2021/Richard Shotwell/Invision/AP, File
PROFILE

Η Selena Gomez χρειάζεται ανθρώπους να πολεμήσουν μαζί της

H πάλαι ποτέ πριγκίπισσα της Disney έγραψε, στα 30 της, ιστορία με το να είναι μόλις η δεύτερη Λατίνα στα χρονικά που προτάθηκε για Emmy ως παραγωγός για το εξαιρετικό Only Murders in the Building.

To ότι ξεκίνησε ως πιτσιρίκι στο Barney & Friends πριν μεταπηδήσει στα Hannah Montana, Wizards of Waverly Place και σε κάτι ταινίες που έπαιζε συνήθως την πριγκίπισσα ή κάτι τέτοιο.

Το πλούσιο βιογραφικό της όσον αφορά σχέσεις με πρεμιέρα τον Nick Jonas, highlight τον Justin Bieber και ενδιάμεσες στάσεις, πάντα επώνυμες, τύπου Taylor Lautner (αλήθεια, που χάθηκε αυτή η ψυχή;), Orlando Bloom και The Weeknd.

Τα επιτυχημένα album της που απέδειξαν/ επιβεβαίωσαν ότι είναι mega double threat (υποκριτική, τραγούδι) και η ημι-αποτυχημένη προσπάθειά της να καθιερωθεί ως ηθοποιός με ταινίες τόσο -κατά τη γνώμη μου- αδιάφορες που μπλέκονται γλυκά η μια με την άλλη στο μυαλό μου.

 

Συν το γεγονός ότι, από τα 25 της και μετά, είχε καταφέρει -και μπράβο της- να αποκτήσει προσωπική περιουσία γύρω στα 100 εκ. δολάρια και ένα social media presence (340 εκ. στο Instagram,  43 εκ. στο TikTok, 35 εκ. sto YouTube) που είναι δεδομένο ότι (σε συνδυασμό με τη σειρά καλλυντικών της και τη γενικότερη επιχειρηματική της δράση) θα της επιτρέψει να τα πολλαπλασιάσει χωρίς να κουνήσει δάχτυλο.

Και αυτό παρότι τα τελευταία 4 χρόνια έχει επιλέξει να κάνει social media break γιατί ένιωθε ότι χάνει τον εαυτό της με τόση αρνητικότητα.

«Έπρεπε ξαφνικά να μάθω πώς να είμαι με τον εαυτό μου. Αυτό ήταν ενοχλητικό, γιατί στο παρελθόν μπορούσα να αφιερώσω ώρες κοιτάζοντας τις ζωές άλλων ανθρώπων. Βρέθηκα να παρακολουθώ επί δυο χρόνια το feed κάποιου πριν συνειδητοποιήσω ότι δεν το ξέρω καν αυτό το άτομο».

Η αποκάλυψη του Only Murders in the Building

Αυτό είναι το ρεζουμέ των όσων γνώριζα/ θυμόμουν για την Ιταλομεξικανικής καταγωγής στάρλετ (που δάνεισε τη φωνή της στην Mavis στο Hotel Transylvania) πριν εμφανιστεί μπροστά μου στο Only Murders in the Building.

Την αψεγάδιαστης αισθητικής και ατμόσφαιρας δηλαδή κωμικής σειράς στην οποία όχι μόνο μοιράζεται τον προβολέα με τους βετεράνους (και κολλητούς εδώ και 30 χρόνια) Martin Short και Steve Martin, αλλά, παραδόξως και απρόσμενα, τους τον κλέβει.

Αξεπέραστη στον ρόλο της

«O Steve είπε ότι του άρεσε η ιδέα να προσθέσει μια γυναίκα εντελώς διαφορετικής γενιάς στο μείγμα. Σκέφτηκε ότι θα ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Και μετά απλώς ήλπιζαν ότι δεν θα ήμουν ενοχλητική – και αυτό είναι ειλικρινά η αλήθεια».

