ENTERTAINMENT

Με τι κολλήσαμε αυτή την εβδομάδα

Μια εφαρμογή του ΟΑΣΑ, ένας παρουσιαστής της ΕΡΤ και ένας πόλεμος στο Twitter. Για περάστε.

Κάθε βδομάδα το πλήρωμα του PopCode θα μοιράζεται τα πιο πρόσφατα κολλήματά του. Μπορεί να είναι τραγούδια, βιντεάκια, ταινίες, εκθέσεις, tweets, ή οτιδήποτε άλλο οποιουδήποτε pop culture που τους έχει φάει ένα αξιοσέβαστο κομμάτι χρόνου και εμμονής.

Για να παίρνεις ιδέες.

Με το OASA Telematics, ο Γιώργος Μυλωνάς

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κολλήσει με τη συγκεκριμένη εφαρμογή την τελευταία εβδομάδα, αλλά τον τελευταία ενάμιση χρόνο. Ο βαθμός εξάρτησής μου από το Oasa Telematics έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που αν δεν τσεκάρω σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο/τρόλεϊ που χρειάζομαι για να φτάσω στον προορισμό μου, δεν βγαίνω από το σπίτι. Ενώ, επίσης, έχω μάθει σε ποιες στάσεις -από αυτές που κινούμαι- τα λεπτά αναμονής που αναφέρει η εφαρμογή δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ευτυχώς, οι συγκεκριμένες στάσεις δεν αποτελούν πάνω από το 10% αυτών από τις οποίες περνάω.

Με τον Λάμπρο Παναγιώτου, ο Κωνσταντίνος Αμπατζής

Γιατί να καταπιέζεις τον εαυτό σου; Γιατί να μην κάνεις αυτό που σε εκφράζει και σε κάνει χαρούμενο; Γιατί να μην χορέψεις και να τραγουδήσεις σαν τον Έλβις όσο βρίσκεσαι σε ζωντανή σύνδεση και δίνεις ρεπορτάζ από τη Βουλή μέσα από το δελτίο της ΕΡΤ; Λάμπρο Παναγιώτου, εκφράσου ελεύθερα, σε στηρίζουμε.

Με το ‘Black Mirror’, ο Γιάννης Μπαϊρακτάρης

Εντάξει παιδιά, ξέρω, άργησα. Πριν λίγες ημέρες πήρα τελικά την απόφαση να ξεκινήσω τη σειρά, για την οποία μου έχουν μιλήσει σχεδόν όλοι οι φίλοι και γνωστοί και κατάλαβα πόσο λάθος έκανα που δεν τις έδινα σημασία παλαιότερα. Μπορεί το ένα επεισόδιο να μην έχει την παραμικρή σύνδεση με το προηγούμενο, όμως κάθε αυτοτελής ιστορία έχει ένα βαθύτερο νόημα που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν τελικά η τεχνολογία μας οδηγεί στα σωστά μονοπάτια. Και στο τέλος κάθε επεισοδίου είσαι σε φάση ‘τι είδα μόλις τώρα;’

Με το ‘Κάτι παράξενο’ ο Ευθύμιος Σαββάκης

Γουστάρω τρελά να βλέπω νέα παιδιά να πειραματίζονται με μουσικές, ήχους και έργα. Ειδικά όταν αυτά τα παιδιά έχουν και (τέτοιο) ταλέντο, μόνο διαμαντάκια μπορούν να γεννηθούν. Αριστέα Παπαλεξάνδρου, Απόστολος Κίτσος, Μιχάλης Καλογεράκης και καμία δεκαριά ακόμα φωτεινά πρόσωπα λοιπόν. Και ξέρετε κάτι; Συμβαίνει, όντως, “Κάτι παράξενο” με αυτό το τραγούδι-ποίημα. Είναι πέντε σειρές και ταυτόχρονα τόσο μεγάλο.

