Relentless Steak and Lobster House / Facebook
BUZZ

Το εστιατόριο που πουλάει τη χρυσή μπριζόλα του Salt Bae 600 ευρώ φθηνότερα

Ο Scott Matthews θέλει να δώσει σε όλους την ευκαιρία να δοκιμάσουν την μπριζόλα που «παραγγέλνουν οι celebrities» στον Τούρκο σεφ.

Ο Nusret Gökçe ή Salt Bae, όπως είναι πιο γνωστός, άνοιξε πρόσφατα ένα εστιατόριο στο Λονδίνο και έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις με τις εξωφρενικές τιμές των πιάτων του.

Μια μπριζόλα καλυμμένη με φύλλα χρυσού, έγινε η αιτία να σχολιάσουν πολλοί επισκέπτες τις τιμές του εστιατορίου. Η χρυσή tomahawk μπριζόλα του Salt Bae πωλείται 734 ευρώ και ήδη έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, λογαριασμοί πελατών που δείχνουν τα υπέρογκα ποσά που πλήρωσαν.

Ένας άλλος ιδιοκτήτης εστιατορίου από το Πόρτσμουθ όμως, δίνει μια πιο οικονομική εναλλακτική στις χρυσές μπριζόλες (και αρκετή χαρά στους κρεατοφάγους), πουλώντας τις δικές του 600 ευρώ πιο φθηνά από του Nusret Gökçe.

Η απάντηση στον Salt Bae

Η απόδειξη από το εστιατόριο Nusr-Et στο Λονδίνο είχε γίνει viral, με το ποσό των 1.821 £ (2,151 ευρώ) με την tomahawk να κοστίζει 734 ευρώ.

Ο Scott Matthews, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του Relentless Steak and Lobster House, θεωρεί ότι ο Salt Bae «βγάζει τεράστιο κέρδος» με αυτήν την τιμή, οπότε θέλει να σερβίρει το ίδιο γεύμα με πολύ μικρότερο κόστος.

Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν την μπριζόλα των 24 καρατιών με δύο σος, συνοδευτικά, και τριπλομαγειρεμένες πατάτες με λάδι τρούφας, για 120 λίρες (140 ευρώ). Η πρόταση του Scott Matthews είναι εμφανώς πιο φθηνή από αυτή του Τούρκου chef, με αποτέλεσμα να κερδίσει το παρατσούκλι «Salt Bae των φτωχών».

«Πολλά μέρη δε θα το κάνουν, γιατί το να τυλίξεις την μπριζόλα με φύλλο χρυσού, κοστίζει το τριπλάσιο από την τιμή του κρέατος.

Εμείς βάζουμε 20 με 25 φύλλα χρυσού στην κάθε μπριζόλα» σχολίασε ο 35χρονος ιδιοκτήτης.

«Το είδαμε στο εστιατόριο του Salt Bae και σκεφτήκαμε ότι βγάζουν πάρα πολύ μεγάλο κέρδος. Μπορεί και γύρω στις 500 λίρες για κάθε μπριζόλα. Εδώ, κάνουμε ακριβώς το ίδιο πραγματικά.

Χρησιμοποιούμε τα ίδια κρέατα από εκεί που προμηθευόμαστε κι εμείς τα δικά μας. Ακολουθούμε τις τάσεις και τις ενσωματώνουμε στο μενού» κατέληξε.

Μπορεί η προσθήκη του χρυσού φύλλου να μη δίνει ουσιαστικά κάτι παραπάνω στη γεύση, όμως δεν είναι λίγοι αυτοί που ενθουσιάζονται βλέποντάς τη.

Έτσι, ο Scott Matthews θέλει να δώσει σε όλους την ευκαιρία να δοκιμάσουν (και να φωτογραφήσουν στο Instagram τους) αυτό που «παραγγέλνουν και οι celebrities».