HOT RIGHT NOW

Η Kate Beckinsale θα ήθελε να λαμπυρίζει

Η Βρετανίδα ηθοποιός που πρωταγωνιστεί, εκτός από τα όνειρά μας, και σε τρεις περιπέτειες που είδαμε φέτος στις αίθουσες, σε μια συνέντευξη που εξασφάλισε το ΟΝΕΜΑΝ.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο σέξι από το να βλέπεις μια γυναίκα σαν τη Kate Beckinsale να δέρνει κόσμο φορώντας κολλητή δερμάτινη στολή. Εκτός από το να διαπιστώνεις ότι είναι και πολύ γλυκιά και πολύ αστεία.

Την έχουμε αναλύσει ξανά στο παρελθόν την φάση με την Kate, και τώρα ήρθε η ώρα να ακούσουμε τι έχει να πει η ίδια. Με αφορμή τις ταινίες “Το Τελικός Χτύπημα” και “Underworld: Η Αναγέννηση”, εξασφαλίσαμε μια συνέντευξή της όπου μιλάει για τους Aha, για τις σουηδικές βρισιές που ξέρει, για τη στενή στολή που φορούσε ως Σελίν, και για τις φάρσες που της αρέσει να κάνει στον άντρα της.

Υπήρχε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία στο να παίξεις το ρόλο της Σελίν αυτή τη φορά;

Με τα σωματικά πράγματα, σφίγγεις τα δόντια κι εύχεσαι να μην τους απογοητεύσεις όλους, γιατί τα κάνεις όλα μπροστά σε όλο το συνεργείο. Ειδικά σε αυτό, δεν είχα πολλούς μήνες για προετοιμασία επειδή γύριζα το “Τελικό Χτύπημα” με τον Mark Wahlberg μέχρι πριν 2 βδομάδες. Οπότε μου λέγανε, Θέλουμε σήμερα να τρέξεις σε έναν τοίχο. Και είμαι σε φάση, Δεν το έχω κάνει αυτό ποτέ στη ζωή μου. Έλεγα, ΟΚ, εξασκήσου. Και όλοι έβλεπαν. Σκέφτεσαι όλη την ώρα πως δε θες να είσαι εκείνο το άτομο που έρχεται και δεν τα καταφέρνει.

Προσάρμοσες κάπως το ερμηνευτικό σου στυλ για το 3-D του τέταρτου “Underworld”;

Δεν είδα κάποια τεράστια διαφορά αν εξαιρέσεις ότι πολλά μέλη του συνεργεία φοράγανε στυλ ‘80s γυαλιά τύπου “Aha”, για πολλή ώρα στο σετ. Και ίσως περιμέναμε περισσότερο για να γίνουν πράγματα επειδή οι κάμερες αυτές είναι σέξι και σημαντικές και έχουν λίγο εκρηκτικό ταμπεραμέντο οπότε καμιά φορά απλά σταματάνε να λειτουργούν.

Τι σου αρέσει στη Σελίν;

Είναι πολύ γαμάτη. Μου αρέσει που είναι μια κινούμενη αντίθεση. Μου αρέσει που είναι ευαίσθητη, ένα πληγωμένο πλάσμα που απλά τυχαίνει ταυτόχρονα να το έχει στο ξύλο.

Έρχονται καμιά φορά άλλες ηθοποιοί για να σου ζητήσουν συμβουλές για το πώς να παίζεις μια σκληρή ηρωίδα;

Όχι ακόμα, όχι. Νομίζω πως είμαστε πολύ λίγες στην πραγματικότητα. Μία στο τόσο θα βγει καμιά ταινία δράσης με γυναίκα πρωταγωνίστρια που πραγματικά λειτουργεί. Είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις να δουλέψει και να διατηρήσεις μια γυναικεία προσέγγιση, και ταυτόχρονα να είναι πιστευτό και συναρπαστικό. Δύσκολος συνδυασμός. Νιώθω πολύ τυχερή για το ότι μου συνέβη κάτι τέτοιο.

