Πέντε στάσεις για μεγαλύτερη διάρκεια στο σεξ

Ο πιο απλός τρόπος για να παρατείνεις τον πολύτιμο χρόνο της απόλαυσης.
SHARES

Όσοι είναι πάνω από 30-35 χρόνων κι έχουν ζήσει την εποχή που κυριαρχούσαν τα περιοδικά, ίσως θυμούνται τα φοβερά αφιερώματα που παρουσίαζαν το σεξ λίγο σαν το Netflix. Σαν ένα μαραθώνιο με άπειρες επιλογές / εναλλαγές και με την απαραίτητη βαθμολογία για να ξέρουμε πού βαδίζουμε.

Στις μέρες μας, ευτυχώς, τα πράγματα είναι λίγο πιο 'γήινα' και σε ό,τι αφορά στο σεξ λίγο πιο κοντά στην πραγματικότητα των των αγοριών, των κοριτσιών, των ανδρών, των γυναικών και των ζευγαριών. Έχουμε ξεμπερδέψει, πχ, με τους περισσότερους μύθους για το πέος και το μέγεθός του, δεν αντιμετωπίζουμε τον γυναικείο οργασμό σαν μυθικό κήτος βγαλμένο από τον ωκεανό του Κθούλου, ενώ έχουμε κατανοήσει ότι μια μέση συνουσία δεν χρειάζεται να διαρκεί για ώρες για να είναι ικανοποιητική και για τους δύο συμμετέχοντες.

Ξέρουμε, επίσης, ότι στις μέρες μας όλα διορθώνονται. Τα πραγματικά προβλήματα λύνονται από την ιατρική (ή τη Χημεία), μικροβελτιώσεις μπορούν να προκύψουν μέσα από πολύ απλές πρακτικές, ενώ σε ο,τι αφορά στη διάρκεια, το πρώτο πράγμα που μπορεί να κάνει ο καθένας από εμάς για να κερδίσει μερικά πολύτιμα δευτερόλεπτα, ή για να στείλει το ματς σε μια πολύ χορταστική παράταση είναι να ακολουθήσει κάποιες βασικές αρχές της ανατομίας.

Σύμφωνα με τα όσα γράφει στον τελευταίο της οδηγό η διάσημη Αμερικανίδα sex therapist Vanessa Marin, ο πιο πρακτικός (και απολαυστικός, γιατί όχι δηλαδή;) τρόπος να 'αντέχεις' λίγο περισσότερο και να παρατείνεις την εκσπερμάτισή σου είναι να δοκιμάσεις κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξεις στάσεις που Α. Δεν επιτρέπουν πολύ βαθιά διείσδυση. Β. Περιορίζουν τις κινήσεις σου και σε οδηγούν σε πιο αργές ωθήσεις και Γ. Είναι λίγο πιο κουραστικές ή απαιτούν περισσότερη ισορροπία. Ενδεικτικά, η Dr. Marin προτείνει κάποιες στάσεις με διάφορους βαθμούς δυσκολίας (σε κλίμακα 1-5) οπότε μπορείς από σήμερα κιόλας να δοκιμάσεις τις αντοχές σου (κυριολεκτικά) και να δεις τι 'λειτουργεί' καλύτερα σε σένα και στη σύντροφό σου.

Στάση 'Κουταλάκι'

Βαθμός δυσκολίας: 2

Τεχνική: Η σύντροφός σου ξαπλώνει στο πλάι κι εσύ κολλάς πίσω της. Για να επιτευχθεί η διείσδυση φρόντισε το δικό σου σώμα να είναι λίγο πιο χαμηλά απ' το δικό της και σήκωσέ της ελαφρά το ελεύθερο πόδι.

Πώς λειτουργεί: Όσο παραμένεις κολλημένος στην πλάτη της (μπορείς και να την αγκαλιάζεις), τόσο περιορίζεται το περιθώριο των κινήσεών σου. Η στάση των σωμάτων σε υποχρεώνει σε μια αργή, ρηχή διείσδυση. Παρότι στα περιοδικά που αναφέραμε νωρίτερα η συγκεκριμένη στάση περιγραφόταν με το περίπλοκο 'ψιλοαβανταζέ', η μόνη δυσκολία της εντοπίζεται στην αρχή, μέχρι να διεισδύσεις. Από εκεί και πέρα όλα τσουλάνε από μόνα τους. Αργά και ηδονικά.

