H νέα Δήμητρα Ματσούκα και άλλες άξιες διάδοχοι

Εκείνες που στο πρόσωπό, τον χαρακτήρα και το κορμί τους, διακρίνουμε τα ίδια χαρακτηριστικά που μας έκαναν να καψουρευτούμε εδώ και χρόνια τις 'original' εκδοχές τους.
SHARES

Ένα από τα μεγαλύτερα (και πιο 'ελεεινά') κλισέ όταν βγάζεις τίτλους για ένα άρθρο είναι το να χαρακτηρίζεις κάποια καινούργια και ανερχόμενη ως τη νέα εκδοχή κάποιας παλιότερης (βλέπε Γιατί η Πηνελόπη Πλάκα είναι η νέα Τζένη Μπότση).

Γιατί μπορεί ο 'ευγενής' στόχος σου είναι να δώσεις στον αναγνώστη να καταλάβει -με τον πλέον άμεσο και εύπεπτο τρόπο- πόσο πολύ πιστεύεις στο νέο πρόσωπο που αναφέρεσαι (βλέπε Σου βρήκαμε την νέα Halle Berry, ένα απλό ευχαριστώ αρκεί).

Αλλά, ταυτόχρονα, αυτή η ταύτιση και είναι η εύκολη λύση και αδικεί το αντικείμενο του άρθρου (αφού εμμέσως το θεωρείς μη αυτόφωτο) και προδίδει έλλειψη φαντασίας και ταλέντου εκ μέρους σου για να αναδείξεις το πρόσωπο με άλλο τρόπο (βλέπε Μικαέλα Ιωνά, η Βάνα Μπάρμπα του Κερατσινίου).

Και τώρα που τα έχουμε πει και τα έχουμε παραδεχθεί δημόσια όλα αυτά, ώρα να επιδοθούμε χωρίς τύψεις σε αυτό το -μεταξύ μας- άκρως διασκεδαστικό sport. Αφήνοντας εσάς (και τον χρόνο) να κρίνει ποιες από τις συγκρίσεις είναι εντελώς δόξαπατρι, ποιες τραβηγμένες από τις τρέσες και ποιες εντελώς ιεροσυλία/ Ελένη Λουκά που σου χρειάζεται.

Αν και, να το ξέρεις, το παλεύουμε να είμαστε σωστά και τίμια μέντιουμ. Κάτι που προαπαιτεί το να έχεις γνωρίσει και τις δυο γυναίκες τις οποίες επιχειρείς να 'συνδέσεις' μέσω του τίτλου στο συλλογικό υποσυνείδητο.

Οι αυτονόητες ταυτίσεις

 

Nαυσικά Παναγιωτακοπούλου, η νέα Δήμητρα Ματσούκα

Το είχα προαίσθημα ότι ισχύει πριν καν την γνωρίσω από κοντά. Το επιβεβαίωσα για τα καλά μετά την τρίωρη συνέντευξη που κάναμε (και η οποία θα δημοσιευτεί τις επόμενες εβδομάδες).

Γιατί το κορίτσι που γνωρίσαμε ως σύντροφο του Κώστα Σόμμερ εκπέμπει, όπως ακριβώς και η Δήμητρα, (με κάθε της αιλουροειδή κίνηση ή βλέμμα) εκείνο το είδος της πηγαίας σεξουαλικότητας που κάνει όλα τα βλέμματα να στρέφονται πάνω της, σε όποιο δωμάτιο μπαίνει. Χωρίς εκείνη, να το διευκρινίσουμε, απαραίτητα να το επιζητά.  Μια γυναίκα που δεν έχει προλάβει να μας δείξει ακόμη τίποτα. Και κρύβει, ακριβώς όπως η Δήμητρα, πολύ ψυχή και πόνο μέσα της.



Πηνελόπη Πλάκα, η νέα Τζένη Μπότση

Για την προικισμένη (σωματικά και υποκριτικά) Θεσσαλονικιά με το επίθετο ορισμό της ειρωνείας (τουλάχιστον από την δευτέρα Λυκείου και μετά, όταν έφυγε από τις καλόγριες και άρχισε να τρώει κοτόπουλο) τα έχουμε πει ήδη.

