BODY

Πώς θα προπονηθείς σαν μαχητής του MMA

Ένα πολύ αθλητικό πρόγραμμα, με ασκήσεις που θα σε ρίξουν κάτω, αλλά θα σε μάθουν να σηκώνεσαι πιο δυνατός.

Οι αθλητές του MMA θεωρούνται δικαίως οι πιο σκληροί αθλητές παγκοσμίως. Για να καταφέρει κάποιος να κάνει νίκες ή έστω να βγάλει δύο γύρους μέσα στο κλουβί, πρέπει να έχει τεχνική, ικανότητες, αλλά και φυσική δύναμη.

Διαβάστε περισσότερα

Το ιδανικό ντύσιμο για τις προπονήσεις σου

Αν μέχρι τώρα νόμιζες ότι απλά αρκεί κάτι άνετο, ξανασκέψου το.

Την Κυριακή 12 Νοεμβρίου διεξήχθη με επιτυχία ο 35ος Μαραθώνιος Αθήνας με χιλιάδες άτομα να συμμετέχουν σε αυτή τη μεγάλη "γιορτή" και να δοκιμάζουν τα όρια και τις αντοχές τους.

Διαβάστε περισσότερα

Το απόλυτο εργαλείο για τις προπονήσεις σου

Αν ρωτήσεις 10 δρομείς ποιο πιστεύουν ότι είναι το απαραίτητο αξεσουάρ για την προπόνησή τους, και οι 10 θα σου απαντήσουν τον παλμογράφο.

H Amstel Free Running Team χρησιμοποίησε παλμογράφους ώστε να προπονηθεί σωστά για τον αγώνα των 5 χλμ του Αυθεντικού Μαραθωνίου, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 12 Νοεμβρίου. Ήταν το απόλυτο εργαλείο που βοήθησε τόσο στις προπονήσεις όσο και στη μεγάλη μέρα της διοργάνωσης.

Διαβάστε περισσότερα

Το A και το Ω για τις προπονήσεις σου πριν τρέξεις 5 χιλιόμετρα

H ενδυνάμωση των κάτω άκρων είναι το μυστικό τόσο για την προπόνηση αλλά και για τον αγώνα.

Η προετοιμασία της Amstel free Running team για τα 5 χλμ την ημέρα του Αυθεντικού Μαραθωνίου περιλάμβανε εκτός από πολύ τρέξιμο και αρκετή ενδυνάμωση. Ένας δρομέας για να γυμναστεί σωστά δεν φτάνει μόνο να καλύπτει πολλά χιλιόμετρα τρέχοντας έξω, αλλά πρέπει να ιδρώσει και μέσα στο γυμναστήριο.

Διαβάστε περισσότερα

3 βήματα για σωστή αποθεραπεία μετά τον Μαραθώνιο

Καλό είναι να τερματίζεις αλλά να μπορείς και να περπατήσεις την επόμενη μέρα.

Την Κυριακή η ομάδα της Amstel free θα τρέξει στα 5 χλμ στον αγώνα του Αυθεντικού Μαραθωνίου. Μπορεί η απόσταση να είναι μικρή αλλά για να κάνουμε ένα καλό χρόνο οι επιβαρύνσεις που θα δεχτεί το σώμα και ειδικότερα τα πόδια θα είναι πολύ μεγάλες.

Διαβάστε περισσότερα

Η υπερπροπόνηση του Jason Momoa για τον Aquaman

Γίνεται να προσθέσεις όγκο σε ένα ήδη μυώδες κορμί; Γίνεται, αλλά θέλει πόνο.

Ο Momoa έπρεπε να γυμνάζεται 2 ώρες την ημέρα για 6 ημέρες την εβδομάδα. Η προπόνηση του κατά βάση λειτουργικές ασκήσεις με πολλά κιλά.

Διαβάστε περισσότερα

Αυτό είναι το ιδανικό ζέσταμα πριν τρέξεις 5 χιλιόμετρα

Πέντε ασκήσεις που πρέπει να γνωρίζει κάθε δρομέας.

Αν είσαι από αυτούς που τεντώνουν τους μυς τους πριν ξεκινήσεις να τρέχεις μάθε ότι κάνεις ένα μεγάλο λάθος. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι διατάσεις πριν την άσκηση δεν ζεσταίνουν ιδανικά το σώμα και συν τοις άλλοις εμποδίζουν τους μυς να ενεργοποιηθούν στο 100% πράγμα που σημαίνει μειωμένη απόδοση.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.