
Ποιος θέλει Labubu όταν υπάρχουν τα charms φαγητού;
Από ένα κρυστάλλινο ποτήρι Martini, μέχρι μια τηγανητή πατάτα βουτηγμένη στην κέτσαπ, αυτά τα charms είναι ο ιδανικός τρόπος για να εξωτερικεύσεις την αισθητική σου, αλλά και τις γευστικές προτιμήσεις σου.
- 28 ΙΟΥΛ 2025
Ποιος χρειάζεται ένα Labubu, όταν μπορεί να κρεμάσει στην τσάντα του ένα charm τηγανητό κοτόπουλο; Τα αξεσουάρ με θέμα το φαγητό έχουν μπει δυναμικά στον κόσμο της μόδας και μεταμορφώνουν κάθε τσάντα σε έκφραση προσωπικού στυλ και γαστρονομικών προτιμήσεων.
Από ένα κρυστάλλινο ποτήρι Martini, μέχρι μια τηγανητή πατάτα βουτηγμένη στην κέτσαπ, αυτά τα charms είναι ο ιδανικός τρόπος για να εξωτερικεύσεις την αισθητική σου, αλλά και τις γευστικές προτιμήσεις σου. Η τάση του food-themed styling φλερτάρει άλλοτε με την υπερβολή και άλλοτε με τη διακριτική ειρωνεία.
Για τη μόδα, οι αναφορές στο φαγητό δεν είναι κάτι καινούργιο, καθώς μπορεί να αντιπροσωπεύει τα πάντα, από την οικονομική ευημερία μέχρι την απόδραση, σύμφωνα με τις Melissa Marra-Alvarez και Elizabeth Way, συγγραφείς του βιβλίου Food and Fashion.
Ακόμα και το γεγονός ότι τα runways δεν ήταν παραδοσιακά μέρη ταυτισμένα με το φαγητό, έχει πια αλλάξει. Ολοένα και περισσότεροι σχεδιαστές ενσωματώνουν πλέον το φαγητό στην υψηλή ραπτική, είτε με συλλογές εμπνευσμένες από το φαγητό, είτε με επιδείξεις μόδας μέσα σε εστιατόρια.
Το πιο πρόσφατο αξεσουάρ-φετίχ της εποχής είναι σίγουρα τα bag charms. Το φαινόμενο “Birkinifying”, εμπνευσμένο από τη Jane Birkin που στόλιζε την Hermès τσάντα της με κασκόλ, μπρελόκ και προσωπικά αντικείμενα, άνοιξε τον δρόμο. Πλέον, τα γούρια είναι κάτι παραπάνω από μια διακοσμητική πινελιά, είναι μια προσωπική δήλωση.
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή της στους New York Times και η Marissa Galante Frank, διευθύντρια μόδας του Bloomingdale’s, «οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους να εκφράσουν το προσωπικό τους στυλ και τα γούρια είναι ιδανικά για να δώσουν μοναδικότητα ακόμα και στην πιο “σοβαρή” τσάντα».
Φυσικά, για τους φανατικούς foodies, είναι θέμα χρόνου να ενσωματώσουν το αγαπημένο τους φαγητό και στο καθημερινό μας στυλ. Από το κλασικό μπρελόκ σε σχήμα μπουκαλιού με καυτερή σάλτσα (όπως το Tabasco charm), μέχρι το viral Loewe tomato bag charm, οι επιλογές είναι ατελείωτες.
Οι οίκοι μόδας και τα lifestyle brands έχουν υιοθετήσει το trend με ενθουσιασμό, δημιουργώντας μια τεράστια γκάμα από food-themed charms για κάθε γούστο και κάθε προϋπολογισμό. Και όχι, δεν χρειάζεται να δώσεις 650 δολάρια για να αποκτήσετε ένα.
Μερικά από τα highlights; Το ιαπωνικής έμπνευσης brand Smoko προσφέρει χαριτωμένα, παιχνιδιάρικα αντικείμενα, όπως ένα γούρι-κουτάκι αναψυκτικό που μοιάζει βγαλμένο από anime.
Για τους πιστούς του Martini, υπάρχει το απίθανο μπρελόκ με ελιές Castelvetrano ή η πιο glam εκδοχή από τον Michael Kors σε χρυσό και ασημένιο μέταλλο. Και για όσους λατρεύουν τα comfort foods, τα γούρια-κοτοπουλάκια, τα ψεύτικα ντόνατ και τα cupcakes μπορούν να γίνουν οι πιο γλυκές πινελιές της τσάντας σου.
Πες «ναι» στη φαγητό-μόδα και ίσως, κάνεις και τους Labubu lovers να ζηλέψουν λίγο.
Ακολουθήστε το OneMan στο Google News και μάθετε τις σημαντικότερες ειδήσεις.