iStock
SOCIAL MEDIA

Γιατί όλοι ζητάνε από το Instagram να γίνει ξανά Instagram

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης αναγκάζεται να δώσει εξηγήσεις στην παλλαϊκή απαίτηση των ημερών.

Τις τελευταίες ημέρες, όλο και περισσότεροι χρήστες του Instagram μοιράστηκαν μία εικόνα που καλεί «το Instagram να ξαναγίνει Instagram». Να εστιάσει δηλαδή και πάλι στις φωτογραφίες και να σταματήσει να προσπαθεί να γίνει TikTok. Θυμίζουμε, ότι εδώ και δύο χρόνια η πλατφόρμα έχει εισάγει τα reels, προς το παρόν ανεπιτυχώς.

Πιο πρόσφατα, άρχισε να τεστάρει μία full screen αλά TikTok εκδοχή σε ορισμένους χρήστες. Ενώ έχει εισάγει και τα recommendations, όπου βλέπεις δηλαδή περιεχόμενο ατόμων που δεν ακολουθείς, όπως γίνεται κατεξοχήν στο TikTok, που βασίζεται στη foryou σελίδα του.

Το petition για να γίνει ξανά το Instagram, Instagram, έφτασε μέχρι και στα αυτιά των γκουρού του Instagram, Kim Kardashian και Kylie Jenner, οι οποίες μοιράστηκαν στα stories τους τη συγκεκριμένη λαϊκή απαίτηση. Το ίδιο έκαναν και αρκετοί Έλληνες influencers, όπως η Μαίρη Συνατσάκη, η οποία έκανε poll και πάνω από το 90% των ακολούθων της συμφώνησαν.

Το Instagram καταλαβαίνει την έκρηξή μας

Στην παλλαϊκή απαίτηση αναγκάστηκε λοιπόν να απαντήσει το ίδιο το Instagram, μέσω του επικεφαλής του, Adam Mosseri. Και η απάντηση δεν θα μας αρέσει.

«Ακούμε αυτό που λέτε», είπε σε βίντεο που ανήρτησε ο ίδιος. «Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε φωτογραφίες, αλλά πρέπει να είμαι ειλικρινής: όλο και περισσότερο το Instagram θα αποτελείται από βίντεο με την πάροδο του χρόνου. Θα πρέπει να κλίνουμε προς αυτό, παρόλο που θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τις φωτογραφίες».

Όπως είπε ακόμα ο Mosseri, αυτή η αλλαγή δεν περνάει μόνο από το χέρι τους. Ακόμα και καμία αλλαγή να μην έκανε από την πλευρά του το Instagram, το περιεχόμενο θα αποτελούνταν όλο και περισσότερο από βίντεο, επειδή αυτό μοιράζονται περισσότερο οι χρήστες.

Ο Mosseri έδωσε ακόμα εξηγήσεις για τις αλλαγές που έχουν γίνει ως τώρα, όπως το full screen, το οποίο προς το παρόν τεστάρεται σε κάποιους μόνο χρήστες. Είναι ακόμα σε επίπεδο δοκιμής και έχει περιθώρια βελτίωσης.

Όσο για τα recommendations που βλέπουν πλέον οι χρήστες στο προφίλ τους, είπε ότι είναι κυρίως για να υποστηρίξουν τους μικρούς δημιουργούς. Και αν για κάποιους είναι ενοχλητικά, μπορούν να κλείσουν μέχρι και για ένα μήνα.

Αυτό που δεν θα αλλάξει είπε, είναι ότι πάντα πρώτο θα εμφανίζεται το περιεχόμενο των ατόμων με τα οποία αλληλεπιδρούμε περισσότερο.