HOT RIGHT NOW

H Elisabeth Rioux κερδίζει από τώρα το χρυσό μπικίνι του 2019

Μια πρώτη γνωριμία με το κορίτσι που θα βγει στο Google αν κάνεις αναζήτηση για τέλειους γλουτούς.

Ζούμε σε μια εποχή που κινείται με πολύ μεγάλες ταχύτητες, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με την έτσι κι αλλιώς εφήμερη φύση της διασημότητας. Στα social media, αυτές οι ταχύτητες πολλαπλασιάζονται.

Για παράδειγμα, μέχρι χθες το μεσημέρι όλο το Instagram παραμιλούσε με την Alexis Ren. Λίγο αργότερα, χθες το απόγευμα τη θέση της στην κουβέντα πήρε η ‘διάδοχός’ της, Veronica Bielik, ενώ σήμερα το πρωί εκθρονίστηκαν και οι δύο από την Elisabeth Rioux.

Το νεαρό μοντέλο από το Βανκούβερ του Καναδά μπήκε στη ζωή μας για δύο αρκετά αντιφατικούς λόγους. Θα το διαπιστώσεις αν απλώς και μόνο γκουγκλάρεις το όνομά της. Τα μισά αποτελέσματα τη χαρακτηρίζουν ως το κορίτσι με τους κορυφαίους γλουτούς της εποχής μας, ενώ τα άλλα μισά εκθειάζουν τη στάση της απέναντι στο body shaming και την κουλτούρα των κοινωνικών στερεοτύπων.

 

Αυτός ο άτυπος διχασμός έχει δύο εξηγήσεις. Η πρώτη είναι η προφανής: Η Elisabeth όντως έχει συγκλονιστικούς γλουτούς. Δεν είναι το μόνο συγκλονιστικό σημείο της ανατομίας της, αλλά συνοψίζει εμφατικά ένα σύνολο που αντιπροσωπεύει ιδανικά το σημερινό πρότυπο του fit, νεανικού γυναικείου σώματος στο οποίο χωράνε και οι θηλυκές καμπύλες.

rioux1

 

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την επιχειρηματική και κοινωνική δράση της. Η Elisabeth Rioux έγινε επιχειρηματίας στα 18 της, όταν λανσάρισε το δικό της brand με μπικίνι και beachwear. Δεν είναι απλώς η σχεδιάστρια της Hoaka Swimwear, αλλά και η ιδιοκτήτρια της μπράντας, υπεύθυνη για την παραγωγή και τις πωλήσεις της.

Από την πρώτη στιγμή διαφήμισε η ίδια τα μαγιό της στο Instagram, αλλά προέβλεψε η παραγωγή και η διανομή τους να αφορά όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως σωματότυπου. Οι έντυπες διαφημίσεις της Hoaka θυμίζουν κάτι από τις παλιές καμπάνιες της Benetton. Όχι τόσο για την προκλητικότητά τους, αλλά για το χιούμορ, την ανεκτικότητα, την αποδοχή κάθε διαφορετικότητας και την αντίθεση που εκφράζουν σε κάθε φυλετικό ή κοινωνικό στερεότυπο.

 

Ακούγονται λίγο βαρύγδουπα όλα αυτά, ειδικά απ’ τη στιγμή που μιλάμε για ένα κορίτσι στα εικοσικάτι του, που κατά βάση περνάει τη ζωή της βγάζοντας φωτογραφίες για το Instagram, αλλά είπαμε, ζούμε σε μια πολύ γρήγορη εποχή. Κι απ’ τη στιγμή που η Elisabeth καταφέρνει να μας κάνει να φρενάρουμε λίγο και να ασχοληθούμε όχι μόνο με το Insta profile της, αλλά και με το κοινωνικό της προφίλ, την πρώτη κούρσα την έχει ήδη κερδίσει.