BODY

Πώς θα αλλάξεις επίπεδο στο τρέξιμο σε 2 μήνες

Ένας συνοπτικός οδηγός για όσους τρέχουν και σκέφτονται σοβαρά να αρχίσουν να τρέχουν και σε αγώνες.

Οι Έλληνες που έχουν εντάξει πλέον το τρέξιμο στην καθημερινότητά τους είναι πάρα πολλοί. Το πόση ανάπτυξη γνωρίζει το δρομικό κίνημα στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια αντικατοπτρίζεται και στον αριθμό των αγώνων δρόμου που διοργανώνονται κάθε χρόνο.

Διαβάστε περισσότερα

8 ασκήσεις για να κάψεις πολύ λίπος σε σύντομο διάστημα

Ένα σύγχρονο πρόγραμμα προπόνησης με αλτήρες.

Το σημερινό πρόγραμμα είναι μια υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση, ιδανική για να κάψεις λίπος. Το μόνο που θα χρειαστείς - εκτός από κουράγιο και πείσμα - είναι ένα ζευγάρι αλτήρες.

Διαβάστε περισσότερα

Tα κορίτσια που θα σε κάνουν να τρέξεις Μαραθώνιο

Τρεις αθλήτριες της Running Team του Stoiximan δίνουν τα tips τους σε επίδοξους δρομείς.

Η προετοιμασία για τον Μαραθώνιο είναι μια επίπονη και κοπιαστική διαδικασία. Εξίσου επίπονος και δύσκολος είναι ο αγώνας. Όσοι, όμως, έχουν συμμετάσχει σε κάποιον Μαραθώνιο, είτε τρέχοντας τα 42 χλμ. είτε κάποια από τις μικρότερες αποστάσεις, λένε πως τα συναισθήματα στον τερματισμό είναι τόσο έντονα που άξιζαν οποιαδήποτε θυσία είχε γίνει το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Διαβάστε περισσότερα

Η προπόνηση των 10 ημερών: Ένα σκληρό πρόγραμμα για άμεσες αλλαγές στο σώμα

Θέλεις αποτελέσματα γρήγορα; Ετοιμάσου να ιδρώνεις ακόμα και στον ύπνο σου.

Συνεχίζουμε τα προγράμματα προπόνησης υψηλής έντασης, με μια ολοκληρωμένη μέθοδο που θα εκτοξεύσει τις αθλητικές σου επιδόσεις. Εκτελώντας με το τρόπο που θα σου περιγράψω τις παρακάτω ασκήσεις θα δεις αλλαγή στο σώμα σου και στις επιδόσεις μέσα σε 10 μέρες.

Διαβάστε περισσότερα

Μπορείς να βγάλεις την προπόνηση ενός επαγγελματία αθλητή;

Ένα πρόγραμμα ασκήσεων με υψηλό βαθμό δυσκολίας για να αξιολογήσεις το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης.

Το πρόγραμμα έχει τη μορφή διαλειμματικής προπόνησης. Σκοπός του είναι η καύση λίπους και η βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Στην αρχή είναι πιθανό να κουραστείς πολύ γρήγορα, λόγω της δυσκολίας κάποιων ασκήσεων.

Διαβάστε περισσότερα

Η αξεπέραστη προπόνηση του Χιου Τζάκμαν για να γίνει Γούλβεριν

Γιατί εκεί έξω υπάρχουν μυώδη και ογκώδη σώματα και υπάρχει και ο Λόγκαν.

Για να γίνει ο Γούλβεριν και να αποκτήσει το πιο φονικό κορμί στο σύμπαν της Marvel, ο Τζάκμαν χρειάστηκε δύο χρόνια θυσιών και προπόνησης. Τις πρώτες εβδομάδες ξυπνούσε μεταξύ 5-6 το πρωί και γυμναζόταν για περίπου τρεις ώρες.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα φτιάξεις κοιλιακούς χωρίς όργανα

Μια σύγχρονη προπόνηση 8 ασκήσεων για να γραμμώσεις την πιο δύσκολη μυϊκή ομάδα του σώματός σου.

Αυτή την εβδομάδα θα ρίξουμε λίγο την ένταση και θα σου παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα για να γυμνάσεις τον κορμό. Όταν λέμε κορμό εννοούμε κατά βάση τους μυς των κοιλιακών και των ραχιαίων.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.