​Με την ιστορία του βιβλίου-γρίφου των 80s ‘Masquerade’, ο Γιάννης Σαχανίδης

Σκεφτείτε ένα βιβλίο με 16 εικονογραφήσεις που κρύβουν ένα γρίφο, η λύση του οποίου οδηγεί σε έναν χρυσό λαγό που βρίσκεται κρυμμένος κάπου στη Βρετανία. Αυτό ακριβώς συνέβη το 1979 όταν το ‘Masquerade’ κυκλοφόρησε στα βιβλιοπωλεία και ξεκίνησε ένα νέο είδος βιβλίων (το ονομάζουν “κυνήγι θησαυρού της πολυθρόνας”) και μια τεράστια αναζήτηση σε κάθε άκρη της Βρετανίας. Το ‘Masquerade’ πούλησε εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα, ο γρίφος που είχε στήσει ο δημιουργός του Kit Williams θεωρήθηκε άλυτος, χρειάστηκαν περισσότερα από 3 χρόνια για να βρεθεί ο χρυσός λαγός και άλλα 6 για να αποκαλυφθεί από τους Sunday Times πως ο νικητής είχε, χωρίς να το γνωρίζει ο Williams, εσωτερικές πληροφορίες για τη λύση και έτσι κατάφερε να βρει αυτό που χιλιάδες άνθρωποι αναζητούσαν. Το Nerdwriter έχει όλη την πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία στο βίντεο που θα δείτε, αλλά εγώ τώρα θέλω να βρω κανένα φρέσκο “κυνήγι θησαυρού της πολυθρόνας” και να ψάξω για κάτι, ας μην είναι και χρυσός λαγός, δεν πειράζει.

Με το φιάσκο του Kanye του West, η Ιωσηφίνα Γριβέα

Δεν ξέρω ποιος έμεινε έκπληκτος από τα tweets λατρείας του Kanye West για τον Donald Trump. Τόσον καιρό τα έλεγε ο άνθρωπος. Απλά ο κόσμος επέλεγε να μην τον ακούει. Ή μάλλον να μην τον πιστεύει. To dragon energy είναι το καινούριο tiger blood και ο Kanye που έκανε ραπ για τους new slaves και τις διαδηλώσεις όπου συμμετείχε η μητέρα του έχει τελειώσει.

#RIP

H συνέχεια όμως ήταν το έπος. Οι αντιδράσεις του Twitter, η παρέμβαση της Kim από τα χαρακώματα, τα unfollow από άλλους σελέμπριτι, η αρθρογραφία για Όλα Όσα Πήγαν Λάθος με τον ράπερ, το glitch του Twitter που έδειχνε ότι είχε χάσει 9.2 εκατ. followers σε 10′ ενώ τους είχε αυξήσει κιόλας, τα private messages του John Legend που τελικά δημοσίευσε, το ΧΑΟΣ που με κράτησε ξύπνια μέχρι τις 2 η ώρα. Είμαι πολύ έτοιμη για όσα θα ακολουθήσουν.

Α, και για το mixtape τούτης εδώ.

Με το ‘American Vandal’, ο Κώστας Μανιάτης

Γρήγορη σειρά, με μισάωρα επεισόδια, μπορείς να την τελειώσεις σε ένα βράδυ, αλλά κυρίως πανέξυπνη και φρέσκια σε αυτό που θέλουμε όλοι, ΚΑΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣ. Δύο πράγματα που με εντυπωσίασαν:

1. Πήρε τα ρίσκα της και προτίμησε να ξενίσει αρκετούς χρησιμοποιώντας τα φαλλικά σύμβολα πάνω σε 27 αμάξια ως το κύριο θέμα βανδαλισμού της σειράς. Μπορεί να έδιωξε έτσι ένα μεγάλο μέρος του συντηρητικού κοινού, αλλά χωρίς αυτό το περιστατικό, θα βλέπαμε άλλη σειρά.

