WOMEN

Τα κορίτσια της πίστας που αγαπήσαμε

Οι πιο σέξι τραγουδίστριες που έχουν πατήσει ποτέ τα δωδεκάποντά τους σε νυχτερινό κέντρο ανά την ελληνική επικράτεια

Δεν είμαστε ειδικοί στο τραγούδι, οπότε δεν θα τις κρίνουμε με βάση τη φωνή. Όπως δεν είμαστε διπλωματούχοι στιλίστες ή χορογράφοι, οπότε δεν θα αποφανθούμε για το πόσο χάλια ντύνονται/γδύνονται ή κουνιούνται/στέκονται ακίνητες. Το ζητούμενο εδώ είναι μόνο ο νταλκάς. Αυτό που οι παρακάτω ξέρουν να προκαλούν με ένα τους χαμόγελο. Παίρνοντας ως ανταμοιβή δυο νταλίκες γαρίφιλα και ένα πύργο της Πίζας από σπασμένα πιάτα.

Ας ξεκινήσουμε με ένα χορταστικό photostory από εκείνες που παραλίγο να τα καταφέρουν να μπουν στη λίστα μας. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τους έχουμε κάνει και έξωση από την καρδιά μας.

Προσοχή. Όπως είναι λογικό από τα 80s και πίσω οι φωτογραφίες σπανίζουν και οι γνώσεις μας ωχριούν. Αλλά δεν τρέχει τίποτα. Εδώ είμαστε για να προσθέσουμε όσες και όλες όσες -χωρίς πρόθεση- αγνοήσαμε.

Οι ‘πριν την εποχή μας’

Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εξηγήσεις σε ένα σημερινό 40άρη το απύθμενο μέγεθος της γκέλας που είχε η Ζωζώ Σαπουντζάκη από την εποχή που, στην εφηβεία της, πρωτοέσκασε μύτη στο τραγούδι.

Μια μυθικών διαστάσεων γυναίκα στα ατέλειωτα πόδια της οποίας σφαζόντουσαν δικαίως επιχειρηματίες, σεΐχηδες και -σύμφωνα με τον αστικό μύθο- απλοί υπάλληλοι που έκαναν καταχρήσεις και πήγαιναν φυλακή προκειμένου να μην της χαλάσουν χατίρι.

Η -79χρονη πλέον- Ζωζώ, μάλιστα, υπήρξε τόσο εντυπωσιακή που καμία άλλη δεν στεκόταν δίπλα της. Αν και υπάρχουν και εκείνοι που έχουν επίσης πολύ καλά λόγια να πουν για την ομορφιά ταλαντούχων τραγουδιστριών όπως οι νεαρές Βίκυ Μοσχολιού και Τζένη Βάνου.

Με δύναμη από τα 70s

To δίδυμο Κατερίνα Στανίση και Άντζελα Δημητρίου ξεκίνησαν από πολύ χαμηλά (η πρώτη έπλενε σκάλες και η δεύτερη ήταν εργάτρια στις ‘Κλωστές Πεταλούδα’) για να γνωρίσουν την απόλυτη αποθέωση.

Όπλο τους, πέρα από την αυθεντική λαϊκή φωνή, και ο πόθος που φούντωναν στις καρδιές των αντρών που τις έβλεπαν πάνω στην πίστα. Ακόμη και αν οι ίδιες κακοπέρασαν αρκετά στην προσωπική τους ζωή.

Συγκεκριμένα η Άντζελα, στα 59 της, διατηρείται ακόμη σε εξαίσια φυσικά κατάσταση. Όπως απέδειξαν οι φωτό της από την πισίνα που πόσταρε το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Σε αυτή την κατηγορία κανονικά, βάσει του πότε ξεκίνησε να τραγουδά και ποιά είναι η ηλικία της, οφείλει να μπει και η Άννα Βίσση. Αλλά δεν μας πάει καρδιά να της δώσουμε τόση στεναχώρια πάνω που έγινε γιαγιά.

Ποτέ δεν ξεχνώ τα 80s που αγαπώ

Το γιγάντιο προσωπικό μου κόλλημα με την Καίτη Γαρμπή (τα μάτια της είναι απλά ασυναγώνιστα), αισίως 52 ετών, με αναγκάζει να ξεκινήσω την λίστα από εκείνη.

Και μάλιστα ακριβώς 20 χρόνια από την εποχή που έβγαινε στην Eurovision χωρίς εσώρουχο, φορώντας την θρυλική δημιουργία της Σήλιας Κριθαριώτη.

 

Εξίσου διαχρονικά κολλημένος ήμουν και παραμένω και με την -46χρονη πλέον- Λίτσα Γιαγκούση που, κατ’εμε, αντιπροσωπεύει την ιδεατή εκδοχή του ζουμερού και άκρως λαχταριστού ‘θηλυκού πίστας’.

Με την έννοια ότι, χωρίς να είναι εξωπραγματικά όμορφη, σου βγάζει την αίσθηση -όταν σε κοιτάζει- ότι τραγουδά μόνο για πάρτη σου.

Την τριάδα συμπληρώνει πανηγυρικά η Άντζι Σαμίου. Η μοναδική από τις τραγουδίστριες της εποχής που θα μπορούσε να κάνει επίσης άνετα καριέρα ως μοντέλο ένεκα του υπέροχου -και άκρως ελληνοπρεπούς- προσώπου της.

Από τη Μεγάλη των Reality σχολή

Τελεία και παύλα. Η Χριστίνα Κολέτσα είναι η πιο σέξι αοιδός που μας προέκυψε μέσα από μια δεκαετία φουλ στα ριάλιτι. Σε αυτό είμαστε κατηγορηματικοί.

Το ίδιο θα ήσασταν και εσείς αν είχατε την ευκαιρία να γνωρίσετε από κοντά την -αψεγάδιαστων σωματικών διαστάσεων- αθυρόστομη Βεροιώτισσα και να απολαύσετε ένα γνήσιο μαγκάκι που δεν μασάει από οποιαδήποτε αναποδιά της ρίξει μπροστά η ζωή.

Εξίσου εκτός νόρμας υπήρξε ανέκαθεν και η Μάρω Λύτρα που, μετά από μια γεμάτη επταετία από φωτογραφήσεις, δηλώσεις για τατού σε απόκρυφα σημεία, συλλογές από μαχαίρια και Καραφωτιάδες, αποφάσισε να ρίξει μαύρη πέτρα πίσω της και να επιστρέψει στο Μοντρεάλ για να ολοκληρώσει τις σπουδές της στην νοσηλευτική. Εννοείται ότι μας λείπει η τρέλα της.

Αντιθέτως η Νάνσυ Αλεξιάδη, με βορειοευρωπαϊκή ομορφιά επιπέδου Δούκισσας Νομικού, δεν έφυγε ποτέ από κοντά μας. Απλά προτίμησε να μας κρατήσει σε απόσταση με ένα χαρακτήρα που δεν θα τον αποκαλούσες και ιδιαίτερα φιλικό στο χρήστη.

Η δίμετρη Αμαζόνα

Εννοείται πως η περίπτωση της 184 εκατοστών Θέλξης (βλέπε δηλαδή πάνω από δυο μέτρα με τα τακούνια της δουλειάς) αξίζει ιδιαίτερα μνεία.

Πρόκειται με διαφορά για την πιο επιβλητική τραγουδίστρια που έχω δει στη ζωή μου. Και τις έχω δει όλες. Τουλάχιστον όλες όσες έσκασαν μύτη την τελευταία δεκαετία.

Ένα θηλυκό που χρειάζεται κότσια έστω και για να σκεφτείς ότι μπορείς να σταθείς δίπλα της.

Κληρονομικό ταλέντο

Η πίστα δεν ευνοεί καθόλου το νεποτισμό. Για αυτό και είναι αξιοσημείωτο όταν το χρυσό λαρύγγι/ταλέντο περνάει από την μια γενιά στην άλλη. Όπως συνέβη στην περίπτωση της Λένας Παπαδοπούλου, ανιψιάς της Πίτσας και με ένα από τα πιο καλογυμνασμένα κορμιά που έχουν ποτέ ‘τιμήσει’ το άθλημα.

Αν και η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή της Αγγελικής Ηλιάδη, εγγονής της Καίτη Γκρέυ. Τι να πρωτοπείς για μια γυναίκα που, χρόνο με το χρόνο, γεμίζει όλο και περισσότερα τατού το εντελώς θηλυκό κορμί της. Αποδεικνύοντας ότι είναι με διαφορά η πιο σέξι λαϊκή τραγουδίστρια των τελευταίων χρόνων.

Το σοκολατένιο αγρίμι

Η περίπτωση της Ειρήνης Μερκούρη είναι ιδιαίτερη. Όχι εξαιτίας της καταγωγής της, αλλά επειδή πρόκειται -παρά το μικρό της μέγεθος- για ένα εντελώς ‘μπουρλότο’ θηλυκό.

Μια γυναίκα που δεν χρειάζεται να φορέσει τίποτα πιο σέξι από ένα μαύρο φόρεμα (και το πιο σκληρό της βλέμμα) για να ‘υποτάξει’ ένα ολόκληρο μαγαζί στις διαθέσεις της.