Στα μάτια μου και οι δυο, Τζένη και Πηνελόπη, συνεχίζουν να μοιάζουν ιδανικές για να παίξουν εκείνο τον ρόλο της πληθωρικής, λαϊκής, σφοδρά καμπυλωτής γυναίκας που μας έχει λείψει στην εποχή των ανορεξικών σιλικονούχων Barbie. Και, το πιο σημαντικό, μοιράζονται το ίδιο ακριβώς είδος σαρδόνιου χιούμορ για τον εαυτό τους. Άσε που το να είσαι ταυτόχρονα σέξι και αστεία είναι τόσο, μα τόσο σπάνιο.

Έλενα Τσαγκρινού, η νέα Παπαρίζου

Είναι πρακτικά αδύνατο να βρεις εκεί έξω κάποια τόσο ακομπλεξάριστη όσο η Παπαρίζου, μια γυναίκα της οποίας ο χαρακτήρας, όταν την γνωρίσεις, συνειδητοποιείς ότι είναι το πιο 'φωτογενές' χαρακτηριστικό της. Η συνονόματή της Έλενα, ωστόσο, μοιράζεται μαζί της την ίδια συγκλονιστική, ελαφρώς πληθωρική (βλέπε όχι ανορεξική) ομορφιά που είχε και εκείνη όταν μας προσγειώθηκε από το πουθενά στο δοξαπατρί.



Επίσης, το πιο σημαντικό, μοιράζονται το ίδιο πηγαίο γέλιο, το ίδιο εθιστικό χαμόγελο, την ίδια θετική αντιμετώπιση της ζωής. Είναι και οι δυο κάργα λαχταριστές, χωρίς ποτέ να γίνονται πρόστυχες. Ότι και αν φοράνε για τις ανάγκες της πίστας ή κάποιας φωτογράφησης.

Κατερίνα Γερονικολού, η νέα Τζένη Καρέζη

Μπορεί ο θεατρικός ρόλος στον οποίο φέτος να δίνει τα ρέστα της να είναι αυτός της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο Χτυποκάρδια στο θρανίο, αλλά η αριστούχα απόφοιτος της Νομικής, την οποία μόλις -βεβαίως βεβαίως- χρίσαμε ως ωραιότερη Ελληνίδα της χρονιάς, μόνο με την Τζένη Καρέζη είναι συγκρίσιμη από άποψη ομορφιάς (αλλά και σπαραξικάρδιας ευαισθησίας που εκπέμπει πίσω από κάθε βλέμμα της).



Προφανώς και αυτή είναι μια σύγκριση που αγγίζει τα όρια της 'ιεροσυλίας' (και που ενδεχομένως να εκνευρίσει και τη ίδια την Κατερίνα, που είναι φουλ προσγειωμένη και στοχοπροσηλωμένη). Αλλά, με το χέρι στην καρδιά, θεωρείται, κοιτάζοντάς τες, ότι είναι τόσο, μα τόσο τραβημένη από τα μαλλιά; Γιατί, στα κιτάπια μου, και οι δυο αντιπροσωπεύουν ένα είδος 'θέλω να ξυπνάω κάθε πρωί δίπλα της' ομορφιάς που είναι απλώς εκτός συναγωνισμού.

Eκείνες που χρειάστηκαν κάποια σκέψη

Ιωαννα Τριανταφυλιδου, η νέα Κατερίνα Λέχου

Η σύνδεση εδώ δεν είναι αυτονόητη, αλλά υπάρχει. Πέρα, προφανώς, από το επιβλητικό του αναστήματος τους (είναι και οι δυο 1,80) και την υπέροχη ελληνικότητα του προσώπου τους. Γιατί και τα δυο κορίτσια είναι αστεία και ταλαντούχα. Γιατί και οι δυο διαθέτουν μια αύρα κομψότητας (αυτό που λέμε είναι ΜΟΝΟ του σαλονιού) που είναι αδιαμφισβήτητη, όποιο ρόλο και αν παίζουν.

Γιατί και οι δυο είναι ελαφρώς απρόσιτες (βλέπε σε καμία περίπτωση κορίτσια της διπλανής πόρτας).Τώρα το μόνο που μένει για να επιβεβαιωθούμε είναι να βρει η Ιωάννα το δικό της Νησί. Είτε εντός είτε (πιο δύσκολο) εκτός συνόρων.

