BODY

Πώς θα φτιάξεις κοιλιακούς χωρίς όργανα

Μια σύγχρονη προπόνηση 8 ασκήσεων για να γραμμώσεις την πιο δύσκολη μυϊκή ομάδα του σώματός σου.

Αυτή την εβδομάδα θα ρίξουμε λίγο την ένταση και θα σου παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα για να γυμνάσεις τον κορμό. Όταν λέμε κορμό εννοούμε κατά βάση τους μυς των κοιλιακών και των ραχιαίων.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς διατηρεί το σώμα του σε άψογη φόρμα ο Κιάνου Ριβς

Δεν είναι εύκολο να είσαι action hero. Ειδικά στα 52 σου. Ακόμα κι αν είσαι ο John Wick κι επιστρέφεις.

Ο Κιάνου Ριβς δεν είναι ο κλασικός action hero. Δεν παίζεις σκάκι πάνω στους κοιλιακούς του, δεν διαβάζεις το σώμα του σαν μυϊκό χάρτη. Δεν του αρέσει να περνάει πολύ χρόνο μέσα στο γυμναστήριο.

Διαβάστε περισσότερα

Ένα κείμενο με πολλές γεύσεις, χωρίς γλουτένη

Η δυσανεξία που έγινε κίνημα και κατέκτησε ποικιλία και γεύσεις.

Σπάνια μία διατροφική δυσανεξία ανάγεται σε τάση, και μπορεί η γλουτένη να είχε άξιο αντίπαλό της την λακτόζη (και όλη την υποστήριξη που της προσφέρει ο δυσανεκτικός Leonord του Big Bang Theory) στην πραγματικότητα όμως μόνο το Gluten Free καρτελάκι ξεπροβάλλει χωρίς κανέναν ενδοιασμό από το καρότσι μας στο σούπερ μάρκετ.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα αποτοξινώσεις φυσικά τον οργανισμό σου

Ο δρόμος για καλύτερη υγεία και βελτιωμένη φυσική κατάσταση δεν είναι ούτε μακρύς ούτε δύσβατος. Αρκεί να ακολουθήσεις τα σωστά πρώτα βήματα.

Σίγουρα θα έχεις ακούσει από γιατρούς και διαιτολόγους τις λέξεις 'οξειδωτικό στρες'. Οι περισσότεροι από εμάς τις έχουν ακούσει, αλλά οκτώ στους δέκα δεν ξέρουν τι σημαίνουν. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια πολύ σημαντική ένδειξη που πολλές φορές είναι υπεύθυνη για σοβαρές ασθένειες.

Διαβάστε περισσότερα

Περισσότερη γράμμωση, λιγότερο λίπος, πάντα χωρίς όργανα

Μια προπόνηση πολύ υψηλής έντασης με δύσκολες τεχνικές, για γρήγορα αποτελέσματα.

Όλες οι ασκήσεις είναι συνδυαστικές και η τεχνική τους σχετικά δύσκολη. Γι αυτό το λόγο, πριν ξεκινήσεις να εκτελείς το πρόγραμμα, είναι σημαντικό να μάθεις σωστά την τεχνική τους.

Διαβάστε περισσότερα

Πέντε σνακ για όσους γυμνάζονται

Τι μπορείς να τρως πριν και μετά την προπόνηση αλλά και ανάμεσα στα γεύματα της μέρας.

Η 'καλή διατροφή' δεν είναι κάτι ακατόρθωτο, ούτε κάτι που απαιτεί ιδιαίτερες θυσίες. Στην πραγματικότητα, το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να προγραμματίσεις καλύτερα τα γεύματά σου.

Διαβάστε περισσότερα

Πώς θα κάψεις λίπος και θα γραμμωθείς χωρίς όργανα

Μια διαλειμματική αερόβια προπόνηση υψηλής έντασης που μπορείς να την κάνεις παντού, ακόμα και στο σπίτι.

Αυτήν την εβδομάδα θα συνεχίσουμε την λογική των προηγούμενων προπονήσεων, με προγράμματα που μπορούν να εκτελεστούν και στο σπίτι. Η διαφορά στη συγκεκριμένη ρουτίνα είναι ότι θα δουλέψουμε αερόβια διαλειμματικά. Οι 8 ασκήσεις που παρουσιάζονται αποτελούν κομμάτι αερόβιας άσκησης που μπορεί να αναπληρώσει πολύ πιο αποτελεσματικά άλλες αερόβιες ασκήσεις, όπως ο διάδρομος η το ποδήλατο.

Διαβάστε περισσότερα
1 2 3 4 5 6 7
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.