© Outnow.ch
ΚΑΡΙΕΡΑ

Το μυστικό πίσω από το κλειστό κλαμπ των εκατομμυριούχων

Εκείνο που έχει σημασία είναι η ικανότητα να πουλάς. Και όχι μόνο τον εαυτό σου.

Η υψηλή τεχνολογία φέρνει τα περισσότερα λεφτά στο τραπέζι και οι hi-tech εταιρείες κυβερνούν σήμερα τον κόσμο μας. Ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτή η φράση δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Αρκεί κάποιος να ρίξει μία ματιά στη λίστα με τους πλουσιότερους και πιο ισχυρούς ανθρώπους στον πλανήτη: Jeff Bezos, Elon Musk, Bill Gates.

Είναι άραγε αυτός ο μόνος τρόπος για να μπεις στο κλειστό κλαμπ των εκατομμυριούχων; Με μία πρώτη ματιά δείχνει σαν μονόδρομος, τα πράγματα όμως είναι αρκετά διαφορετικά.

Τουλάχιστον, αυτό υποστηρίζει ο Γερμανός ιστορικός και κοινωνιολόγος Rainer Zitelmann στο βιβλίο του The Wealth Elite: A Groundbreaking Study of the Psychology of the Super Rich. Πόσο πειστικά επιχειρήματα όμως έχει;

Εξερευνώντας τα μυστικά των εκατομμυριούχων

Αν, λοιπόν, αναρωτιέσαι ποιο είναι εκείνο το μυστικό για τους ανθρώπους που σπάνε το φράγμα όχι απλά του ενός αλλά των πολλών εκατομμυρίων, το συγκεκριμένο βιβλίο έχει την απάντηση. Όχι, δεν είναι οι big-tech εταιρείες το εισιτήριο για αυτόν τον παράδεισο.

Ο Zitelmann έκανε μία ενδελεχή έρευνα παίρνοντας συνεντεύξεις από 45 διαφορετικούς ανθρώπους, οι οποίοι κατάφεραν να βγάλουν στη ζωή τους από 3 έως 10 εκ. Δολάρια. Ανάμεσά τους, άλλοι ήταν αυτοδημιούργητοι και άλλοι κληρονόμησαν μία περιουσία που φρόντισαν όμως να διευρύνουν.

Ο συγγραφέας έδωσε μεγάλη σημασία στις εργασιακές συνήθειες καθώς είχε την αίσθηση πως εκεί κρυβόταν το κλειδί της επιτυχίας. Τελικά, δεν έκανε λάθος. Απλά δεν ήταν η υψηλή τεχνολογία αυτή που οδήγησε τους επιχειρηματίες στη Γη της Επαγγελίας.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Σύμφωνα με την έρευνα του Zitelmann, δύο στους τρεις πολυεκατομμυριούχους είχαν θητεύσει πριν ανοίξουν τα φτερά τους -με τον έναν ή τον άλλο τρόπο- στις πωλήσεις.

«Μέχρι σήμερα, οι περισσότερες έρευνες υποτιμούσαν ή δε λάμβαναν και καθόλου υπόψη τους τον ρόλο που παίζουν οι ικανότητες στις πωλήσεις που διαθέτουν ακόμα και οι πολύ πλούσιοι άνθρωποι» ήταν η δήλωσή του στο MarketWatch, για να συνεχίσει: «Ανάμεσα σε όσους συμμετείχαν, αυτός ήταν τελικά ο πιο σημαντικός παράγοντας για την οικονομική τους επιτυχία»

Μάλιστα, έχει τρομερό ενδιαφέρον το γεγονός πως μάλλον το τι ακριβώς πουλούσαν δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Θα μπορούσε να είναι hi-tech προϊόντα ή απλά ξύλα. Δεν έχει και τόση σημασία.

Εκείνο, τελικά, που σε βάζει στο κλειστό κλαμπ των εκατομμυριούχων είναι η ικανότητα να πουλάς. Τόσο τον εαυτό σου όσο και τα προϊόντα σου.