Jeff Spicer/Jeff Spicer/Getty Images for Prime Video /Ideal Image
BUZZ

Γιατί όλοι κοροϊδεύουν τον Jeff Bezos και τη σύντροφό του

Jeff Bezos και Lauren Sanchez φωτογραφήθηκαν σαν καουμπόηδες στο εξώφυλλο της Vogue και το ίντερνετ άρχισε να τους κοροϊδεύει.

Ο Jeff Bezos τα τελευταία χρόνια δεν έχει διστάσει να προκαλέσει με τις εμφανίσεις του και μετά το τελευταίο του διαζύγιο ζει μια δεύτερη νιότη. Και η αλήθεια είναι ότι πολύ καλά κάνει. Αυτή τη φορά ωστόσο φαίνεται ότι προέβαλε την πιο extreme πλευρά του εαυτού του καθώς πήρε τη μέλλουσα σύζυγό του, Lauren Sanchez, φόρεσε το καπέλο του και φωτογραφήθηκε σαν να έρχεται από την Άγρια Δύση. Ως εδώ όλα καλά.

Το Concept της Western φωτογράφισης

Παρ΄ όλα αυτά, στην εντυπωσιακή φωτογράφιση φαίνεται ότι κάτι πάει στραβά. Ναι, ο Jeff Bezos μπορεί να διατηρείται σε εξαιρετική φυσική κατάσταση ακόμα στα 59 του χρόνια, όμως σε καμία περίπτωση δεν έχει τόσο πρησμένο μπράτσο, σαν και αυτό που βλέπουμε στη φωτογραφία που κέρδισε τα περισσότερα αρνητικά σχόλια.

Ο ιδρυτής της Amazon που κάποτε φοβόταν την έκθεση στα media, έχει περάσει σε άλλο στάδιο τη σχέση του μαζί τους. Μαζί με τη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια ειδήσεων στην αμερικανική τηλεόραση, Lauren Sanchez κάθισαν στο μπροστινό κάθισμα σε ένα βανάκι μέσα στην εξοχή, με την Sanchez να αναδεικνύει επίσης τους μυς των χεριών της και το στήθος της φορώντας ένα στενό λευκό μπλουζάκι.

Τη φωτογράφιση ανέλαβε φυσικά η Annie Leibovitz και το τεύχος κατάφερε να συζητηθεί τόσο πολύ πριν ακόμα κυκλοφορήσει. Η Vogue φυσικά φρόντισε για αυτό ανεβάζοντας αρκετά sneak peeks της φωτογράφισης και της συνέντευξης του ζευγαριού.

Τι έγραψαν χρήστες των social media

Το σχόλιο με τις περισσότερες καρδιές ήταν εκείνο που ανέφερε ότι «οι απόκριες τελείωσαν παιδιά», ενώ και τα υπόλοιπα επέμειναν στο πόσο cringe ήταν αυτή η στιγμή για τον πρώην CEO της Amazon. «Αυτή είναι η #1 πιο αηδιαστική ανάρτηση που έχω δει ποτέ. Unfollowing», πρόσθεσε κάποιο άλλο account, ενώ άλλοι τα έβαλαν με τη Vogue αναφέροντας πώς εξαγοράστηκε από τον μεγιστάνα. «Τα σχόλια εδώ είναι καλύτερα και από την ίδια την ανάρτηση» ανέφερε κάποιος άλλος χρήστης κάτω από τη δημοσίευση της Vogue και πράγματι έτσι είναι.

Φυσικά χαμός έγινε και στο Twitter. 

Η διαφήμιση για το ζευγάρι δεν είναι η καλύτερη, όμως η Vogue, σίγουρα πανηγυρίζει.