NDP Photo Agency
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

5 τηλεοπτικές στιγμές που η Ναταλία Δραγούμη μας έκοψε την ανάσα

Διανύει ήδη την τρίτη της δεκαετία στην ελληνική τηλεόραση και μοιάζει σαν να ξεκίνησε χθες. Η Ναταλία Δραγούμη έχει βρει μια ανεξάντλητη πηγή ερμηνευτικών εργαλείων και συνεχίζει να μας ξαφνιάζει.

Από το ‘Μάνα είναι μόνο Μια’ μέχρι το ‘Στα Τραγούδια λέμε Ναι’, η Ναταλία Δραγούμη συνεχίζει να προσθέτει ενδιαφέρον στην ελληνική τηλεόραση με ό,τι κι αν καταπιαστέι.

Αν έχεις μεγαλώσει με την ελληνική τηλεόραση των ’90s σίγουρα την θυμάσαι από το ‘Μάνα είναι Μόνο Μια’, εκείνη την ‘meta’ τηλεοπτική ιστορία που υποδύθηκε την κόρη της Μαίρης Χρονοπούλου σε μια συνθήκη αστικής οικογένειας, αλλά με κολλητούς φίλους από τη showbiz (ήταν 90s, όλες οι τρελές ιδέες περνούσαν). Η Ναταλία Δραγούμη είχε καταφέρει να χρωματίσει αυτόν το ρόλο με την ερμηνεία της, αποδεικνύοντας σύντομα πως δεν είναι μια τυχαία παρουσία. Από τότε πέρασαν 27 χρόνια γεμάτα από θέατρο, σινεμά (‘Μαριονέτες’, ‘Διακριτική Γοητεία των Αρσενικών’ δυο από τις πιο ξεχωριστές υπογραφές της) και πολλή, καλή τηλεόραση.

Με αφορμή τη χθεσινοβραδινή αποστομωτική εμφάνιση της στο The 2Night Show του Γρηγόρη Αρναούτογλου, (που έγινε σαφές ότι δεν έχει ηλικία, σχεδόν όπως οι ιδέες), επιστρέφουμε στα highlights του τηλεοπτικού της ταξιδιού.

Μάνα Είναι Μόνο Μία (1993)

Μόλις 20 ετών, συμμετέχει σε ένα μεγαλειώδες τηλεοπτικό event εκείνης της εποχής, όπου ενσαρκώνει την έφηβη κόρη της Μαίρης Χρονοπούλου, μεγαλώνοντας σε ένα σπίτι μεγαλοαστικής οικογένειας. Σε μια εποχή που η ελληνική τηλεόραση είναι ένας απέραντος πλανήτης καρικατούρας, η Δραγούμη υποδύεται περίπου τον εαυτό της, ένα κορίτσι 30 ετών σε ένα καθωσπρέπει αστικό περιβάλλον και το κάνει με τίμια ειλικρίνεια. Ήταν μια καλή αρχή.

Ουδέν Πρόβλημα (2000)

Ήταν μια προσπάθεια της Μιρέλλας Παπαοικονόμου για να δημιουργήσει έναν ‘Ταλαντούχο Κύριο Ριπλέι’ (Άκης Σακελλαρίου) στο περιβάλλον της Αθήνας των late 90s, του ΠΑΣΟΚ, της ανόδου του χρηματιστηρίου. Σε ένα σενάριο ‘ανδροκεντρικό’, που δεν έδινε πολλά ερμηνευτικά περιθώρια στις γυναίκες του καστ, η Δραγούμη υποδύθηκε την Πέρσα, μια δασκάλα χορού που ερωτεύτηκε τον κεντρικό πρωταγωνιστή και κυριολεκτικά βυθίστηκε σε μια μικρή ‘κόλαση’ από ψεύτικες ιστορίες. Το ‘Ουδέν Πρόβλημα’ δεν είχε επιτυχία, αλλά η Δραγούμη παρέδωσε ένα ρόλο με ψυχή.

Κόκκινος Κύκλος (2001-2002)

Στο ‘Κορώνα – Γράμματα’ μπαίνει ανάμεσα σε πατέρα και γιο χωρίς να γνωρίζει την αλήθεια, σε μια ιστορία που θυμίζει κινούμενη άμμο. Στο ΄Χειροστάσιο’ παρακολουθούμε μια αποτροπιαστική, αλληγορική ιστορία όπου οι άνθρωποι και τα γουρούνια γίνονται μια, ενιαία φύση. Και η Ναταλία Δραγούμη τσαλακώνει την εικόνα της απολαυστικά.

Οι Ιστορίες του Αστυνόμου Μπέκα (2006-2007)

Δεν θα μπορούσε να μην περάσει από τον κλασσικό χαρακτήρα της ‘βασικής ύποπτης’ για ένα έγκλημα, στην ανθολογία ιστοριών του Αστυνόμου Μπέκα. Η παρουσία της στη σειρά, μας υπενθύμισε ότι παράγουμε πολύ λιγότερο tv noir από αυτό που θα θέλαμε να καταναλώσουμε.

 

Ου Φονεύσεις (2019)

Επιτέλους ένας πραγματικά σπουδαίος χαρακτήρας femme fatale για τη Ναταλία Δραγούμη σε ένα από τα καλύτερα σενάρια του διδύμου Ρίσβα-Σάκαλη για την πιο πρόσφατη true crime του Πάνου Κοκκινόπουλου. Η Γωγώ και ο Χρήστος ζουν μια ακατάλληλη ερωτική ιστορία που με μαθηματική ακρίβεια θα προκαλέσει ένα τεράστιο μπαμ στις διαπροσωπικές σχέσεις των πρωταγωνιστών.