2. Ο τρόπος που εντάσσει την νέα τεχνολογία, τα social media, τα smartphones κτλ στην υπόθεση, μετατρέποντας τα σε κύρια εργαλεία για να λυθεί το τεράστιο μυστήριο που ταλανίζει αυτό το δύστυχο αμέρικαν χάισκουλ.

Αναμονή για τη δεύτερη σεζόν τώρα.

Με το ‘On My Block’, ο Πάνος Κοκκίνης

Αυτό είναι το πρόβλημα με τη χρυσή εποχή της τηλεόρασης. Ότι πρέπει να είσαι άνεργος ή βρικόλακας (όπως ο Δημητρόπουλος) για να τα προλαβαίνεις όλα. Γιατί έχει περάσει ένας μήνας από τότε που γράφτηκε στο Pop Code o πρώτος διθύραμβος για τα συγκεκριμένα πιτσιρίκια. Αλλά εγώ μόλις θες πρόκαμα να δω τα πρώτα δυο επεισόδια. Δεν έχω λόγια. Απλώς φανταστικά. Τι φάτσες τρελές είναι αυτές; Πόσο αυθεντικό μοιάζει, σε σημείο να με κάνει να ξεκουμπώσω όλα τα κουμπιά πέρα από το πάνω (gangsta style) ώστε να φαίνεται το φανελάκι από μέσα; Μεταξύ μας, τα συγκεκριμένα πιτσιρίκια τα γουστάρω περισσότερο από τα αντίστοιχα του Stranger Things. Ίσως γιατί η Καλλιθέα των 80s που μεγάλωσα ήταν περισσότερο South Central από ότι μικρή Σπιλμπεργκική πόλη στην Ιντιάνα.

Με το ‘No tears left to cry’, o Θοδωρής Δημητρόπουλος

Το χρειαζόμουν αυτό το κομμάτι. Δεν έχω κρύψει ποτέ πόσο μου αρέσει η Ariana Grande (στα πρώτα κολλήματα έβερ έγραφα ύμνους για το ‘Into You’ ας πούμε, που είναι νομίζω το καλύτερό της τραγούδι) και μπορεί να κάνει και τα μέτρια να λειτουργήσουν κάπως, αλλά χαίρομαι που το καινούριο της είναι κάτι φρέσκο και για την ίδια και για τον Max Martin που φέτος είχε βγάλει μπόλικα μισοψημένα πράγματα. Η καλύτερη ποπ είναι πάντα αυτή που αφομοιώνει άλλα καινοτόμα στοιχεία σε έναν λείο, φρέσκο ήχο, κι εδώ ο Martin μαζί με τους Ilya και Savan Kotecha (το team-θρίαμβος πίσω από τα ‘Into You’, ‘Problem’ και ‘Side to Side’) δανείζονται πολλά από UK garage φτιάχνοντας κάτι σαν αεράτο, χορευτικό Burial. Είναι ένα φανταστικό grower, που δεν έχει σταματήσει να streamάρω από την Παρασκευή που βγήκε μέχρι σήμερα. Και να βλέπω και το πανέμορφο βίντεο του Dave Meyers επίσης, που είχε κάνει και το ‘HUMBLE.’. Γενικά από τα καλύτερα lead singles ποπ άλμπουμ των τελευταίων χρόνων.

Επίσης, mood:

Με το ‘No tears left to cry’ και η Ναστάζια Καπέλλα

Το καινούριο κομμάτι της Ariana είναι από εκείνα που σου αρέσουν με το πρώτο άκουσμα και που όσο το ακούς σου αρέσει όλο και περισσότερο. Την αγάπη μου για την Ariana Grande την έχω εκδηλώσει εδώ και καιρό και όσο πάει ενισχύεται.

|Η ποπ κουλτούρα μέσα από εικόνες| Ακολούθησε το Ιnstagram account του PopCode.