10 τροφές που θα αναπτύξουν τον μυϊκό σου όγκο

Τα τρόφιμα που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου για να αυξήσεις φυσικά και 'αθόρυβα' τη μυϊκή σου μάζα.
SHARES

Εκτός από τη γυμναστική, η οποία πρέπει να είναι εντατική και στοχευμένη, για να είσαι πραγματικά fit και υγιής οφείλεις να ακολουθείς και μια ισορροπημένη διατροφή. Ο στόχος είναι να τρως κάθε μέρα σωστά, καταναλώνοντας τροφές με χαμηλά μεν λιπαρά, αλλά που θα σε γεμίσουν ενέργεια και θα αυξήσουν με φυσικό τρόπο τη μυϊκή σου μάζα.

Παρακάτω σου παρουσιάζουμε 10 τέτοιες τροφές, πολύ σημαντικές για την βελτίωση των μυών σου. Προσπάθησε να τις εντάξεις στο βασικό διαιτολόγιό σου και σε συνδυασμό με αποτελεσματική άσκηση θα καταφέρεις σύντομα να δεις στο σώμα θεαματική διαφορά.

Αν αυτούς τους μήνες του χειμώνα κρατήσεις την καθημερινή σου διατροφή σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, δεν θα χρειαστεί να λιώσεις στα γυμναστήρια τον Μάιο (και κανέναν άλλο μήνα) μόνο και μόνο για να κάψεις τον περιττό λίπος.

Οι τροφές

> Τόνος: Τροφή υψηλή σε πρωτεΐνη, βοηθά στη μείωση της πιθανότητας καρδιακών παθήσεων και ασθενειών όπως το Αλτσχάιμερ. Είναι μια ιδανική προσθήκη στη διατροφή σου αν θες να αυξήσεις τον μυϊκό σου όγκο.

> Τυρί Cottage: Αν έχεις βαρεθεί το στυφό κρέας του κοτόπουλου, δοκίμασε να πάρεις μέρος της πρωτεΐνης που χρειάζεσαι από το τυρί cottage. Είναι πλούσιο σε Κασεΐνη (πρωτεΐνη που απορροφάται πολύ αργά) και είναι ιδανική τροφή για το βράδυ, πριν από τον ύπνο.

> Μπρόκολο: Μπορεί να ακούγεται περίεργο να επιλέγουμε ένα λαχανικό σε μια διατροφή για αύξηση όγκου αλλά το μπρόκολο είναι ιδανικό για να ανεβάσει τα επίπεδα τεστοστερόνης στον οργανισμό. Αυτό σημαίνει καλύτερη απορρόφηση τη πρωτεΐνης καθώς και καλύτερα αποτελέσματα στο γυμναστήριο.

> Μοσχαρίσια μπριζόλα: Ο πρωταθλητής του UFC Connor McGregor είχε κάνει την εξής δήλωση “Όταν χρειαζόταν να προσθέσω μυϊκά κιλά έτρωγα μπριζόλα για πρωινό”. Αυτό, γιατί πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη και σε αμινοξέα, που βοηθάει στη γρηγορότερη αποκατάσταση των μυικών ινών.

> Βρώμη: Αν κάνεις ένα γκάλοπ και ρωτήσεις τους Bodybuilders ποια τροφή προτιμούν για πρωινό, η πλειοψηφία θα απαντήσει την βρώμη. Είναι πλούσια σε υδατάνθρακες κάτι το οποίο σημαίνει καθαρή ενέργεια όλη την ημέρα, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αποτελεί την ιδανική τροφή για να συνδυάσεις με πρωτεϊνικό συμπλήρωμα.

> Καστανό ρύζι: Ακατέργαστη τροφή που εμποδίζει την αύξηση της ορμόνης ινσουλίνης, η οποία, σε υψηλά επίπεδα, εμποδίζει την ομαλή ανάπτυξη των μυών. Επιπλέον, το καστανό ρύζι είναι ιδανική πηγή υδατανθράκων-ενέργειας.

> Σπαράγγια: Άλλη μια 'περίεργη' φυτική τροφή για την βελτίωση των μυών. Τα σπαράγγια βοηθάνε στο πως μπορούν να δείχνουν οι μυς σου, επειδή είναι διουρητικά και βοηθούν στην αποβολή των υγρών. Όσο λιγότερη κατακράτηση υγρών γίνεται στο σώμα σου, τόσο καλύτερα αναδεικνύεται η γράμμωσή του.

> Γάλα αμυγδάλου: Ιδανική τροφή για όσους έχουν ευαισθησία στη λακτόζη. Πλούσιο σε πρωτεΐνη, το γάλα αμυγδάλου είναι η ιδανική βάση για πρωτεϊνικά smoothies, αφού δεν σε φουσκώνει τόσο πολύ όσο το γάλα από αγελάδα.

> Αβγά με αβοκάντο: Ίσως από τα καλύτερα σνακ για όσους θέλουν να αυξήσουν τη μυϊκή τους μάζα. Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη για τους μυς σου, ενώ το αβοκάντο πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά – ό,τι πρέπει, δηλαδή για κουρασμένες και επιβαρυμένες αρθρώσεις.

> Φυστικοβούτυρο: Η τροφή που θα σε χορτάσει και θα σου δώσει ενέργεια για τη γυμναστική σου, χωρίς να περιέχει καθόλου ζάχαρη. Αν το συνδυάσεις με μπανάνα, φτιάχνεις το τέλειο σνακ για πριν την προπόνηση σου.

[Ακολούθησε τον Βαγγέλη Πολυμερόπουλο στο Instagram (@vpolimero) για περισσότερες ασκήσεις και περισσότερη έμπνευση]

[Κεντρική φωτογραφία: Instagram.com/Chrishemsworth ]

Share
 

24Media Network

ΑΕΚ: Η ζωή χωρίς τον αρχηγό

Μια σχετικά πρωτόγνωρη κατάσταση θα χρειαστεί να διαχειριστεί την Κυριακή (16/12) στη Λάρισα ο Ουζουνίδης, καθώς σπανίως φέτος η ΑΕΚ παίζει -ειδικά στο πρωτάθλημα- χωρίς τον Μάνταλο. Το Sport24.gr αναλύει...

Ανήκει ή όχι στον Παναθηναϊκό ο Λάσμε;

Ο ντεφορμέ Στεφάν Λάσμε εξακολουθεί να μην βοηθάει τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ επηρεάζοντας όλους τους υπόλοιπους, τη στιγμή που ο Ολυμπιακός πασχίζει ν' απογαλακτιστεί από τον Βασίλη Σπανούλη.

Η φανέλα με το νούμερο που φορούσα όταν ήμουν μικρός

Το νούμερο στο πίσω μέρος της φανέλας δεν είναι απλά για να ξεχωρίζουν όσοι παίζουν ποδόσφαιρο και μία τυχαία επιλογή. Για τους περισσότερους σημαίνει πολλά και 8+1 δημοσιογράφοι βγάζουν τα εσώψυχα τους και αποκαλύπτουν ποιο νούμερο κουβάλησαν στα νιάτα τους, όταν έπαιζαν ποδόσφαιρο (ή έστω προσπαθούσαν).

Η κατάρα του Κλοπ

Ο Κλοπ καμαρώνει για πολλά στην τριετία του στη Λίβερπουλ, υπάρχει όμως κάτι που τον βασανίζει: δεν έχει νικήσει ποτέ στην Premier League την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (VIDEOS)!

 
Gift Calendar 2018
PROMO
Social Man