RULES

Οι 26 κανόνες του Tik Tok

Δεν πρόκειται για ένα καινούριο social medium, την εποχή της παγκόσμιας καραντίνας όμως διάγει τις χρυσές ημέρες του.

Αν διαβάζεις τακτικά το Oneman, γνωρίζεις καλά το Tik Tok, το οποίο σου το έχουμε παρουσιάσει αναλυτικότατα. Το social medium, το οποίο θυμίζει λίγο το πάλαι ποτέ Vine, δεν αποτελεί καινούρια προσθήκη στον μαγικό κόσμο του ίντερνετ, όμως η εκτόξευσή του ήρθε αυτές τις εβδομάδες, που όλος ο κόσμος είναι κλεισμένος σπίτι του και ψάχνει τρόπους να εκτονωθεί και να διοχετεύσει την ενέργειά του.

Celebrities, απλοί χρήστες, μεγάλα brands, αποκτούν χιλιάδες followers σε χρόνο μηδέν, άλλοι το αγαπάνε, άλλοι το κρίνουν, όπως συμβαίνει με όλα, όμως το Tik Tok ήρθε για να μείνει και είναι το social του καιρού μας. Αυτοί, είναι οι κανόνες του.

To Tik Tok, όπως και το κάθε social θέλει κόπο και χρόνο για να αποκτήσεις κοινό.

Στο Tik Tok είναι κρυμμένο το νεανικό κοινό οπότε θα ασχολούμαστε μαζί του για πολύ καιρό.

Το μέσο είναι νεανικό, τουλάχιστον προς το παρόν, οπότε όποιον 35αρη πετυχαίνουμε, αντί για μουσική ακούμε απλά ένα τεράστιο ΟΚ BOOMER.

Όπως κάθε μέσο, έτσι κι αυτό θα έχει τους haters του. Διάλεξε μεριά.

Αν δεν έχεις όρεξη να τσαλακωθείς, καλύτερα να μην κάνεις λογαριασμό.

Όσοι και να το βλέπουν με μισό μάτι, κάποτε θα κάνουν λογαριασμό, όπως έκαναν όλοι όσοι έβλεπαν με μισό μάτι το Facebook και το Instagram.

Καλύτερα να κάνεις λογαριασμό όσο ο χορός είναι στο peak του, παρά να κάνεις λίγο πριν τελειώσει το τραγούδι.

Τα τύπου dubsmash βίντεο είναι λίγο old news. Καλύτερα να ασχοληθείς με τα challenges ή έστω να φτιάξεις δικά σου dubsmash.

Ο ιδρυτής του Tik Tok πάντως, είναι παιχταράς, όπως και να το κάνουμε.

Του Tik Tok τα καμώματα, τα βλέπει το dubsmash και γελάει.

Το ‘πόσταρε συνέχεια Lip synch videos στο Tik Tok΄είναι μια καλή δικαιολογία χωρισμού.

Το Tik Tok έχει το καλύτερο video editing tool από όλες τις πλατφόρμες. Βασικά είναι η μόνη πλατφόρμα που έχει σωστά editing tools.

Όπως σε κάθε πράγμα που θες να δεις original content, μην ασχοληθείς εκ πρώτης με τα ελληνικά accounts.

Προφανώς θα υπάρχουν άνθρωποι που ΚΑΙ αυτό το μέσο θα το δουν ως μια ευκαιρία να βρουν ταίρι.

Δεν είναι το νέο Vine και δεν είναι το νέο Instagram. Όσον αφορά το πρώτο γιατί είναι πολύ καλύτερο και όσον αφορά το δεύτερο γιατί στηρίζεται μόνο στο βίντεο.

Τα αμερικάνικα accounts του NFL, του NBA και των ομάδων δίνουν πραγματικά πολύ πόνο με εξαιρετικό content.

Το Τik Τok είναι το τελευταίο καταφύγιο δόξας των wannabe influencers. Ναι, είναι στον καναπέ τους, αλλά έχουν ένα ακόμα ‘εργαλείο’ για να κερδίσουν το follow σου.

Είναι δικαίωμά σου να μην ακολουθήσεις τους Έλληνες celebs. Άσ’ τους να κάνουν το κομμάτι τους γιατί σε κάποιους αρέσει, φίλε Judge Dredd.

Στην τελική, κανένα πρόβλημα με τους celebrities που το ανοίγουν, όλο το θέμα είναι πώς το χρησιμοποιούν.

Κάποιοι θα βγάλουν λεφτά και μάλιστα πολλά λεφτά από το Tik Tok. Οι υπόλοιποι είτε θα τους ακολουθούν είτε θα τους κράζουν.

Δεν είναι η ίδια λογική με τα Instagram stories. Δεν μας ενδιαφέρει τι έκανες χθες το μεσημέρι, κάνε κάτι δημιουργικό.

Το να κράζεις το Tik Tok για σαχλά βίντεο είναι σαν να κράζεις στο σύνολό τους τα κινέζικα εστιατόρια επειδή δοκίμασες σε τρία και δεν σου άρεσε.

Αν το χιούμορ μερικών βίντεο μπορούσε να πάθει γρίπη βέβαια, θα την έλεγαν ‘Tik Tok’.

Αν είχες account στο Musical.ly, έχεις αυτόματα ήδη account στο Tik Tok.

Υπάρχουν και κάποιοι λίγοι που ακούν Tik Tok και σκέφτονται το ‘TiK ToK’ της Kesha.

Το να βρεις φίλους σου, αν είσαι πάνω από 25, μέσα στο Tik Tok είναι μια χαοτική διαδικασία χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα.