Ελληνίδα τραγουδίστρια, όχι άλλες ζαρτιέρες, μόνο φωνή

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι έπαθαν φέτος οι -καλές- τραγουδίστριες μας και βγαίνουν στην πίστα μόνο με τα εσώρουχα;
SHARES

Πρώτα η Αγγελική Ηλιάδη. Μετά η Τάμτα, η Ελένη Φουρέιρα, ακόμη και η -υπεράνω υποψίας- Ήβη Αδάμου. Καπάκι όλες οι υπόλοιπες, πιο χαμηλομαρκιζάτες. Δεν το λες και επιδημία. Πάντως, ένα ανασήκωμα φρυδιού, το 'σηκώνει' όλη η τάση.

Εκτιμάμε τις 'τραγουδίστριες πίστας'. Και φυσικά και απολαμβάνουμε τις σέξι εμφανίσεις τους. Το έχουμε αποδείξει τέσσερα χρόνια τώρα. Αυτό που μας ενοχλεί είναι η υποκρισία, η 'ελαττωματική' ξενομανία, το υπαρξιακό άγχος, τα 'ημίμετρα' και οι κακοί συμβουλάτορες .

Εννοείται πως δεν προσγειωθήκαμε ξαφνικά τώρα, το 2016, στις πίστες της παραλιακής από κάποιο ορεσίβιο χωριό (50 κάτοικοι, ένα καφενείο, δυο στάνες) της τιμημένης ελληνικής επαρχίας. Προφανώς, όταν είσαι τραγουδίστρια σε νυχτερινό κέντρο, το να δείχνεις λίγο παραπάνω σάρκα είναι μέρος του παιχνιδιού. Αλλά αυτό, μέχρι πρόσφατα, ήταν κάτι που περίμενες νομοτελειακά από τις τραγουδιάρες Β' και Γ' κατηγορίας.

Εκείνες που παλεύουν να βγάλουν μεροκάματο με επίκεντρο τα πλούσια σωματικά και όχι τα ανύπαρκτα φωνητικά προσόντα τους (πότε επιτέλους θα βγει μια πλαστική στη φωνή, να γίνουν όλες Κάλλας;). Τις glitter γλάστρες της πίστας, αν προτιμάς.

Αντιθέτως τα πρώτα ονόματα, εκείνα που πληρώνεις (λέμε τώρα) όντως για να πας να δεις και να ακούσεις, οφείλουν να έχουν μια αίσθηση του μέτρου. Έστω μικρή, απειροελάχιστη. Έστω αισθητικά προβληματική ή ανεξίτηλα 'λαϊκή'. Αλλά να έχουν. Να καταλαβαίνουν ότι άλλο είναι το 'dress code' της πίστας στην παραλιακή, άλλο του cabaret στο Παρίσι και άλλο του show στο Las Vegas ή της καλοκαιρινής συναυλίας στο Αγρίνιο μπροστά σε 3.000 άτομα.

Όπως π.χ. το αντιλαμβάνεται έξοχα η Έλενα Παπαρίζου, που εμφανίζεται πιο σέξι στο μιούζικαλ Nine (επειδή του αρμόζει), από όσο βγήκε ποτέ στην πίστα.

Ή οι Νίνα Λοτσάρη και Demy που εμφανίζονται έτσι στο Cabaret Chaotique γιατί οτιδήποτε άλλο, πιο ντυμένο ή πιο 'σεμνότυφο', θα ήταν ανάρμοστο, κιτσάτο και εκτός concept παράστασης.

Στην τελική τόσο η Τάμτα, όσο και η Ηλιάδη ή η Αδάμου (είναι λίγο 'άδικο' που είναι η τελευταία εδώ-δείχνει ζαρτιέρα, αλλά από πάνω φοράει τουαλέτα), που μας 'βοηθούν' να ντύσουμε φωτογραφικά το συγκεκριμένο άρθρο (συν την Φουρέιρα, που είναι στην κεντρική φωτό), φωνές διαθέτουν. Αυτό τους το αναγνωρίζουν ακόμη και οι εχθροί τους.

Απλώς θα προτιμούσαμε τις ζαρτιέρες και τα σιθρού τους να μας τα δείξουν στα πλαίσια κάποιας προχώ φωτογράφησης σε περιοδικά.

Όμως αυτό, η 'υποκρισία' το ότι τόσα χρόνια, όσο υπήρχαν περιοδικά, αρνιούνταν να φωτογραφηθούν σέξι σε αυτά, αλλά δεν έχουν κανένα πρόβλημα να βγαίνουν έτσι στην πίστα ή στο Instagram τους, είναι προσωπικό απωθημένο. Εμείς, ως αρχισυντάκτες σε αυτά, ήταν που τρώγαμε την μια άρνηση ή 'να δούμε 10 ακόμη concept' μετά την άλλη. Εσένα, αγαπημένε αναγνώστη, δεν σε αφορά το ζήτημα.

