Πώς έγινε παράδοση στην Ιαπωνία να 'γιορτάζουν' τα Χριστούγεννα με KFC

Περισσότεροι από 3 εκατομμύρια άνθρωποι επιλέγουν φτερούγες κοτόπουλου και αυτός είναι ο λόγος.
SHARES

Σύμφωνα με την Wikipedia, το ποσοστό των Χριστιανών στην Ιαπωνία ανέρχεται μόλις στο 2%. Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων εκεί, να γιορτάσει τα Χριστούγεννα, αγαπώντας τον δυτικό τρόπο ζωής.

Το παράδοξο εδώ είναι, πως οι περισσότεροι Ιάπωνες, δεν γιορτάζουν τα Χριστούγεννα τρώγοντας την παραδοσιακή γαλοπούλα, αλλά επιλέγοντας τα KFC(!), με περισσότερους από 3 εκατομμύρια Ιάπωνες να τηρούν αυτό το έθιμο. Όλα ξεκίνησαν το 1974, με την καμπάνια της αλυσίδας 'Kurisumasu ni wa Kentakkii!' που σημαίνει Κεντάκι για τα Χριστούγεννα.

Υπεύθυνος για την συγκεκριμένη ιδέα, ήταν ο Takeshi Okawara, μάνατζερ του πρώτου KFC στη χώρα, όταν του ζητήθηκε να αναλάβει το μενού της χριστουγεννιάτικης γιορτής ενός σχολείου. Ο Okawara ντύθηκε Άγιος Βασίλης και προσέφερε στα παιδιά φτερούγες και τις υπόλοιπες σπεσιαλιτέ του μαγαζιού, με την επιτυχία της εκδήλωσης να οδηγεί πολύ γρήγορα κι ένα νηπιαγωγείο να ακολουθήσει την ίδια τακτική.

Πολύ σύντομα, αμέτρητα μαγαζιά στην Ιαπωνία άρχισαν να προσφέρουν τηγανητό κοτόπουλο, ισχυριζόμενα πως στην Δύση αποτελούν πια την εναλλακτική της γαλοπούλας, με το Okawara να αναγνωρίζει το μικρό του αυτό ψέμα, το οποίο γέννησε μια ολόκληρη μόδα.

Αργά αλλά σταθερά, ένα ολόκληρο έθνος πείστηκε πως το να επισκέπτεσαι τα KFC αποτελεί χριστουγεννιάτικη παράδοση με τις ουρές που σχηματίζονται στα μαγαζιά της αλυσίδας να είναι τεράστιες αυτές τις ημέρες.

Γατόνι ο Takeshi.

Share
 

24Media Network

Τρελά λεφτά για Ινσούα

Ομάδα από τα Εμιράτα είναι διατεθειμένη να προσφέρει συμβόλαιο 2 εκατομμυρίων ευρώ στον Ινσούα και να προσφέρει στον Παναθηναϊκό ένα ικανοποιητικό ποσό για την αγορά του.

Η βαθμολογία της Super League χωρίς το VAR

Ποια θα ήταν η βαθμολογία χωρίς την παρουσία του VAR να αλλάζει τις αρχικές υποδείξεις των διαιτητών; Το Sport24.gr μέτρησε όλες τις αποφάσεις, έκανε τους υπολογισμούς και σας παρουσιάζει τη βαθμολογία της Super League χωρίς τη χρήση του VAR.

 
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO