WOMEN

Οι 40 πιο σέξι σκηνές που μας σέρβιρε το Mega Channel

Ένας άλλος, πιο αντρικός τρόπος, να τιμήσουμε ένα κανάλι που μας χάρισε -και στον συγκεκριμένο τομέα- πραγματικά Megaλες χαρές.

Αν εξαιρέσεις την ανακήρυξη της Παναγιώτας Βλαντή ως πιο σέξι πρωταγωνίστριας της 20ετίας, διαφωνούμε με πολλά από όσα προέκυψαν στα πλαίσια του The Twenty, των 15 επετειακών εκπομπών που παρουσίασε πίσω στο 2009 ο Καπουτζίδης. Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η μεγάλη, τεράστια, εγκληματική παράλειψη

Η Παναγιώτα (σ.σ. στην παρένθεση σε ποιες σειρές του Mega έχει πρωταγωνιστήσει κάθεμία που αναφέρουμε εδώ) είναι γενικώς κορίτσι του Mega (Βίος Ανθόσπαρτος, Πολυθρόνα για τρεις, Αέρινες Σιωπές, Singles, M+M, 4).

Και εννοείται πως την θυμόμαστε να ‘ταλαιπωρεί’ τον Χριστόφορο ως διευθύντριά του στο 4. Αλλά ήταν ο κόντρα ρόλος της ως Σιλβή στα Μαύρα Μεσάνυχτα που την έχρισε παμψηφεί πιο σέξι πρωταγωνίστρια της 20ετίας.

 

Μια διάκριση που, στη συνέντευξη που μας έδωσε , η ίδια επιμένει ότι ανήκει αλλού.

Εγώ, πάντως, δεν θα ψήφιζα τον εαυτό μου. Θα ψήφιζα τη Δήμητρα Ματσούκα, τη Μαρία Κορινθίου ή τη Βάνα Μπάρμπα, που το δικαιούται περισσότερο από όλες

Για τη Ματσούκα (Είμαστε στον Αέρα, Κάτι τρέχει με τους δίπλα, Κούκλες), που βγήκε No3 πιο σέξι πρωταγωνίστρια, προφανώς και συμφωνούμε (εδώ στο Κόκκινο Δωμάτιο ως call girl-γύρω στο 18,50 τα ωραία).

 

Γιατί ακόμη και αν γίνει μόνιμη στην Επίδαυρο για τα επόμενα 20 χρόνια, εμάς θα μας στοιχειώνει η εικόνα να την βλέπουμε, στο Είμαστε στον Αέρα, να κυκλοφορεί στην πισίνα ή να τραγουδά ‘Ένα σπίτι καίγεται’ στον Ρένο Χαραλαμπίδη.

 

Η Μαρία Κορινθίου (Singles) δικαίως δεν είναι εντός λίστας αφού έχει κάνει ελάχιστα πράγματα στο Mega.

Όσον αφορά τη Βάνα Μπάρμπα (Δίψα, Η αγάπη της γάτας, Τζιβαέρι, Εσύ αποφασίζεις, Το σημάδι του έρωτα), που ‘βραβεύτηκε’ No15 πιο σέξι πρωταγωνίστρια και Νο8 ερωτική σκηνή, προφανώς και θα έπρεπε να είναι πολύ πιο ψηλά. Αλλά έτσι είναι ο κόσμος, ‘ξεχασιάρης’.

Όχι όμως τόσο απαράδεκτα ξεχασιάρης ώστε να λείπει εντελώς, και από τις δυο κατηγορίες, η ‘Τι έγινε Κωστάκη, σε γουστάρει η χωριάτισσα;’ Tζένη Μπότση (Γοργόνες, Το δις εξαμαρτείν, Ο Πέτρος και τα κορίτσια του, Πολυθρόνα για τρεις, Εμείς κι Εμείς) από το Σημάδι του Έρωτα.

Και όχι, δεν το λέμε επειδή την λατρέψαμε όταν την γνωρίσαμε από κοντά. Απλώς δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον να τον ρωτάει αν έχει όρεξη για παιχνίδια και να απαντά όχι.


 

Στην κατηγορία των μεγάλων παραλείψεων επίσης περιλαμβάνεται η -μεγάλη αδυναμία μας- Βίκυ Παπαδοπούλου (LAPD, Δυο μέρες Μόνο, Άγρια Παιδιά) μόνο και μόνο για την εναρκτήρια ‘Όχι μέσα μου’ σκηνή του Παπακαλιάτειου Δυο μέρες Μόνο.


