ με τη Δόξα στη Δράμα και αναχώρησε εσπευσμένα για τη Θεσσαλονίκη για να περάσει από μαγνητική τομογραφία. Σοβαρή κάκωση στο γόνατο η πρώτη εκτίμηση, φόβοι για χιαστό.

Ολυμπιακός: Στον Μαρτίνς δεν αρέσουν οι αλλαγές

Ο Πέδρο Μαρτίνς παρεμβαίνει στην ενδεκάδα του Ολυμπιακού αφού περάσει η πρώτη ώρα ενός αγώνα. Ο Πορτογάλος προχωρά σε διορθωτική κίνηση κατά μέσο όρο στο 62', είτε κερδίζει είτε είναι ισόπαλη η ομάδα του.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

Η Κυψέλη είναι υπερβολικά κουλ

Περιπλανηθήκαμε στα άδυτα της πιο εδώ και τώρα γειτονιάς της Αθήνας.

Social Man
PROMO