OSCARS

Προβλέπουμε όλα τα Όσκαρ ερμηνείας

Το PopCode κάνει τις δικές του προβλέψεις στις ερμηνευτικές κατηγορίες, λίγες μέρες πριν τα 90ά Όσκαρ.

Πολύ συχνά – τις περισσότερες φορές δηλαδή – το buzz μιας ερμηνείας ξεκινά από την κάλυψη των φεστιβάλ στον διεθνή Τύπο, με τους κριτικούς και τα στελέχη της βιομηχανίας που τα επισκέπτονται να κάνουν προβλέψεις και να διαμορφώνουν την υποδοχή των ταινιών και του καστ τους πριν τα δούμε οι υπόλοιποι σε ευρεία κυκλοφορία. Άλλοτε, πάλι, έχουμε ευχάριστες εκπλήξεις με απρόσμενες υποψηφιότητες, ενώ θα βρεις και τις δυσάρεστες περιπτώσεις όπου κάποιος μένει στην απ’ έξω ακόμα κι αν έσκισε.

Η φετινή χρονιά είχε κάτι απ’ όλα τα παραπάνω, με τον Denzel Washington να αφήνει έξω τον James Franco (‘The Disaster Artist’), την Octavia Spencer να υπερισχύει της Hong Chau (‘Downsizing’) και τον Christopher Plummer να βρίσκεται ανάμεσα στις υποψηφιότητες ενώ μέχρι πριν 3 μήνες δεν ήταν καν στην ταινία του (‘All the Money in the World’).

Οσκαρικός μήνας και είμαστε καρφωμένοι στο κανάλι COSMOTE CINEMA OSCARS HD. 85 οσκαρικές ταινίες από τις αρχές Φεβρουαρίου μέχρι και το βράδυ της τελετής που θα απολάυσουμε ζωντανά και αποκλειστικά από την COSMOTE TV.

Το PopCode κάνει τις δικές του προβλέψεις παρακάτω και περιμένει τις δικές σου.

Α΄ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ

Gary Oldman, ‘Darkest Hour’

Timothée Chalamet, ‘Call Me by Your Name’

Daniel Day-Lewis, ‘Phantom Thread’

Denzel Washington, ‘Roman J. Israel, Esq’

Daniel Kaluuya, ‘Get Out’

Gary Oldman: Tο είδαμε να έρχεται από την κυκλοφορία της πρώτης του φωτογραφίας και το προβλέψαμε πολύ λίγο αργότερα. Χωρίς να αφαιρεί τίποτα από τη φανταστική του δουλειά ως Churchill, η μεταμόρφωση του Oldman και η δύναμη ενός biopic, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι θεωρείται ένας από τους ηθοποιούς που έχουν καθυστερήσει να λάβουν το αγαλματίδιό τους, κάνουν την υποψηφιότητά του textbook επιλογή για νίκη. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Gary Oldman: Α, θα το κάνουμε όντως αυτό το άρθρο δηλαδή. Η 4άδα των φαβορί στις ερμηνευτικές κατηγορίες έχουν κερδίσει ομαδικά ό,τι τηλεοπτικά βραβεία έχουν δοθεί φέτος (παρότι δεν έχει κανείς τους κερδίσει ούτε μία μεγάλη ένωση κριτικών). Οπότε θα το πάω αντίστροφα, θα προσπαθήσω να προβλέψω ποια από τις 4 είναι έστω ελάχιστα πιθανό σπάσει.

Στη συνέντευξη τύπου του Daniel Day-Lewis στην Αθήνα, ο πρωταγωνιστής του ‘Phantom Thread’ ρωτήθηκε αν τον αγχώνει καθόλου το οσκαρικό κυνήγι κι εκείνος χαμογελώντας με παιχνιδιάρικα ειρωνική διάθεση, απάντησε “take a guess”. Αφού γελάσαμε, συμπλήρωσε πως μετά χαράς θα κάνει βόλτα όλο το οσκαρικό σιρκουί και μετά χαράς θα χειροκροτά τον Gary καθώς το κερδίζει. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

Α΄ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ:

Frances McDormand, ‘Three Billboards Outside Ebbing, Missouri’

Sally Hawkins, ‘The Shape of Water’

Margot Robbie, ‘I, Tonya’

Saoirse Ronan, ‘Lady Bird’

Meryl Streep, ‘The Post’

