8 ασκήσεις για κάψιμο λίπους σε λιγότερο χρόνο

Μια προπόνηση που θα σε κουράσει αλλά θα δυναμώσει πολύ τις μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος σου.
SHARES

Το παρακάτω πρόγραμμα θα εκτοξεύσει τις επιδόσεις σου αλλά θα σε κουράσει. Αποτελείται από συνδυαστικές ασκήσεις. Κινήσεις οι οποίες είναι μια ένωση βασικών ασκήσεων και ενεργοποιούν πολλές μυϊκές ομάδες. Οι συγκεκριμένες ασκήσεις στοχεύουν στην επιβάρυνση μεγάλων μυϊκών ομάδων με μια κίνηση.

Είναι ιδανικές ασκήσεις αν θες να κάψεις περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο, να χάσεις λίπος και να χτίσεις μυϊκό ιστό. Αν έχεις πρόβλημα χρόνου και θες να αφιερώσεις λίγη ώρα στο γυμναστήριο τότε πρέπει να τις προτιμήσεις στο πρόγραμμα σου διότι γυμνάζεις πολύ πιο γρήγορα όλο το σώμα. Το παρακάτω πρόγραμμα είναι αρκετά κουραστικό και δύσκολο στην τεχνική του κατανόηση ,αν όμως το καταφέρεις τότε θα κερδίσεις επιπλέον συγχρονισμό και ισορροπία στις κινήσεις σου και το σώμα σου θα γίνει πιο λειτουργικό. Επίσης θα βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση διότι θα γυμνάζεσαι σε υψηλούς καρδιακούς παλμούς.

Τέλος η ενεργοποίηση μεγάλων μυϊκών ομάδων θα σε οδηγήσει σε μεγαλύτερη δύναμη και θα εξαλείψεις τυχόν αδυναμίες.

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ

Αλτήρες, μπάρα.

ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ

3 φορές την εβδομάδα με μια ημέρα ξεκούρασης από τα βάρη μεταξύ των προπονήσεων.

ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ

Το πρόγραμμα αποτελείται από 8 ασκήσεις. Πρέπει να εκτελέσεις τις 8 ασκήσεις τη μία μετά την άλλη , σε κυκλική μορφή. Θα εκτελείς την κάθε άσκηση με τις επαναλήψεις που σου δίνονται και μετά θα πηγαίνεις στην επόμενη. Όταν ολοκληρώσεις τον κύκλο, ξεκουράσου 3-4 λεπτά κι εκτέλεσε πάλι από την αρχή. Προσπάθησε να κάνεις 3-4 κύκλους.

ΑΣΚΗΣΗ 1 - Κάθισμα και πιέσεις ώμων με μπάρα

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Τοποθέτησε την μπάρα στο εμπρόσθιο μέρος των ώμων.

TIP: Λύγισε τα πόδια σου τουλάχιστον 90 μοίρες.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 12.

ΑΣΚΗΣΗ 2 - Άρσεις θανάτου με κωπηλατική

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Ο κορμός να έρχεται παράλληλα με το έδαφος.

TIP: Στην κωπηλατική οι αγκώνες πρέπει να έρθουν πίσω από την πλάτη.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 12.

ΑΣΚΗΣΗ 3 - Προβολές με κάμψη δικεφάλων

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Το πίσω γόνατο να έρχεται κοντά στο πάτωμα.

TIP: Όταν κάνεις κάμψεις δικεφάλων σφίγγε δυνατά την κοιλιά.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 12.

ΑΣΚΗΣΗ 4 - Άρσεις μπάρας με άλμα

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Να πιάνεις την μπάρα με άνοιγμα ίσο με το άνοιγμα των ώμων.

TIP: Στο άλμα φέρε τους αγκώνες στο ύψος των αυτιών.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 10.

ΑΣΚΗΣΗ 5 - Επολέ ζετέ

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Η μπάρα να σηκώνεται πολύ κοντά στο σώμα.

TIP: Να τεντώνεις εκρηκτικά τα πόδια σου.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 10.

ΑΣΚΗΣΗ 6 - Προβολές εμπρός

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Τα χέρια να μην ανεβαίνουν πιο ψηλά από τους ώμους.

TIP: Σφίγγε συνεχώς την κοιλιά σου.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 12.

ΑΣΚΗΣΗ 7 - Αιωρήσεις πάνω απ' το κεφάλι

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Ο αλτήρας να έρχεται κοντά στους γλουτούς.

TIP: Τέντωνε εκρηκτικά τα πόδια και το ισχίο για να σηκώσεις ψηλά τον αλτήρα.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 12.

ΑΣΚΗΣΗ 8 - Εκρηκτική άρση αλτήρα

 

ΠΡΟΣΕΞΕ: Να τεντώνεις εκρηκτικά τα πόδια.

TIP: Ο αλτήρας να παραμένει κοντά στο σώμα.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ: 12.

(Ευχαριστούμε το γυμναστήριο OXYGEN FITNESS Λ. Αμφιθέας 152 Τηλ: 210-98.43.711 για την φιλοξενία).

Share
Follow
 

Τα καλύτερά μας

Best of Network

Χάρτης: Η ισότητα των δύο φύλων ανά χώρα. Σε ποια θέση βρίσκεται η Ελλάδα;

Σε υψηλότερη θέση από τις ΗΠΑ η χώρα μας στο ζήτημα της ισότητας των ανδρών - γυναικών. Δείτε τον παγκόσμιο χάρτη και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τα δύο φύλα ανά χώρα. Ποιο κράτος έχει επιτύχει την 'απόλυτη ισότητα';

Οι 60 μεταγραφές Σαββίδη

Πόσα έχει δώσει για μεταγραφές ο ΠΑΟΚ επί Ιβάν Σαββίδη και πόσα έχει βάλει στα ταμεία από πωλήσεις; Τα τρία "άγονα" χρόνια, ο μοναδικός ξένος που έμεινε 3 σεζόν και οι ακριβότερες κινήσεις με INFOGRAPHICS!

Η... αλλόκοτη παράδοση

Η τελευταία φορά που ο Ολυμπιακός νίκησε τον Παναθηναϊκό ως γηπεδούχος στο Κύπελλο και ο αριθμός "6" που συνδέει κατά έναν παράξενο τρόπο την παράδοση των δύο "αιωνίων" στο θεσμό.

Ο ελληνικός πληθυσμός, ένας από τους λιγότερο προσδιορισμένους γενετικά

Αποκωδικοποιώντας το ανθρώπινο DNA. Τα "λάθη" που μας κάνουν μοναδικούς, η ανάλυση γενετικού υλικού για ανίχνευση μελλοντικών παθήσεων, τα τεστ για τον κληρονομικό καρκίνο και η "δίαιτα του Θεού". Η βραβευμένη ερευνήτρια Γενετικής, Δρ. Αντιγόνη Δήμα απαντά στο NEWS 247 λίγο πριν το Συνέδριο Game Changer in Women of Influence

 
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.