Γιατί η Selena, ως η χιπ γειτόνισσα στην γκράντε Νεοϋορκέζικη πολυκατοικία, με το σκοτεινό μυστικό, το ανέκφραστο πρόσωπο και τη χαρακτηριστική φωνή που εκστομίζει -με φαινομενική απάθεια- βιτριολικές κωμικές ατάκες είναι απλά α-ξε-πε-ρα-στη.

«Έμαθα τόσα πολλά τόσους μήνες δίπλα τους. Και το τι περιμένω πλέον από έναν άντρα ή οποιονδήποτε άνθρωπο, είναι να είναι τόσο αξιοπρεπής όσο αυτά τα δύο ανθρώπινα όντα. Το κάνουν αυτό περισσότερο από ό,τι ζω εγώ και είναι οι πιο ευγενικοί άνθρωποι».

Αποδεικνύοντας ότι, πέρα από μια ηθοποιό με πράγματα να δείξει, έχουμε να κάνουμε με ένα σοβαρό άτομο που προσπαθεί όντως να χτίσει μια καριέρα που δεν εξαντλείται σε πληρωμένα posts και stories.

Kάτι που, κοιτάζοντας πίσω, ίσως θα έπρεπε να έχουμε αντιληφθεί ήδη από το γεγονός ότι το φτωχό κορίτσι από το Τέξας που κάποτε έψαχνε κέρματα για να βάλει βενζίνη στο αυτοκίνητο της μάνας της (που την έκανε στα 16 της) και έτρωγε σταθερά κονσέρβες με μακαρόνια από το Dollar Store, ποτέ της δεν έμπλεξε σε κανένα μεγάλο σκάνδαλο τύπου Lindsay Lohan, Miley Cyrus κτλ.

Επίσης, ότι ήδη από το 2019 είχε δείξει τις διαθέσεις της συμμετέχοντας στο A Rainy Day του Woody Allen, το The Dead Don’t Die του Jim Jarmusch και κάνοντας hands on παραγωγή στο ντοκιμαντέρ Living Undocumented του Netflix που έδειχνε τη ζωή 8 οικογενειών παράνομων μεταναστών στην Αμερική (επίσης ήταν παραγωγός και στο 13 Reasons Why του Netflix).

«Χρειάζομαι ανθρώπους που θέλουν να πολεμήσουν μαζί μου»

Επιπλέον, εν μέσω πανδημίας, ξεκίνησε και το Selena +Chef, ένα φιλανθρωπικό cook show που έδειχνε εκείνη στην κουζίνα της να μαγειρεύει με τις remote οδηγίες ενός διάσημου σεφ. Ένα ακόμη «παράσημο» στη φιλανθρωπική της δράση που είναι υπαρκτή και ορατή. Σκέψου ότι μέρος των εσόδων από τα καλλυντικά της πηγαίνουν σε ιδρύματα βελτίωσης της ψυχικής υγείας με στόχο να συγκεντρώσει 100 εκ. δολάρια μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.

«Όλα με τα οποία ασχολούμαι έχουν μια φιλανθρωπική πτυχή. Αν κάτι καλό δεν βγαίνει από κάτι, δεν πρόκειται να το κάνω. Δεν χρειάζομαι χρήματα. Χρειάζομαι ανθρώπους που θέλουν να πολεμήσουν μαζί μου».

Στα 30 της η Selena είναι έτοιμη να μπει στην επόμενη φάση της ζωής της, αφήνοντας πίσω μια δεκαετία όπου, πέρα από τους θριάμβους, συμπεριελάμβανε μεταμόσχευση νεφρού, χημειοθεραπείες, διάγνωση με λύκο, διάγνωση για διπολική διαταραχή και δημόσια παραδοχή των προβλημάτων ψυχικής υγείας που αντιμετωπίζει.

Το μόνο που θέλει, όπως δηλώνει, είναι κάποιον να την αγαπήσει λες και είναι καινούργια. Και ας αισθάνεται τόσο, μα τόσο παλιά.