H σούπερ προπόνηση του J.K. Simmons

O πρωταγωνιστής του 'Whiplash' και του Παπακαλιάτη κατάφερε στα 61 του να φτιάξει σώμα σούπερ-ήρωα και να δείξει σε όλους μας ότι ποτέ δεν είναι αργά για μερικά βάρη.
SHARES

Οι 'μεταμορφώσεις' στο Χόλιγουντ είναι ένα αρκετά συχνό φαινόμενο. Έχουμε δει πολλούς ηθοποιούς, τους οποίους σίγουρα δεν τους χαρακτήριζαν τα γραμμωμένα σώματα τους, να γίνονται 'φέτες' για χάρη κάποιου ρόλου. Τα δύο παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο για 'Το Ακρωτήρι του Φόβου' και πιο πρόσφατα ο Κρις Πράτ για τους 'Φύλακες του Γαλαξία'. Πλέον, δίπλα σε αυτούς τους δύο θα κερδίσει άξια μια θέση ο J.K. Simmons. Αν αναρωτιέσαι ποιος είναι αυτός, σου θυμίζω ότι είναι ο αυστηρός - παλαβός καθηγητής στην Ταινία 'Whiplash' και μετέπειτα πρωταγωνιστής στο 'Ένας Άλλος Κόσμος' του Παπακαλιάτη.

Εννοείται ότι πριν απ' αυτές τις επιτυχίες, ο J.K. Simmons είχε γράψει πολλά χιλιόμετρα στον κινηματογράφο, συνήθως σε δεύτερους ρόλους. Μπορεί να τον θυμάσαι και από τα πρώτα 'Spiderman', το 'Hidalgo' ή το 'Ladykillers', ενώ στον επόμενο τόνο θα τον δούμε στην ταινία που θεωρείται φαβορί για τα φετινά Όσκαρ, το 'La la land'.

Η μεγάλη μεταμόρφωση, όμως, του Simmons έγινε για χάρη των ταινιών 'Batman' και 'Justice league', όπου εμφανίζεται ως commissioner Gordon. Ο ίδιος ο ηθοποιός υποστηρίζει ότι δεν έλιωσε στη γυμναστική μόνο για το ρόλο, αλλά γιατί βαρέθηκε να είναι χοντρός. Ο 61χρονος Simmons χρειάστηκε να ρίξει το σωματικό του λίπους κάτω απο 10% και για πρώτη φορά στην ζωή του γυμνάστηκε σε υψηλή ένταση. Ο γυμναστής του και πρώην πεζοναύτης, Aaron Williamson, εφάρμοσε ένα πρόγραμμα με ελεύθερες ασκήσεις αλλά και μηχανήματα, διότι το σώμα του Simmons είχε αρκετούς τραυματισμούς και πόνους, οπότε έπρεπε να προσέξει οι επιβαρύνσεις να είναι σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην τον τραυματίσουν.

Η προπόνηση τις πρώτες εβδομάδες ήταν σχεδόν καθημερινή, ενώ μετά η συχνότητα ήταν τρεις φορές την εβδομάδα. Το προπονητικό πρόγραμμα σε συνδυασμό με προσεκτική διατροφή έφεραν τα απίστευτα αποτελέσματα στο σώμα του. Ο ηθοποιός έδωσε περισσότερη έμφαση σε ασκήσεις του άνω κορμού. Παρακάτω σου παρουσιάζουμε ποιες κινήσεις είχε σε κάθε εβδομαδιαίο πρόγραμμα του.

Άσκηση #1: Pec Deck

Το προτίμησε απο αλτήρες διότι δεν επιβαρύνει τόσο πολύ τις αρθρώσεις του.

 

Άσκηση#2: Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες

Η αγαπημένη άσκηση των αντρών για να γυμνάσουν τα χέρια.

 

 

Άσκηση #3: Πλάγιες εκτάσεις ώμων σε μηχάνημα

Ασφαλέστερη από τις ασκήσεις ώμων με αλτήρες, επειδή περιορίζει το πεδίο της κίνησης των χεριών.

 

Άσκηση #4: Κωπηλατική σε μηχάνημα

Κλασική κίνηση για να γυμνάσεις την πλάτη σου. Θέλει προσοχή για τη μέση.

 

Άσκηση #5: Πιέσεις στήθους με αλτήρες

Γυμνάζει καλύτερα τις αρθρώσεις του ώμου σε σχέση με την μπάρα.

 

Άσκηση #6: Έλξεις σε μηχάνημα

Η υποβοήθηση στις έλξεις χρειάζεται, ειδικά αν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία στην άσκηση.

 

Άσκηση #7: Κοιλιακοί σε ελβετική μπάλα

Ασφαλίζει τη μέση και δυναμώνει τον κορμό.

 

Άσκηση #8: Τρέξιμο σε διάδρομο

Ο JK Simmons είχε στόχο να τρέχει από 1.5 ως 3 χλμ σε κάθε του προπόνηση.

 

 
Share
Follow
comments powered by Disqus
PROMO
Social Man
Newsletter

Το ΟΝΕΜΑΝ επιλέγει και σου στέλνει τα καλύτερα θέματα στο email σου.