Πώς ήταν να δουλεύεις με τους Σουηδούς σκηνοθέτες της ταινίας;

Δεν είχα ξαναδουλέψει με δύο σκηνοθέτες, οπότε ήταν ενδιαφέρον να δω πώς θα πάει. Ήταν φοβερά πολιτισμένο, ήταν τρομεροί. Μου έμαθαν ένα σωρό αηδιαστικές φράσεις στα Σουηδικά και με έκαναν να τηλεφωνώ στις γυναίκες τους και να λέω τέτοια πράγματα. Διασκέδαση.

Σαν τι;

Α, όχι. Δε μπορώ. Δε νομίζω πως μπορώ να θυμηθώ. Είναι αρκετά πολύπλοκα, Σουηδικά.

Έχει Γερμανικές ρίζες η γλώσσα…

Μιλάω Γερμανικά αλλά δεν έμοιαζαν παρόμοια. Το λάτρεψα πάντως. Πολύ διασκεδαστική φάση. Και μετά στέλναμε sms χρησιμοποιώντας τον μεταφραστή του Google. Ποτέ δε λειτουργεί πολύ καλά βέβαια. Σπαστικό αυτό, ε;

Γιατί πήρες ρεπό δύο ετών από το σινεμά;

Δεν ήταν μέρος σχεδίου. Δε σκεφτόμουν, Τώρα θα πάρω ρεπό δύο χρόνων. Ήταν συνδυασμός πραγμάτων. Είχα την ταινία “Nothing but the Truth” για την οποία ήμουν πολύ περήφανη, η οποία όμως κατέληξε να μη βγει στις αίθουσες. Για τους πρώτους 3-4 μήνες είχα πέσει τελείως, ήμουν στεναχωρημένη. Τόσο κρίμα. Μετά ήταν η απεργία των σεναριογράφων και υπήρξε μεγάλη πτώση σε ενδιαφέροντα πράγματα. Μετά η κόρη μου έφτασε σε μια ηλικία όπου ξαφνικά δεν ήταν τόσο εύκολο όσο πριν απλά να πάω να κάνω μια ταινία και να την πάρω μαζί μου. Ως τότε την έπαιρνα μαζί μου και πήγαινε σε ένα σχολείο στο Μόντρεαλ ή σε ένα σχολείο στο Λονδίνο και τα λάτρευε όλα αυτά, αλλά στα δέκα, δεν ήταν πια σωστό. Κάνουν περίπλοκα πράγματα στο σχολείο και έχουν φίλους και κοινωνική ζωή και δεν είναι πια εντάξει να κάνεις αυτό το πράγμα.

Οπότε πια άρχισα να ρωτάω τον εαυτό μου, Είναι πραγματικά αναγκαίο να κάνω την τάδε ταινία; Και τελικά μπορούσα να ζήσω χωρίς πολλές από αυτές. Πέρασε λίγος καιρός και συνήθισα σε αυτό, και μετά μου ήρθαν ξανά μερικά projects που είχαν ενδιαφέρον. Έτυχε όλο αυτό το διάστημα να είναι σχεδόν δύο χρόνια. Το έχω ξανακάνει αυτό. Είχα κάνει μαζί το “Serendipity” και το “Pearl Harbor” και μετά δε δούλεψα για 18 μήνες. Συμβαίνει.

Σου αρέσει να δέρνεις κόσμο στην οθόνη;

Το διασκεδάζω μετά, γιατί ξέρεις, δεν είναι όπως μοιάζει. Στην πραγματικότητα νιώθω σαν ένα εντελώς γελοίο άτομο από την Αγγλία που χοροπηδάει αριστερά και δεξιά και μετά το κοιτάω και είμαι σε φάση, Ουάο, μοιάζει πολύ πειστικό! Αλλά δεν είναι έτσι όταν το κάνουμε και κρίμα κιόλας, γιατί όταν βλέπεις την ταινία σκέφτεσαι, Θεέ μου, αυτό πρέπει να είναι απίστευτο. Αλλά το μόνο που νιώθεις στην πραγματικότητα είναι, Θεέ μου, είμαι χάλια και τα έχω γαμήσει όλα. Υποθέτω με έχουν εκπαιδεύσει πολύ καλά.

