WOMEN

Οι Ελληνίδες της διπλανής πόρτας επέστρεψαν φουριόζες

Το πρώτο σαφές δείγμα ότι υπάρχει 'φως' στο βάθος του τούνελ της κρίσης. Μισό να σου εξηγήσω το συλλογισμό μου.

Παρότι πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Καποδιστριακού, δεν τα σκαμπάζω καλά τα οικονομικά (ίσως γιατί, για την ακρίβεια, είμαι επί πτυχίω, εδώ και 15 χρόνια). Οπότε πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αν π.χ. η συμφωνία στο Eurogroup υπήρξε θρίαμβος (βλέπε παρακάτω ελληνική σημαία να κυματίζει) ή πανωλεθρία.

Επιπλέον, τα δελτία ειδήσεων δεν τα πιστεύω (βασικά τα βλέπω μόνο αν φοράει η Σία κάτι εντυπωσιακό), δεν εμπιστεύομαι με τίποτα το κριτήριό μου στους πολιτικούς (‘παρενέργεια’ του ότι ψήφιζα δαγκωτό ΠΑΣΟΚ από τα 18 μου) και δεν έχω ιδέα πως πάω οικονομικά, αφού ότι βγάζω το δίνω στη γυναίκα μου (που μου δίνει χαρτζιλίκι κάθε εβδομάδα).

Για μένα το κριτήριο για το πως πάμε είναι πιο απλό/ απλοϊκό/ άκυρο/ ηλίθιο. Συγκεκριμένα ο άρτος και τα θεάματα.

Από φούρνους δεν έχω παράπονο, ανοίγει ένας καινούργιος και μουράτος κάθε 50 μέτρα. Εννοείται πως φροντίζω να τους δοκιμάζω, κάθε πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά, εναλλάξ όλους. Είναι, ας πούμε, το πιο active χόμπι που έχω. Ο δικός μου σφολιάτα-μαραθώνιος.

Όσον αφορά τα θεάματα, δεν ξέρω αν το παρατήρησες, αλλά και αυτά έχουν πληθαίνει φοβερά & τρομερά το τελευταίο διάστημα. Και να σου τα talent show, το ένα μετά το άλλο. Και να σου τα Survivor. Και να σου τα τηλεπαιχνίδια, τύπου Μεγάλο Παζάρι.

Μιλάμε για τρομερή ‘άνθηση’. Και όχι, δεν πιστεύω τους κακοήθεις που λένε ότι τα θεάματα χρησιμοποιούσαν και οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες για να κάνουν τον κόσμο να ξεχνάει τα μεγάλα προβλήματά τους.

Επίσης προφανώς και κάτι λέει για τη συλλογική μας ψυχοσύνθεση (τη δική μας που τα βλέπουμε και των υπευθύνων που τα εγκρίνουν) ότι τα μισά και βάλε concept είναι repeat από τα 90s και τις αρχές των 00s.

Ωστόσο, μέχρι να ακούσω ότι βγαίνει επιτέλους καινούριο 3, 2, 1, Ant1, αρνούμαι να πιστέψω ότι αυτό συμβαίνει γιατί θέλουμε ενδόμυχα να επιστρέψουμε σε μια εποχή όπου το πιο ‘σοβαρό’ μας πρόβλημα ήταν ο Τσάκας, ο έρωτας Λύτρα-Καραφώτη ή το δέος που αισθάνθηκε η Ευρώπη μπροστά στο Γιουροβιζιονικό εσώρουχο της Παπαρίζου (διάδοχος της οποίας είναι de facto η Έλενα Τσαγκρινού, μην επαναλαμβανόμαστε) 

Όπως και να’ χει, όπου θεάματα, να σου που ξεπετιέται δίπλα και μια φρέσκια γυναικεία παρουσία. Κάτι που, ακόμη και αν δεν συμφωνείς με τίποτα από τα παραπάνω, οφείλεις να ομολογήσεις ότι δεν το λες και κακό πράγμα.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι, όπως ο Φουκουγιάμα έγινε ρόμπα όταν βιάστηκε να προβλέψει το ‘τέλος της ιστορίας’ μετά την κατάρρευση του ‘υπαρκτού σοσιαλισμού’ το 1989, έτσι και εμείς βιαστήκαμε αυτό το καλοκαίρι να τελειώσουμε με την Ελληνίδα της διπλανής πόρτας που αποθεώσαμε -σε περιοδικά και τηλεόραση- τη χρυσή περίοδο 2004-2010.