Όπως δεν σε αφορά το οξύμωρο του ότι, ενώ οι περισσότερες Ελληνίδες (όχι απαραίτητα οι συγκεκριμένες) αντιγράφουν στιλιστικά και σε συμπεριφορά τις ξένες σταρ, δεν τολμούν σε καμία περίπτωση φωτογραφικά να είναι τόσο απελευθερωμένες όσο εκείνες.

Mε 'φωτεινή' ίσως εξαίρεση τα τελευταία χρόνια την Αγγελική Ηλιάδη. Την ίδια που βγήκε στην πρεμιέρα με το υπερβολικό σιθρου. Αλλά, λίγες μέρες μετά, φωτογραφήθηκε για -καλό σκοπό- στο Down Town πιο γυμνή από όλους τους υπόλοιπους 59 επώνυμους μαζί. Όπως δηλαδή ταίριαζε στο concept.

Προφανώς και υπάρχουν 1.000.000+1 σοβαρότερα προβλήματα εκεί έξω από ότι τι αποφάσισε να φορέσει ή να μας δείξει η Χ τραγουδίστρια πάνω στην πίστα. Αν και, κατά τη γνώμη μου, αυτό το φετινό ξεγύμνωμα είναι και ένδειξη συλλογικού (εννοώ στον κλάδο της τραγουδίστριας μαρκίζας) υπαρξιακού άγχος. Όταν δηλαδή φοβάσαι για την επόμενη μέρα, τότε λογικό είναι να κάνεις και να δείχνεις πράγματα που δεν θα έκανες ή δεν θα δεχόσουν να δείξεις πριν από 2-3 χρόνια.

Επίσης σημαντικό ρόλο παίζουν και οι κακοί συμβουλάτορες. Εκείνοι οι 'στιλίστες' που μπερδεύουν το προχωρημένο με το κιτς και υιοθετούν με λάθος τρόπο ότι βλέπουν έξω. Αλλά αυτό είναι ζήτημα κοινής λογικής εκ μέρους των τραγουδιστριών όσον αφορά το σε ποιον εμπιστεύονται την εικόνα τους και τι καλλιέργεια επί του θέματος της μόδας διαθέτει ή όχι εκείνος (ναι, είναι κάτι που το σπουδάζεις. Δεν το μαθαίνεις 'εμπειρικά' ξεφυλλίζοντας γυναικεία περιοδικά στο κομμωτήριο).

Όπως και να έχει μου κάνει πραγματικά πολύ περίεργο ότι φέτος πιο 'ντυμένη' από όλες τις πιστάτες είναι η Πάολα. Κρίμα που δεν κάνει το ίδιο και στις ίδιες τις τραγουδίστριες. Ίσως και να έπρεπε. Ίσως αυτό να έπρεπε να τις ψυλλιάσει μπας και πρέπει να ρίξουν κάτι, ένα ζιπουνάκι, ένα ζιβάγκο, πάνω τους.

 

Επίσης, αφού μπαίνουν, για οποιοδήποτε λόγο, τα κορίτσια μας (γενικώς, όχι οι συγκεκριμένες) στη διαδικασία 'φάτε μάτια ψάρια' (σόρι, show εννοούσα. Show κάνουν όλες, για αυτό δικαιολογούνται τα πάντα) θα προτιμούσα να το πάνε all the way, που λένε και στο χωριό μου.

Ας βγουν δηλαδή στην πίστα ακόμη και με strap on, όπως η Miley Cyrus (που επίσης έχει φωνή, αυτό μην το ξεχνάς). Τότε, πραγματικά, θα τις παραδεχόμουν. Γιατί, όπως και να το κάνεις, μια ενδεχόμενη σύλληψη για προσβολή δημοσίας αιδούς θα ήταν 'παράσημο στιλιστικής ανδρείας' για την ίδια την Ελληνίδα καλλιτέχνιδα και συνολικά τον κλάδο της.

Πάνος Κοκκίνης

Editor

Αιώνιος φοιτητής Οικονομικών, Καλλιθεάτης, άσχετος με τα αθλητικά, βετεράνος scouter, κολλημένος με τα κινηματογραφικά και την κόρη μου. Ειλικρινά ακόμη δεν κατάλαβα πως, από το να διαβάζω περιοδικά ακόμη και μέσα στο ντους, βρέθηκα να με πληρώνουν για να γράφω σε αυτά και, μετά, να τα βγάζω.

 
Share
Follow
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.