ΡΟΛΟΙ

To 40o Mille Miglia είχε -φυσικά- το δικό του ρολόι

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η Chopard παρουσίασε έναν εκθαμβωτικό χρονογράφο, για τη συνεργασία της με το ιστορικό ράλι.

H ιστορία του 1000 (ή Mille, όπως το συναντάμε πιο συχνά) Miglia είναι γνωστή: υπήρξε ένα από τα πιο ακραία για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητά τους ράλι αντοχής, από το 1927 ως το 1957, και σφυρηλάτησε το θρύλο οδηγών όπως οι Tazio Nuvolari, Rudolf Caracciola και Achille Varzi, ενώ προς το τέλος του θεσμού επιχείρησαν να το τρέξουν (και να το κερδίσουν) και κορυφαίοι πιλότοι της Formula 1, όπως οι Alberto Ascari και Stirling Moss

Δύο θανατηφόρα δυστυχήματα το 1957 (και η μεγάλη ιστορία του σε αντίστοιχα τέτοια τα προηγούμενα χρόνια) με θύματα ακόμα και παιδιά-θεατές, οδήγησαν στον τερματισμό του θεσμού από τις ιταλικές αρχές. Αλλά από το 1977 και μετά, επέστρεψε ως «ράλι αντίκα», υπό το νέο του όνομα Mille Miglia Storica.

Είναι αυτό, το ιστορικό Mille Miglia, που η Chopard έχει επιλέξει εδώ και 35 χρόνια ως τον πιο στενό της συνεργάτη. Κάθε χρόνο κυκλοφορεί έναν πανέμορφο χρονογράφο με το brand του Mille Miglia και με χαρακτηριστικά που δεν αφήνουν κανένα λάτρη της αυτοκίνησης ασυγκίνητο.

Το νέο ρολόι της Chopard για το φετινό Mille Miglia

Η φετινή του έκδοση διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα και μαζί της ήρθε και ο νέος χρονογράφος της Chopard. Κατά καιρούς έχουμε δει σπουδαία λουράκια (είτε από δέρμα, με τις χαρακτηριστικές τρύπες που έχουν τα vintage τιμόνια, είτε από καουτσούκ, με διαγράμμιση αγωνιστικών ελαστικών) και υπέροχα καντράν που θυμίζουν όργανα του ταμπλό παλιών αυτοκινήτων. Όχι, τυχαία, οι χρονογράφοι αυτοί αποτελούν την πιο δημοφιλή σειρά ανάμεσα στα αντρικά ρολόγια της Chopard.

To Chopard Mille Miglia 2022 Race Edition έρχεται με κάσα διαμέτρου 44 χιλιοστών, που αναδεικνύει ένα ασημένιο καντράν που περιβάλλεται από μια λεπτή στεφάνη με ενδείξεις της ταχυμετρικής κλίμακας.

Τα μπουτόν του χρονογράφου έχουν σχήμα μανιταριού για να θυμίζουν τα χρονόμετρα χειρός που χρησιμοποιούσαν παλιά στις πίστες ταχύτητας, ενώ η κορώνα έχει ένα εξωτερικό σχέδιο που παραπέμπει σε παλιό τιμόνι με τρεις ακτίνες.

Το υπέροχο λουράκι του είναι δερμάτινο, περφορέ με τρύπες που θυμίζουν επένδυση τιμονιού, ενώ από τη μέσα μεριά του, αυτή που ακουμπά στο χέρι, διαθέτει μαλακό καουτσούκ σε μπλε χρώμα και μια διαγράμμιση που θυμίζει ελαστικό.

Στην καρδιά του ρολογιού χτυπά ο κλασικός ETA 7750, τον οποίον δεν μπορεί να χαζέψει κανείς από μια ανοικτή πλάτη κάσας. Αντ’ αυτού ανταμείβεται από το ευμέγεθες λογότυπο του 1000 Miglia, που του θυμίζει ότι αυτή εδώ είναι μια περιορισμένη έκδοση.