© AP Photo/Michael Dwyer
SOCIAL MEDIA

TikTok Notes, η νέα εφαρμογή που θέλει να τα βάλει με το Instagram

Ποια είναι η νέα εφαρμογή που λανσάρει η πλατφόρμα με στόχο να ανταγωνιστεί το Instagram.

Το TikTok ενημερώνει από χθες τους χρήστες του σε όλον τον κόσμο ότι δημιουργεί μια νέα εφαρμογή (ναι, περίπου σαν την ενημέρωση του Instagram για τη δημιουργία του Threads), η οποία δεν θα αφορά βίντεο, αλλά φωτογραφίες. Μοιραία, το μυαλό όλων πήγε στο προφανές: Με το TikTok Notes, όπως θα λέγεται η νέα εφαρμογή, το TikTok βάζει στο στόχαστρο το Instagram, μπαίνοντας στα δικά του «νερά».

Τι γνωρίζουμε για το TikTok Notes

© Nik / Unsplash

Η ειδοποίηση αναφέρει ότι οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται «υπάρχουσες και μελλοντικές δημόσιες αναρτήσεις φωτογραφιών του TikTok» στο TikTok Notes και τους δίνει φυσικά τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από την αυτόματη εγγραφή τους.

Το TechCrunch έψαξε λίγο παραπάνω την υπόθεση και εντόπισε το URL ”photo.tiktok.com” σε αρχειοθετημένη έκδοση. Εκεί έγινε αντιληπτό ότι οι χρήστες του Notes θα μπορούν να ποστάρουν τις φωτογραφίες τους και να γράφουν μια λεζάντα, όπως ακριβώς γίνεται και στο Instagram.

Το TikTok τοποθετήθηκε στο ίδιο δημοσίευμα, αναφέροντας ότι «διερευνά τρόπους για να δώσει στην κοινότητα τη δυνατότητα να δημιουργεί και να μοιράζεται τη δημιουργικότητά της με φωτογραφίες και κείμενο σε έναν ειδικό χώρο», αλλά δεν είπε πότε σκοπεύει να κυκλοφορήσει επίσημα την εφαρμογή.

Οι φήμες για τη νέα εφαρμογή κυκλοφόρησαν πρώτη φορά πριν από περίπου έναν μήνα όταν η τεχνολογική σελίδα TheSpAndroid βρήκε έναν κώδικα μέσα στην εφαρμογή που έδειχνε ότι εργαζόταν πάνω σε ένα νέο app με την ονομασία TikTok Photos.

Πλέον, με την ειδοποίηση που στέλνει το TikTok στους χρήστες του, φαίνεται πως η νέα εφαρμογή βρίσκεται πολύ κοντά στο λανσάρισμά της και την επίσημη κυκλοφορία της, καθώς και το ότι σκοπός του TikTok είναι η ολομέτωπη επίθεση στο Instagram και τη Meta.

Το TikTok Notes πιθανότατα θα έρθει προσυμπληρωμένο με όλες τις φωτογραφίες και τα στοιχεία που έχουν ήδη μοιραστεί οι χρήστες του TikTok, κάτι που θα του χαρίσει πολύ εύκολα τα πρώτα εκατομμύρια χρήστες. Ό,τι ακριβώς έκανε δηλαδή η Meta με το Threads. Μόνο που σε εκείνη την περίπτωση, εχθρός ήταν το Twitter.