Ιωάννα Τούνη, η νέα Γωγώ Μαστροκώστα

Λαϊκό είδωλο του σέξι. Αυτό υπήρξε, από την πρώτη στιγμή που έσκασε μύτη στην πιάτσα, η Αγρινιώτισσα με το μυαλό ξουράφι. Αυτό είναι αυτή τη στιγμή η Θεσσαλονικιά influencer και σχεδιάστρια που εξαργύρωσε με τον ιδανικό τρόπο την δημοσιότητα που πήρε από το My Style Rocks. Ναι, οι γλουτοί της Γωγώς παραμένουν μια δύναμη της φύσης (συγκρίσιμοι μόνο με της Μάγκυς Χαραλαμπίδου).

Αλλά η Ιωάννα της καρδιάς μας καταβάλει κάθε δυνατή insta-προσπάθεια για να μας αποδείξει ότι ήρθε για να μείνει. Κάτι που, για να συμβεί, χρειάζεται -πέρα από κορμί- κότσια και γερό στομάχι. Tα οποία, απρόσμενα, φαίνεται να διαθέτει.

Hλιάνα Παπαγεωργίου, η νέα Τζίνα Αλιμόνου

Δεν μοιάζουν απαραίτητα φυσιογνωμικά. Αν και οι δυο Πελλοπονήσιες (η Ηλιάνα από την Πάτρα, η Τζίνα από την Σπάρτη) διαθέτουν εκείνο το είδος της αγέρωχης -λακωνικής και διαχρονικής- ομορφιάς που σπανίζει. Και οι δυο ξεκίνησαν την καριέρα τους ως μοντέλα διεθνών προδιαγραφών πριν κάνουν το πέρασμα σε κάτι άλλο (η Ηλιάνα στην παρουσίαση, η Τζίνα στην υποκριτική).

Πάντως, μεταξύ μας, εκείνο που μας έκανε να προχωρήσουμε στην 'ταυτοποίηση', είναι πάνω από όλα το μυαλό (και η φιλοδοξία που προκύπτει από την αυτογνωσία της ιδιαιτερότητάς τους) που κουβαλάνε στο πανέμορφο κεφάλι τους. Εκείνο που σε κάνει να μην μπορείς να υπολογίσεις μέχρι πόσο ψηλά μπορούν να φτάσουν.

Αδελφές Καζαριαν, οι νέες αδελφές Λυκούδη

Δεν έχω καμία, μα καμία αμφιβολία ότι η νικήτρια του Next Top Model θα εκμεταλλευτεί πλήρως (παρά τα τελευταία εμπόδια) την ευκαιρία που της δίνεται να κάνει καριέρα εκτός συνόρων. Όπως δεν έχω αμφιβολία που, την ώρα που κάποιος θα τις πείσει (την Ειρήνη και την αδελφή της την Μαρία) να κάνουν επιτέλους κοινή φωτογράφηση, θα πέσουν τα τσιμέντα.

 Ο λόγος της ταύτισης με τις αδελφές Λυκούδη, πέρα από την σπανιότητα του πλούσιου φυσικού στήθους που και οι 4 διαθέτουν, είναι η προσιτότητα του σέξι τους. Ότι είναι απλά 4 πανέμορφα κορίτσια της διπλανής πόρτας που επιλέγουν, πριν αφοσιωθούν στις οικογένειες και στα παιδιά που τελικά θα κάνουν, να χαρίσουν μερικές πραγματικά αξέχαστες στιγμές στους άντρες φαν τους.

Ιωάννα Σαρρή, η νέα Μαριέττα Χρουσαλά

Η πάλαι ποτε και η νυν δόξα των δυτικών προαστίων έχουν πολύ περισσότερα κοινά από ότι το γεγονός ότι γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στο Χαΐδάρι. Όπως ότι είναι δυο πανέμορφα κορίτσια από καλό σπίτι (βλέπε πιάνο, γαλλικά ή κάτι αντίστοιχο) που -αντίστοιχα- ήταν και είναι πολύ δεμένα με την οικογένειά τους. Και εννοείται πως δεν έκαναν (στην περίπτωση της Μαριέτας) και δεν πρόκειται ποτέ να κάνουν (στην περίπτωση της Ιωάννας) ποτέ σέξι ή γυμνή φωτογράφηση.