Frances McDormand: Η McDormand είχε buzz από τη στιγμή που η ταινία έκανε πρεμιέρα στο περσινό Φεστιβάλ Βενετίας και πάνω που ήμουν βέβαιη ότι φέτος θα πήγαινε στη Ronan. Χαλάλι της. Εάν πρέπει να πάρει ένα και μοναδικό βραβείο το ‘Three Billboards’, ας είναι το δικό της. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Frances McDormand: Το έχω ξαναγράψει αυτό, αλλά: Στο Φεστιβάλ Βενετίας υπήρχαν σκηνές κατά τη διάρκεια της ταινίας που οι δημοσιογράφοι αποθέωναν την McDormand με χειροκροτήματα και ιαχές. ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ. Αυτά μόνο στο γήπεδο γίνονται όταν έκαναν πικ εν ρολ ο Διαμαντίδης με τον Λάσμε. Τελοσπάντων, από την πρώτη βδομάδα του Σεπτεμβρίου και μετά αυτό το Όσκαρ ανήκε στην McDormand όσο κι η ίδια, προς τιμήν της, ουσιαστικά είπε στους συναδέλφους της να ψηφίσουν τη Saoirse Ronan. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

Β΄ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ:

Sam Rockwell, ‘Three Billboards Outside Ebbing, Missouri’

Willem Dafoe, ‘The Florida Project’

Woody Harrelson, ‘Three Billboards Outside Ebbing, Missouri’

Richard Jenkins, ‘The Shape of Water’

Christopher Plummer, ‘All the Money in the World’

Sam Rockwell: Η καρδιά ζητάει ‘Florida Project’, οπότε αυτόματα ζητάει και Dafoe ως ευγενή χειρονομία για την καλύτερη ταινία της χρονιάς. (Και επειδή ήταν υπέροχος σαφώς). Θα πάει στον Rockwell ωστόσο, και θα χαρώ γιατί δεν ξέρω πόσες ευκαιρίες θα έχει ακόμα για να το πάρει. – Ιωσηφίνα Γριβέα

Sam Rockwell: Ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο των φετινών ερμηνευτικών κατηγοριών είναι πως ηθοποιοί που αγαπώ, θα το κερδίσουν για ρόλους ή/και ταινίες που δε θα βράβευα ούτε για αστείο. Οπότε ναι, υποθέτω ο Rockwell δεν το χάνει, κι ενώ φυσικά θα προτιμούσα τον Dafoe (και τον Plummer ακόμα), το γεγονός παραμένει πως θα κερδίσει Όσκαρ ο Sam Rockwell κι αυτό είναι κάπως υπέροχο. -Θοδωρής Δημητρόπουλος

Β΄ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΣ ΡΟΛΟΣ:

 

Allison Janney, ‘I, Tonya’

Leslie Manville, ‘Phantom Thread’

Mary J. Blige, ‘Mudbound’

Octavia Spencer, ‘The Shape of Water’

Laurie Metcalf, ‘Lady Bird’

Allison Janney: Η πιο δυνατή κατηγορία φέτος για μένα. Δεν θα υπάρξει ποτέ περίσταση όπου δεν θα θέλω να βραβευτεί η Janney, αν και θα γιόρταζα τρομερά ένα upset για τη Metcalf ή τη Blige. Και οι πέντε ήταν υπέροχες. Ιωσηφίνα Γριβέα

Allison Janney: Υποθέτω αν ήταν να σπάσει κάτι θα ήταν αυτό; Αν οι άλλες κατηγορίες είναι στο 98-99.9% τότε αυτή είναι στο 91%; ΟΚ. Αν υπήρχε βέβαια μόνο μία συνδιεκδικήτρια ως πιθανό spoiler τότε θα ήταν πιο ρεαλιστικό να μιλάμε για πιθανή ανατροπή. Όμως εκτός από τη σπουδαία Metcalf του ‘Lady Bird’, υπάρχει κι η Manville με γερό δικό της ρεύμα, οπότε ακόμα κι αν η Janney απέδιδε χαμηλότερα του αναμενόμενου, οι αντίπαλες είναι κι εκείνες διαμοιρασμένες. Άρα, όπως έλεγα και παραπάνω, το βρίσκω κωμικό ότι θα πάρει Όσκαρ η Janney για αυτό το ρόλο απέναντι σε ερμηνείες σαν την Metcalf, αλλά από την άλλη, τι συζητάμε, θα πάρει Όσκαρ η Allison Janney. Μόνο λατρεία. – Θοδωρής Δημητρόπουλος

*Όλο το Σαββατοκύριακο το PopCode συνεχίζει την οσκαρική κάλυψη. Αύριο οι προβλέψεις για όλα τα τεχνικά Όσκαρ και την Παρασκευή όλες οι μεγάλες κατηγορίες. Την Κυριακή τη νύχτα στη 1.00 ξεκινάμε live chat για την απονομή των Όσκαρ.

ΚΙ ΑΛΛΑ ΟΣΚΑΡ

Όσκαρ και Χρυσά Βατόμουρα: Αυτές οι 15 ταινίες ήταν υποψήφιες και στα δύο
Τα 23 Όσκαρ που δεν συνέβησαν ποτέ
15 ταινίες που δεν είχες ιδέα ότι κέρδισαν Όσκαρ
Κουίζ: Πόσο καλά θυμάσαι το θρυλικότερο οσκαρικό fail όλων των εποχών;