SOOC Menelaos Myrillas
BUZZ

Όλα τα tweets του Άδωνι Γεωργιάδη από το δυστύχημα στα Τέμπη μέχρι σήμερα

Προφανώς, δε χώρεσαν όλα σε ένα άρθρο - είναι άπειρα. Ακολουθεί μία αναδρομή σε όσα έχει ποστάρει ο Υπουργός Ανάπτυξης: tweets για την τρομερή (;) ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, για τη στοχοποίησή του, ακόμα και tweets για τον Αριστοτέλη.

«Δεν μπορoύμε να ξεφτιλίζουμε έναν βουλευτή και να τον βάζουμε να παίρνει το λεωφορείο ή το τρένο» έλεγε πριν από 11 περίπου χρόνια ο Άδωνις Γεωργιάδης, με μία δήλωση που τότε είχε ανάψει φωτιές. Ήταν εποχές σκληρών μνημονίων και το θέμα του κατά πόσο ή όχι πρέπει να χορηγούνται αυτοκίνητα στους Έλληνες βουλευτές είχε πέσει (και αυτό) στο τραπέζι. Είναι μία εικόνα από το παρελθόν που δείχνει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν διαχρονικά τα Μέσα Μαζικών Μεταφορών.

Είναι γνωστό ότι ο σημερινός Υπουργός Ανάπτυξης έχει μία τάση -ή μήπως στρατηγική;- να κάνει εμπρηστικές δηλώσεις. Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί η πρόσφατη τηλεοπτική του παραδοχή του πως «είσαι ο υπουργός Μεταφορών. Μπορείς να πας στη Βουλή και να πεις “ναι, έχουν πρόβλημα ασφάλειας τα τρένα”; Αν το πεις αυτό, δε θα μπει αύριο άνθρωπος στα τρένα».

(Ιδιαίτερα, μάλιστα, όταν μερικές ώρες μετά εμφανίζεται τόσο συνοφρυωμένος, σχεδόν κλαμένος στο Υπουργικό Συμβούλιο).

Σκληρές ατάκες καφενειακού  τύπου. Κάτι, δηλαδή, που ίσως μπορείς να παραδεχτείς μεταξύ γνωστών και φίλων για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί μεγάλο μέρους του πολιτικού συστήματος· η αλήθεια δεν έχει χώρο στον δημόσιο λόγο.

Μάλιστα, ο Άδωνις Γεωργιάδης εκτός από τις πολύ συχνές τηλεοπτικές εμφανίσεις διατηρεί και τον ίσως πιο ενεργό Twitter λογαριασμό ανάμεσα στους Έλληνες πολιτικούς.

Πώς αντέδρασε και συνεχίζει να αντιδρά σε σχέση με το δυστύχημα στα Τέμπη; Το timeline του δίνει πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

Ύστερα από τα συλληπτήρια retweets του Έλληνα Πρωθυπουργού και του Γάλλου Προέδρου, Emmanuel Macron, και μία αναμενόμενη σιωπή μερικών ημερών εξαιτίας του τραγικού απολογισμού, επανήλθε κάνοντας λόγο για στοχοποίησή του από τον Κώστα Βαξεβάνη.

Ήταν, λοιπόν, μία social media σιωπή που δεν κράτησε πάνω από μερικές μέρες.

Στη συνέχεια, πέρα από τις ανακοινώσεις για τις τηλεοπτικές του παρουσίες, υπήρξε μία κατάθεση για τον δίκαιο αγώνα του Υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Καραμανλή, να αναμορφώσει το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Υπήρξαν πανηγυρισμοί για την καταδίκη Παπαγγελόπουλου, αφού πρώτα βέβαια είχαν προηγηθεί κάποια αμένσιοτα retweets με δεινόσαυρους καθώς και ενημέρωση για το τι συμβαίνει με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Ναι, ΟΚ, υπήρξαν στιγμές που το Twitter έγινε τελείως σαρκοφάγο απέναντί του και εκείνος ενημέρωσε το κοινό του για τις επιθέσεις που δέχεται.

Είχαμε τον ανένδοτο αγώνα απέναντι στον Αντώνη Κανάκη καθώς και τη στήριξη στον Άρη Πορτοσάλτε.

Πάρα πολλά retweets από την Ομάδα Αλήθειας σε συνδυασμό με tweets στα πλαίσια του αφηγήματος «για όλα φταίει ο σταθμάρχης».

Μεγάλο ενδιαφέρον μάλιστα παρουσιάζουν τα retweets που έκανε ο Άδωνις Γεωργιάδης για τον θάνατο του Ιωσήφ Στάλιν και αντίστοιχα τον θάνατο του Αριστοτέλη, κορυφαίο Αρχαίου φιλόσοφου και δασκάλου του Μεγάλου Αλεξάνδρου, πριν περάσουμε στο ζουμί της επικοινωνιακής πολιτικής:

Αναρτήσεις για την τρομερή (;) οικονομική ανάπτυξη που γνωρίζει η Ελλάδα επί των ημερών του Κυριάκου Μητσοτάκη καθώς και η απαραίτητη αναφορά στο τόσο επιτυχημένο (;) Καλάθι του Νοικοκυριού.

Λογικό. Υπουργός Ανάπτυξης είναι, κάπως πρέπει να διαφημίσει το έργο του.

Εκείνο που, τελικά, δε βλέπουμε στο Twitter του Άδωνι Γεωργιάδη είναι μία -έστω μικρή- αναφορά στις πιθανές ευθύνες της Νέας Δημοκρατίας και της κυβέρνησης Μητσοτάκη στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Η απουσία τέτοιου content είναι κάτι περισσότερο από εμφανής.  Θα ήταν αστείο ή ίσως άξιο χαβαλέ αν τα πράγματα ήταν έστω και λίγο αστεία – αλλά, δυστυχώς, δεν είναι.