Τώρα το μόνο που μένει για να αποδειχθεί το ορθό των λεγομένων μας είναι να δούμε αν η Ιωάννα θα εξαργυρώσει, όπως έκανε η Μαριέτα, την αρχοντική/ αυτοκρατορική ομορφιά της με μια θέση σε τηλεοπτική εκπομπή.

Kirsten Ciel Lauder, η νέα Νόνη Δούνια

Το κορίτσι από τη Βούλα (και τα Αργυρέικα Ξημερώματα), που μοιάζει να γεννήθηκε για να φοράει ένα μπικίνι, φυσιογνωμικά θυμίζει περισσότερο την αείμνηστη (σ.σ. δεν έχει πάθει κάτι, απλά χάθηκε εκ πρόσωπου γης) Ντανιέλα Ελευθεράκη.

Η οποία, τώρα που το καλοσκέφτομαι, επίσης είχε αναλογίες sex bomb και βαθιές καλλιτεχνικές ανησυχίες (νομίζω έγινε σκηνοθέτης).



Αλλά η σύγκριση οφείλει τελικά να γίνει με την Νόνη των αρχών της καριέρας της (πριν γίνει σύζυγος και μάνα). Γιατί μπορεί η Kirsten να μην έχει κάνει ακόμη γυμνή φωτογράφηση, αλλά κάθε της post είναι εντελώς φωτιά και λαύρα. Το κορίτσι το έχει. Όπως το είχε κάποτε η Νόνη. Για την ακρίβεια όπως το είχε κάποτε η Νόνη περισσότερο από κάθε άλλη της σειράς της.

Εκείνες με διάδοχο pending

Παρότι το παλέψαμε φιλότιμα, υπάρχουν κάποιες αγαπημένες μας Ελληνίδες στις οποιές δεν καταφέραμε να βρούμε διάδοχο. Με πιο τρανταχτή περίπτωση αυτή της Βάνας Μπάρμπα, στα κυβικά της οποίας φτάνει ίσως μόνο η Μαρία Κορινθίου (αλλά από την οποία λείπει ο χαρακτηριστικός αβυσσαλέος τσαμπουκάς και το ένστικτο Survivor που διαθέτει η Γιαννιώτισσα).

Οπότε, αν σας έρχεται εύκαιρο ποια μπορεί να είναι η διάδοχος π.χ. της Βάσως Λασκαράκη, της Ζέτας Μακρυπούλια, της Δούκισσας Νομικού, της Σμαράγδας Καρύδη, της Ιωάννας Παππά, της Ίνας Λαζοπούλου,της Θεοφανίας Παπαθωμά, της Κάτιας Ζυγούλη, της Μαρίας Ναυπλιώτου, της Μαρίας Λεκάκη ή οποιαδήποτε άλλης σημάδεψε την νιότη μας, μην διστάσετε να μας ενημερώσετε στα comments για να τις προσθέσουμε οσονούπω.

Share
 

24Media Network

Παρακράτος και ομάδα Β’ Εθνικής

Δεν υπάρχει διαφθορά, αδικία και εξωτερικοί εχθροί, μόνο ποδοσφαιρικό παρακράτος. Ο Θέμης Καίσαρης γράφει για το ντέρμπι και τον Παναθηναϊκό που είναι ομάδα Β’ Εθνικής.

Το διεστραμμένο πλάνο των Σίξερς για τον Γιάννη

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έκανε, τα ξημερώματα, νέο ρεκόρ καριέρας με 52 πόντους. Ήταν ό,τι ήθελαν οι Σίξερς. Είχαν αποφασίσει να τον αφήσουν να κάνει τα δικά του και να επικεντρωθούν στους υπόλοιπους Μπακς. Και νίκησαν.

 
POP για τις δύσκολες ώρες

PODCAST

Από το φαινόμενο 'Lost' στο φαινόμενο 'Game of Thrones'

Καθώς η πρεμιέρα της τελευταίας σεζόν 'Game of Thrones' πλησιάζει, το POP για τις Δύσκολες Ώρες εξετάζει τη θέση της σειράς στην τηλεοπτική ιστορία και το πώς ακολούθησε το 'Lost' ως το απόλυτο τηλεοπτικό φαινόμενο.

PROMO
Social Man