 

Εξίσου σοκολατένια, αλλά εντελώς διαφορετικού ρεπερτορίου, είναι και η Θωμαή Απέργη. Η μοναδική, κατ’εμέ, από την νέα γενιά τραγουδιστριών (μαζί με την Ήβη Αδάμου) με την οποία, δέκα χρόνια από τώρα, θα ασχολούμαστε φουλ μαζί της. Λογικό καθώς τέτοιο combo ταλέντου και ομορφιάς (έστω και του ιδιαίτερου είδους που εκείνη κατέχει) δεν το συναντάς κάθε μέρα.

Αγρίμι επίσης είναι και η Ελισάβετ Σπανού. Μια εντυπωσιακή (ειδικά αν την δεις από κοντά) γυναίκα, με φουλ προδιαγραφές μοντέλου, που έχει αποφασίσει να γράψει την ιστορία της ζωής της με μελάνι πάνω στο κορμί της.

Οι πρώην ‘πρωταθλήτριες’

Η Μαριάντα Πιερίδη, πρώην πρωταθλήτρια στίβου (και νυν ενθουσιώδης οπαδός του pole dancing ως γυμναστικής) είχε ανέκαθεν τους πιο ωραίους γλουτιαίους στην επικράτεια. Κομπλέ με ασορτί six pack κοιλιακών.

Αν και, προσωπικά, θεωρώ ανώτερου επιπέδου το κορμί της Αποστολίας Ζώης, πρώην πρωταθλήτριας καταδύσεων και νυν κάτοικου Πηλίου. Κρίμα που αποφάσισε (εκείνη και το –εκτός ορίων- σεξαπίλ της) να μας γυρίσει –υπερβολικά- νωρίς την πλάτη.

 

Η συγκεκριμένη κατηγορία (όπως και ολόκληρη η στήλη) εννοείται πως είναι ελλιπής χωρίς την Κατερίνα Στικούδη, πρώην κολυμβήτρια του ΠΑΟΚ, εξαιρετικό παιδί και εξαιρετικό κορμί.

Το πρόσωπο

Δεν είναι τυχαίο ότι η Πειραιώτισσα Ειρήνη Δούκα των C-Real υπήρξε μοντέλο πριν το γυρίσει στο τραγούδι. Ένα αψεγάδιαστο πρόσωπο σε μια κλασάτη γυναίκα που μακάρι να μπορούσαμε να κλωνοποιήσουμε.

Το στήθος

Δικαίως το πιο πολυσυζητημένο διαχρονικά χαρακτηριστικό της Έλλης Κοκκίνου. Στο ύψος του από τότε που ξεκίνησε, μέχρι και σήμερα. Όπως και η ίδια η Έλλη, σαν παλιό κρασί, μοιάζει να γίνεται καλύτερο όσο περνάει ο χρόνος.

Το κορμί

Είναι πολλοί αυτοί που την θεωρούν υπερβολικά γυμνασμένη. Αλλά δεν υπάρχει κανένας, ανεξαρτήτως φύλου, που να μην ζηλεύει τους κοιλιακούς της. Γιατί η Ειρήνη Παπαδοπούλου, που πρωτογνωρίσαμε στο Fame Story, δε διαθέτει σώμα, αλλά όπλο μαζικής καταστροφής.

 

Η Barbie

Αν η –γεννημένη στη Νότια Αφρική- Σαμπρίνα είχε αποφασίσει να κάνει καριέρα στην Αμερική και όχι στην Ελλάδα, είναι δεδομένο ότι θα της είχε κάνει μήνυση η Mattel ότι αντιγράφει την best seller κούκλα της. Τουλάχιστον όσον αφορά το φιζίκ γιατί σε χαρακτήρα η Σαμπρίνα μόνο ελαφρόμυαλη και επιφανειακή δεν είναι.

Το πακέτο

Η Έλενα Παπαρίζου είναι η μοναδική ελληνίδα ποπ τραγουδίστρια που θα μπορούσε να κάνει χαλαρά καριέρα στην Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία ή το Τιμπουκτού.

Μας άρεσε όταν ξεκίνησε. Μας άρεσε ακόμη περισσότερο όταν κέρδισε την Eurovision. Μας άρεσε πριν βάλει στήθος. Αφού έβαλε στήθος. Ακόμη και την εποχή που κουβαλούσε πάνω της αρκετά παραπανίσια κιλά.

Γιατί η Έλενα εκπροσωπεί την ιδεατή εκδοχή της Ελληνίδας (τραγουδίστριας). Στο πρόσωπο, το σώμα και κυρίως στο ήθος, τον χαρακτήρα και την μεγάλη καρδιά της.