Πόσο άνετο είναι το outfit της Σελίν;

Η στολή είναι μια χαρά. Η στολή είναι αρκετά άνετη. Κάνεις όλη αυτή την εκπαίδευση και τη χορογραφία φορώντας φόρμες και τα ρούχα της γιόγκα και σκέφτεσαι, Τό’χω. Μετά φοράς το κουστούμι και τον κορσέ και είσαι, Θέε μου, δε μπορώ να κουνηθώ! Είναι πολύ περιοριστικό και οι μπότες είναι περιοριστικές, οπότε ακόμα και το να λυγίζεις τα πόδια σου είναι διαφορετικό.

Πώς διαφέρουν τα βαμπίρ του “Underworld” από των άλλων ταινιών;

Τώρα υπάρχουν πολύ περισσότερα από ό,τι όταν κάναμε την πρώτη ταινία! Δεν ξέρω. Ξέρω πως τα δικά μας είναι διαφορετικά με την έννοια πως έχουμε περισσότερη τεχνολογία και είναι λίγο πιο εχθρικά και δεν λαμπυρίζουν, το οποίο είναι λίγο κρίμα. Θα μου άρεσε πολύ να λαμπυρίζω. Όλοι οι άνθρωποι, βασικά. Σε φάση, στη ζωή μας, κανονικά. (γελάει)

Ποια ικανότητα ενός βαμπίρ θα ήθελες να έχεις;

Αυτό που πηδάνε από διάφορα πράγματα, που ξαφνικά εμφανίζονται πολύ γρήγορα, και γενικά τέτοια πράγματα. Λατρεύω να τρομάζω τον άντρα μου.

Πώς τον τρομάζεις; Κρύβεσαι στη ντουλάπα;

Ναι, ναι, όλη την ώρα. Επίσης επειδή δεν οδηγώ, ποτέ δεν ξέρει αν είμαι σπίτι ή όχι. Πάντα βγαίνω από κάτω από το γραφείο του, φρικάρει κάθε φορά! Ή αν κοιμάται. Έχουμε ένα βίντεο που η Lily ανεβαίνει πάνω μου και μετά φτάνει στην κορυφή της ντουλάπας και μετά πέφτει στο κεφάλι του από μεγάλο ύψος. Μικρές απολαύσεις.

Γιατί είναι τόσο καλοί ηθοποιοί οι Βρετανοί;

Έχουμε μια μακρά, μακρά, μακρά, μακρά παράδοση συγγραφέων και θεάτρου στην Αγγλία. Μάλλον έχει να κάνει με αυτό.

Έχει να κάνει με την εκπαίδευση;

Βρίσκεις πολλούς ηθοποιούς που δεν ενδιαφέρονταν να πάνε σχολείο ή κάποιους που έχουν τρομερή εκπαίδευση. Δεν ξέρω αν έχει σχέση. Ειδικά οι Άγγλοι άντρες είναι πιο άνετοι με τον εαυτό τους, με το να μην είναι τόσο ματσό όσοι οι Αμερικάνοι. Στα σχολεία αγοριών, ιστορικά μιλώντας, ήταν πολύ συνηθισμένο κάποιος να παίζει το ρόλο της Ιουλιέτας. Δε νομίζω πως αυτό θα πήγαινε τόσο καλά στην Αμερική.

Τις σπουδές σου στην Οξφόρδη τις τελείωσες;

Όχι, έκανα τρία από τα τέσσερα χρόνια.

Θα επέστρεφες;

Θα το ήθελα. Τότε ήξερα πως όλα αυτά χαραμίζονταν στους ανθρώπους εκείνης της ηλικίας. Είναι τρομερή εμπειρία και πρέπει να είσαι τουλάχιστον 25 για να τη νιώσεις, γιατί ακόμα προσπαθείς να τα βγάλεις πέρα με το να φεύγεις από το σπίτι και την κοινωνική ζωή σου και τα “Ποιος είμαι;” και τι μουσική με κάνει να δείχνω cool.

Εσύ βρήκες τον εαυτό σου σε εκείνη την ηλικία;

Ακόμα ψάχνω. Δεν έχω αποφασίσει.

Οι ταινίες ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ και UNDERWORLD: Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ κυκλοφορούν σε DVD & Blu-ray™ από τη Sony Pictures Home Entertainment Hellas.