Ο άνθρωπος που είναι ό,τι πιο κοντά έχουμε σε εθνικό, αθλητικό σκιτσογράφο μιλά στο ΟΝΕΜΑΝ για τον Κύριο, δηλαδή τον Ντιέγκο Μαραντόνα, τα κόμικς που τον μεγάλωσαν και την τέχνη του Footshirts.
Στο εξαιρετικά διασκεδαστικό sci fi 'Στα όρια του αύριο', που κυκλοφορεί στις αίθουσες, ο κοντοπίθαρος σταρ είναι εξίσου αντιπαθητικός και ψυχαναγκαστικά παθιασμένος από ποτέ. Συνεχίζει όμως να είναι επίσης μπλοκμπαστεράτος, ασταμάτητος και, αν είναι δυνατόν, original.
Λίγες μέρες μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Ισπανίας και λίγες πριν τον τελικό του Τσαμπιονς Λιγκ, εξερευνούμε τι είναι αυτό που κάνει τόσο ξεχωριστό τον Αργεντίνο προπονητή της Ατλέτικο Μαδρίτης.
To φοβερό εξώφυλλο του 36χρονου Άγγλου -και νέου, μην ξεχνιόμαστε, Mad Max- στο Αμερικάνικο Esquire μας έδωσε την αφορμή για να τον αποθεώσουμε και πάλι.
Η συμμετοχή του στο νέο Sin City-A Dame to Kill For μας έδωσε την ιδανική πάσα για να μιλήσουμε για τον τύπο με τα παρανοημένα γαλάζια μάτια που τρομοκρατεί το κοινό από την εποχή του Goodfellas και μετά
Στο 'Ανυπόφοροι Γείτονες', που κυκλοφορεί ήδη στις αίθουσες, o 32χρονος Καναδός κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα. Να γράφει αστεία και να παίζει σε ταινίες με κάποιον από την οικογένεια Franco (σ.σ. αντί για τον James, εδώ έχει στο πλευρό του τον Dave).
Μία ημέρα πριν την επέτειο των 20 χρόνων από τον θάνατό του Βραζιλιάνου οδηγού, ο Βασίλης Τσακίρογλου, ο Έλληνας που γνωρίζει τη ζωή του Senna καλύτερα από τη δική του, γράφει για τον δικό του Ayrton.
Ο Γιώργος Πάνου, ο άνθρωπος που σύστησε στον κόσμο τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, μιλάει στο Oneman για το πως είναι να δηλώνεις εκπρόσωπος παικτών. (Hint: είναι πιο δύσκολο από όσο φαντάζεσαι).
Μιλήσαμε με τον Κρίστιαν Μπέργκερ, διευθυντή φωτογραφίας του Μίκαελ Χάνεκε, για τη “Λευκή Κορδέλα” και το “Cache” κι εκείνος μας εξηγούσε γιατί τρελάθηκε με τη “Grande Bellezza”.
Στα 53 του ο πρώην σύζυγος της Madonna έχει την τιμή να έχει την Charlize Theron στο πλευρό του και να είναι από τους λίγους που έχουν ρίξει χυλόπιτα στην Scarlett Johansson επειδή την θεωρεί αμόρφωτη. Και όμως γίνεται.