2024, AP Photo/Jae C. Hong
GROOMING

Ο LeBron James ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό grooming brand

Τα προϊόντα για πρόσωπο, γενειάδα και μαλλιά το The Shop Men's Grooming Line θα κυκλοφορήσουν μέσα στον Απρίλιο.

Εκτός από τα αμύθητα αγωνιστικά και διαφημιστικά συμβόλαια, τα sneakers που υπογράφει για τη Nike (έχεις τσεκάρει το ιριδίζον Eggplant που έρχεται το καλοκαίρι;) και την εταιρεία παραγωγής του που ετοιμάζει περιεχόμενο για το History Channel και τα ABC Studios, ο LeBron James μόλις απέκτησε μία ακόμα επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ο 39χρονος θρύλος του NBA μόλις λάνσαρε το δικό του grooming brand, μία σειρά αντρικών προϊόντων περιποίησης. Πρόσθεσε δηλαδή έναν ακόμα λόγο για να μην εκθρονιστεί ποτέ από τη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Forbes.

Τι γνωρίζουμε για το brand ομορφιάς του LeBron

Αν είσαι fan, σίγουρα έχεις δει στο HBO και στο YouTube το The Shop, όπου ο LeBron προσκαλεί προσωπικότητες από τον David Beckham και την Drew Barrymore μέχρι τον Idris Elba και τη Naomi Osaka για να τα πουν χαλαρά σε μπαρμπέρικα. Αυτό το talk show έγινε η έμπνευση για ένα ομώνυμο brand ομορφιάς, που πρόκειται να κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες στην αλυσίδα υπεραγορών Walmart (δεν τολμώ να μαντέψω πόσα θα του αποφέρει αυτή η αποκλειστικότητα).

Στα βήματα του Brad Pitt, του Pharrell Williams και του Harry Styles, που συμπληρώνουν το εισόδημά τους επενδύοντας στην καλπάζουσα αγορά της αντρικής ομορφιάς, ο LeBron James έχει σχεδιάσει μία σειρά βασικών προϊόντων για την περιποίηση του προσώπου, της γενειάδας και των μαλλιών.

Λεπτομέρειες πολλές δεν γνωρίζουμε για το The Shop Men’s Grooming Line. Μόνο ότι τα προϊόντα θα έχουν οικονομικές τιμές (αυτές δηλαδή που δεν είδαμε για παράδειγμα στα grooming προϊόντα που λάνσαρε ο Brad Pitt πρόσφατα), ότι οι συνθέσεις τους θα είναι μινιμαλιστικές και ότι όλη τη λάντζα της παραγωγής και της διανομής την κάνει η Parlux, με την οποία έχουν κυκλοφορήσει τα αρώματά τους η Paris Hilton και η Billie Eilish.

Μα τι σχέση έχει τελικά ο LeBron με το skincare;

Η απόφαση του LeBron να ξανοιχτεί στον χώρο της ομορφιάς σίγουρα καθορίστηκε από τους οικονομικούς του συμβούλους, αλλά υπάρχει ένα ακόμα πρόσωπο που τον επηρέασε: η σύζυγός του. Η Savannah James έχει στα σκαριά ένα δικό της brand ομορφιάς, που ο LeBron, ως προνοητικός σύζυγος, φρόντισε να σποϊλάρει στο Instagram πριν από μερικούς μήνες.

Το project της Savannah φαίνεται να έχει μπει στον πάγο, αλλά μέχρι να βγει στα ράφια εκείνη κυνηγάει τον LeBron να βάζει αντηλιακό κάθε μέρα, κάτι που παραμελεί, και να κάνει περιποιήσεις προσώπου, που τις βαριέται, προτιμώντας να βλέπει αθλητικά στην τηλεόραση. Τώρα όμως που φτάνει η ώρα του λανσαρίσματος του The Shop, (έχει προγραμματιστεί για τον Απρίλιο) κάτι μου λέει ότι ο LeBron θα δει το skincare λίγο πιο σοβαρά.