Πλαϊνή μετωπική

Βαθμός δυσκολίας: 3

Τεχνική: Εκείνη ξαπλώνει στο πλάι κι εσύ κάνεις το ίδιο, αλλά αυτήν τη φορά όχι πίσω της, αλλά απέναντί της. Face to face. Το σώμα σου είναι και πάλι λίγο χαμηλότερα απ' το δικό της, για την αρχική διείσδυση θα χρειαστεί να ανασηκώσει ελαφρώς το ελεύθερο πόδι της και κάποιος απ' τους δύο θα πρέπει να καθοδηγήσει με το χέρι του το πέος στο αιδοίο.

Πώς λειτουργεί: Βασικά, δεν λειτουργεί. Εσύ είσαι εγκλωβισμένος κι εκείνη πολύ περιορισμένη. Η διείσδυση είναι πολύ ρηχή και οι κινήσεις τόσο περιορισμένες που -πρακτικά- είστε σχεδόν ακίνητοι. Ιδανική στάση για τις στιγμές που αισθάνεσαι ότι η ώρα της κορύφωσης πλησιάζει και χρειάζεσαι ένα διάλειμμα για να πέσουν οι σφυγμοί.

Το επίπεδο Doggy

 

Βαθμός δυσκολίας: 2

Τεχνική: Εκείνη παίρνει την κλασική θέση για Doggy Style (στηρίζεται στα γόνατα και τις παλάμες της) κι εσύ την κλασική θέση πίσω της. Μετά τη διείσδυση και τις πρώτες ωθήσεις, όμως, εκείνη αρχίζει να χαμηλώνει, μέχρι να βρεθεί μπρούμυτα στο κρεβάτι. Εσύ ακολουθείς την κίνησή της, μέχρι να βρεθείς κολλημένος στην πλάτη της.

Πώς λειτουργεί: Το παραδοσιακό Doggy είναι η κατ' εξοχήν στάση που ευνοεί τις βαθιές διεισδύσεις και τις γρήγορες και έντονες ωθήσεις. Η συγκεκριμένη παραλλαγή συνεχίζει να σου προσφέρει την αίσθηση ότι εσύ έχεις τον έλεγχο και ορίζεις τον ρυθμό, αλλά περιορίζει πολύ τόσο τις κινήσεις σου όσο και τον ρυθμό σου. Παραμένει μια στάση 'από πίσω', που πάντα σε ερεθίζει εγκεφαλικά, αλλά η διέγερση του πέους σου είναι λιγότερο έντονη. Αντίθετα, η συγκεκριμένη στάση προσφέρει πολύ έντονη διέγερση στη σύντροφο, οπότε, αν εκτελεστεί σωστά, τα ωφέλη της είναι διπλά.

Εκείνη από πάνω

Βαθμός δυσκολίας: 1

Τεχνική: Εσύ απλώς ξαπλώνεις. Για να είσαι πιο άνετα, φρόντισε να υπάρχει κι ένα μαξιλάρι διαθέσιμο για το κεφάλι σου. Εκείνη ανεβαίνει πάνω σου, κάθεται πάνω στη στύση σου και ρίχνει το βάρος της μπροστά, προς τον κορμό σου, μέχρι να στηριχτεί στους αγκώνες της.

Πώς λειτουργεί: Εσύ δεν κάνεις τίποτα. Εκείνη ελέγχει τον ρυθμό και την ένταση της διείσδυσης. Όσο παραμένει γερμένη προς το μέρος σου, η διείσδυση παραμένει σχετικά ρηχή, οι δικές σου δυνατότητες για ωθήσεις τις λεκάνης περιορίζονται πολύ, ενώ σου στερεί και τη 'θέα' που πάντα λειτουργεί διεγερτικά. Εννοείται ότι συγκεκριμένη στάση μπορεί να λειτουργήσει κι εντελώς αντίστροφα, να 'εκβιάσει' την εκσπερμάτιση – αρκεί εκείνη να σηκώσει τον κορμό της και να στηριχτεί στις πατούσες της. Θα φτάσετε κι εκεί, φυσικά, αλλά πάρτε λίγο τον χρόνο σας νωρίτερα. Αυτό είναι το ζητούμενο, άλλωστε.