 

Τότε που μιλήσαμε πρώτα για αυτές που παντρεύτηκαν και για αυτές που έκαναν παιδιά.

Και μετά για αυτές που το πήραν εγκαίρως χαμπάρι ότι τελείωσε το πανηγύρι και άλλαξαν ρότα.

Σκέψου ότι μόλις αυτή τη χρονιά, που δεν έχει μπει παρά δυο μόλις μήνες, προλάβαμε να γνωριστούμε με την Δέσποινα Τατά.

Εκείνη δηλαδή την υποψήφια του The Voice -με το πρόσωπο Vanessa Paradis- η οποία, παρόλο που αποκλείστηκε νωρίς, είναι δεδομένο ότι του χρόνου θα βρίσκεται εντός της λίστας μας με τις πιο σέξι τραγουδίστριες (μαζί με το νέο πουλέν μας, Αναστασία Τερζή).

Με τα δυο κορίτσια που βοηθάνε την Ντορέττα Παπαδημητρίου στο Κάνε Παζάρι.

Συγκεκριμένα την Μάργκω Τούμπανη που βλέπεις παραπάνω και την Στέλλα Μιχαλέα που βλέπεις παρακάτω.

Την ‘ψηλή’ Ελισάβετ Δοβλιατίδου του Survivor (το μοντέλο ντε) που μας έκανε να ξεχάσουμε τις  δίδυμες.

Την Ειρήνη Κολλιδά του Survivor που σίγουρα θα βάλουμε του χρόνου στη λίστα μας με τις πιο σέξι personal trainers (μαζί με το νέο μας πουλέν Αντζέλικα Γιασεμή).

Συν ότι άλλο σκάσει μύτη από το Rising Star, όπως τη Μαρία Τζινιέρη ή το επερχόμενο  Star Academy (τύπου Fame Story) των Κωστόπουλου, Βίσση και Καρβέλα. 

Υπολόγισε σε όλα αυτά κορίτσια σαν τα κρύα τα νερά όπως τις  Χριστίνα Ζιώγα, Έλενα Κρεμλίδου, Μπάγια Αντωνοπούλου, Κόνι Μεταξά, Κωνσταντίνα Κλαψινού, Σοφία Χαρμαντά  και Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου που σου πετάξαμε εμβόλιμα παραπάνω.

Κάτι βαβαβούμ διαγωνιζόμενες που σκάνε μύτη στο Deal από καιρό σε καιρό, όπως η Μπέλα Καζολέα.

 

Ή η Θεσσαλονικιά τραγουδίστρια Νικολέτα Κωνσταντινίδου.

To σουξέ που θα έχει μετά Survivor η υπέροχα τατουαρισμένη αθλητικογράφος Ευριδικη Βαλαβάνη.

Tην petite personal trainer Ελεάννα Παλαιολόγου ως εκπρόσωπο της λίστας με τις νέες Ελληνίδες που θα έπρεπε ναι είναι εξώφυλλο σε αντρικά περιοδικά.

Kαι την Χριστιάννα Μούσση ως εκπρόσωπο του πολυπληθούς κλάδου των fashion bloggers/ fashion influencers.

Αν, τέλος πάντων, συνυπολογίσεις όλοι αυτά, ξέρεις που καταλήγεις; Στο συμπέρασμα ότι η βιομηχανία οφθαλμόλουτρου έχει πάρει και πάλι μπροστά. Κάτι που δεν ξέρω αν σημαίνει ότι η κρίση τελειώνει ή αν η κρίση βαθαίνει. Πάντως, για να ξεχνιόμαστε, μια χαρά λειτουργεί.