WOMEN

Οι πιο σέξι celebrity διαφημίσεις των τελευταίων ετών

Γιατί όταν σου πετύχει η διαφήμιση, τι να την κάνεις την ταινία.

Η νέα καμπάνια της Gillette με τις Kate Upton, Genesis Rodriguez και Hannah Simone ήταν η αφορμή για να θυμηθούμε εκείνες τις διαφημίσεις που μας έκαναν να μην μπορούμε να πάρουμε τα μάτια μας από πάνω τους.

Οι αυθεντικές

Το να έχεις τρία κορίτσια σαν τα κρύα νερά, όπως τις Kate Upton, Genesis Rodriguez και Hannah Simone, να σου λένε ταυτόχρονα πόσο άτριχο ή γκρουμαρισμένο σε θέλουν (και, κυρίως, που) είναι σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

 

Ειδικά όταν και οι τρεις τους σου δίνουν την αίσθηση ότι παρακολουθείς όντως μια γυναικο-κουβέντα και όχι κάτι χιλιοπροβαρισμένο.

Εξίσου αυθεντική, όπως σε οτιδήποτε και αν κάνει, είναι η ‘πανούργα’ Sofia Vergara που ξέρει ακριβώς τι χρειάζεται να κάνει για να φτάσει την Pepsi της. Ενώ, στην συγκεκριμένη διαφήμιση, υπάρχει και ένας βαθμός νοσταλγίας καθώς πρόκειται για ‘σίκουελ’ μιας αντίστοιχης που έκανε 20 χρόνια πριν. Όταν δηλαδή ήταν εξίσου καυτή, αλλά πολύ λιγότερη γνωστή.

Οι υποτιμημένες

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η Eva Longoria είναι τόσο άτυχη σε αυτή την ζωή. Ειδικά όταν η λιλιπούτεια Τεξανή γδύνεται με τόση χάρη (αιλουροειδούς) και με τόση χαρά όποτε κάποιος της το ζητήσει.

Ακόμη και όταν πρόκειται για ένα προϊόν, όπως οι γατοτροφές, που είναι από τα ελάχιστα που δεν υπάρχει λόγος για κανέναν (πέρα από την γάτα) να είναι γυμνός.

Εξίσου ακατανόητο είναι το γιατί η Υvonne Strahovski (το πρώην κορίτσι του Chuck και νυν του Dexter) αποφάσισε να διαφημίζει νερά φορώντας μόνο μερικές σταγόνες μπογιά. Την ίδια ώρα που όλες οι φωτογραφήσεις που έχει κάνει είναι πολύ πιο σεμνές.

Όχι ότι παραπονιόμαστε.

Η ταλαντούχα

Δεν είναι τυχαίο ότι η Heidi Klum έχει μετατρέψει το κορμί της σε επιχείρηση εκατοντάδων εκατομμύριων δολαρίων. Το κορίτσι πείθει ότι λατρεύει φανατικά κάθε προϊόν που διαφημίζει. Όπως συνέβη πρόσφατα με την Mrs Robinson λογικής διαφήμιση για την αλυσίδα burger Carl Jr.

Αν και, προσωπικά, θεωρώ αξεπέραστη αυτή που είχε γυρίσει το 2008 για το Guitar Hero.

Καταδικασμένη να την απαγορεύουν

Είναι σχεδόν δεδομένο ότι αν βάλεις την Pamela Anderson να παίξει στην διαφήμιση σου, κάποιος θα βρεθεί  να την απαγορέψει. Συνήθως ως υπερβολικά σεξιστική.

Πάρτε για παράδειγμα αυτήν που έκανε, ως σοβαρή επιχειρηματίας, για το Crazy Domains. Την γύρισε κάποια χρόνια πριν, αλλά κάθε μερικούς μήνες κάποιος βρίσκεται να την απαγορέψει εκ νέου. Ή τουλάχιστον να απαγορέψει να προβάλλεται πριν τα μεσάνυχτα.  

Εξίσου άτυχη ήταν και με την διαφήμιση που γύρισε για την φιλοζωική οργάνωση PETA (επίσης απαγορευμένη). Εκεί όπου ως αυστηρή μπατσίνα μας κάνει να σκεφτούμε σοβαρά μήπως ντυθούμε φουλ στο δέρμα προκειμένου να μας το αφαιρέσει εκείνη.

Οι δεξιοτέχνες του είδους

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ στην ζωή μου ούτε ένα burger της αλυσίδας Carl’s Jr. Αλλά έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να αγοράσω ότι έχει το πρώτο υποκατάστημα που βρω μπροστά μου.

Γιατί; Επειδή τους το χρωστάω για όλες τις χαρές που μου έχουν δώσει με κάθε διαδοχική, απροκάλυπτα σέξι, διαφήμιση τους ανά τα χρόνια.

Ξεκινώντας με αυτήν της Kate Upton (σ.σ. ήταν από τις πρώτες εταιρίες που κατάλαβαν την γκέλα της και την τσίμπησαν.

Και συνεχίζοντας με την αντίστοιχη φετινή της διαδόχου της, Nina Agdal, που μας έκανε να καταλάβουμε ότι το πραγματικό εξωτικό όνειρο περιλαμβάνει όχι μόνο το τροπικό νησί, την παραλία και την θεογκόμενα.

Αλλά και ένα ζουμερό burger. Ιδανικό για το μετά.

 

Αυτή που θα γίνει κλασική

Με διαφορά η πιο χαρακτηριστική σέξι διαφήμιση των τελευταίων ετών είναι αυτή της Kate Upton για την Sobe. Όχι μόνο εξαιτίας του concept (εσύ για πόση ώρα μπορείς να αντέξεις να την κοιτάς στα μάτια;) αλλά επειδή πρόκειται για την διαφήμιση που απογείωσε την καριέρα της.