Καθιστοί

Βαθμός δυσκολίας: 5

Τεχνική: Εσύ κάθεσαι οκλαδόν, εκείνη κάθεται πάνω σου, τυλίγοντας τα πόδια και τα χέρια της γύρω σου.

Πώς λειτουργεί: Η διείσδυση στη συγκεκριμένη στάση είναι βαθιά, αλλά το περιθώριο για έντονες ωθήσεις μηδενικό. Στην πραγματικότητα εκείνη ελέγχει απόλυτα τον ρυθμό, ανάλογα με τη στάση του σώματός της (όσο πιο πολύ απομακρύνεται από σένα γέρνοντας πίσω, τόσο πιο έντονος γίνεται ο ερεθισμός). Εσύ το μόνο που κάνεις είναι να κουράζεσαι από το βάρος της και από τη διαρκή προσπάθεια να βρεις ισορροπία. Εν προκειμένω αυτό είναι καλό, γιατί σε εμποδίζει να συγκεντρωθείς, οπότε ο ερεθισμός και η κορύφωσή σου καθυστερεί.

Υπάρχουν κι άλλες αντίστοιχες στάσεις (αρκετές) για να δοκιμάσεις, αλλά οι περισσότερες είναι παραλλαγές αυτών των πέντε. Επίσης, εννοείται ότι μπορείς να πειραματιστείς και να επινοήσεις αμέτρητες άλλες. Αν, μάλιστα, δεις ότι οι πειραματισμοί σου πηγαίνουν, ίσως συνειδητοποιήσεις ότι έχει έρθει η ώρα να περάσεις και σε κάποιο επόμενο level.

(Illustrations: 123RF)

Share
 

24Media Network

"Ο Μπα μπορεί να παίξει βασικός στον Ολυμπιακό"

Ο Νταβίντ Ομπερχάουζερ, γκολκίπερ της Γκαζελέκ Αζαξιό, μίλησε στο Sport24.gr για τον Ουσεϊνού Μπα που "έρχεται για βασικός" στον Ολυμπιακό, τον συγκρίνει με τον Σισέ και τον χαρακτηρίζει εκ των κορυφαίων στόπερ της Ligue 2.

"Τι μου είπε ο Κόκκαλης όταν ανέλαβα τον Ολυμπιακό"

O ταξιδευτής Ηλίας Ζούρος σε μια συνέντευξη με αποκαλύψεις στον Γιάννη Φιλέρη. Οι δυσκολίες της Αδριατικής Λίγκας που θα βρει ο Ολυμπιακός, ο Κόκκαλης, ο Ιωαννίδης, ο Λίβανος, το τελευταίο σουτ στο προολυμπιακό του Καράκας, σε μια διαδρομή τριών δεκαετιών με συναρπαστικές εικόνες από όλα τα μέρη του κόσμου.

Γιατί ο Βράνιες τρέχει να σβήσει τις φωτογραφίες με τους Κούλουμ

Οι Άρμιν και Νέρμιν Κούλουμ συνδέονται με τον φόνο του επιχειρηματία Σλάβιτσα Κρούνιτς και ο Όγκνιεν Βράνιες τρέχει να διαγράψει τους... δεσμούς αίματος με τα αδέρφια που θεωρούνται ως ο Νο3 μεγαλύτερος κίνδυνος για την ασφάλεια στην Ευρώπη.

Γαλάζιο τρένο για τον τίτλο

H Σίτι νίκησε 2-0 εκτός έδρας τη Γιουνάιτεντ, προσπέρασε τη Λίβερπουλ και βρίσκεται στην πρώτη θέση της Premier League, τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος του πρωταθλήματος.

 
POP για τις δύσκολες ώρες
Social Man
PROMO