Η Σμαράγδα Καρύδη  (Λόγω Τιμής, Εθνική Ελλάδος, Στο παρά 5) την εποχή που ήταν call girl στο Για Σένα.

 

Η Μαρία Λεκάκη  (Η νταντά, Όλα στον αέρα, Ο μεγάλος θυμός), όχι γιατί μας έχει δείξει κάτι σέξι, αλλά επειδή τα σωματικά της προσόντα και αυτό που εκπέμπει είναι αδιαμφισβήτητο και αξιοπρόσεκτο.


Η Κλέλια Ρένεση (Μίλα μου Βρώμικα, Με λένε Βαγγέλη, Με τα παντελόνια κάτω, Μοντέρνα Οικογένεια, Μάλιστα, σεφ). Αν και αυτό έγινε επειδή εκείνη έσκασε μύτη μετά την 20ετία, δηλαδή το 2009 ως ξανθιά σεξόβομβα στο Μίλα μου Βρώμικα.

Η δίμετρη Νικολέτα Καρρά (Η ώρα η καλή, Φιλοδοξίες, Πολυκατοικία, Μαρία η Άσχημη, Με τα παντελόνια Κάτω) του 50 50, φτιαγμένη να παίζει την γκόμενα για την οποία θέλεις να αφήσεις τη γυναίκα σου.

Και, τέλος και κυρίως, η Κατερίνα Λέχου (Οι άντρες δεν υπάρχουν πια, Τζιβαέρι, Είσαι το ταίρι μου, Το νησί).

 

Μια δίμετρη κυρία με υπέροχα πόδια που, όποτε το αποφασίσει (όπως πιο πάνω στη σκηνή του ασανσέρ από το Ευτυχισμένοι μαζί και εδώ, στο 38.55 περίπου, στο Safe Sex) μας θυμίζει ότι το έχει και το παραέχει.

 

Ειδικά όταν αποφασίσει να μιλήσει βρώμικα.

Οι πραγματικές πιο σέξι πρωταγωνίστριες της 20ετίας

Στη λίστα του The Twenty, που προφανώς έπρεπε να είναι πολυσυλλεκτική, η δεύτερη δεκάδα περιλαμβάνει τις: Νάντια Δεληγιάννη (Για σένα, Οι χρηματιστές, Περί Ανέμων και Υδάτων, Προδοσία), Άντζελα Γκερέκου (Ένοχη Αγάπη), Ιωάννα Πηλιχού (Ευτυχισμένοι Μαζί), Φιλαρέτη Κομνηνού (Η ζωή μας μια βόλτα, Οι μάγισσες της Σμύρνης, Το νησί), Μυρτώ Αλικάκη  (Η ζωή μας μια βόλτα, Αναστασία, Απών, Singles, Άγρια Παιδιά), Βάνα Μπάρμπα, Λήδα Ματσάγγου (Δυο μέρες Μόνο, Προδοσία, Αέρινες Σιωπές, Απόσταση Αναπνοής), Πηνελόπη Αναστασοπούλου (Οι μάγισσες της Σμύρνης, Ήρθε και έδεσε, Big Bang, Μίλα μου βρώμικα, Μ+Μ, Κλινική Περίπτωση, Κάτω Παρτάλι, Μοντέρνα Οικογένεια, Πολυκατοικία), Πέμυ Ζούνη (Γυναίκες, Δυο μέρες μόνο, Κλείσε τα Μάτια, Επιφάνεια) και Κατερίνα Παπουτσάκη (Η απλή μέθοδος των τριών, Επαφή, Αέρινες σιωπές, Μίλα μου βρώμικα, Εθνική Ελλάδος).

Τα σχόλια μας; Τιμή και δόξα στην Άντζελα Γκερέκου η οποία, παρόλο που έχει παίξει μόλις σε μια σειρά στο Mega, υπήρξε αρκετά σέξι ώστε να μας μείνει αξέχαστη.

Υπερβολή η παρουσία εδώ της Ιωάννας Πηλιχού (Ευτυχισμένοι Μαζί), με το αξέχαστο τατού στο μέσα μέρος του μηρού της. Ειδικά για αυτή τη σειρά.

 

Σωστή και δίκαια η παρουσία της Λήδας Ματσάγγου. Μιας υπέροχα μοιραίας γυναίκας, με έφεση στο γυμνό, που κακώς ποτέ μας δεν εκθειάσαμε όσο θα έπρεπε.

Όπως και της Πηνελόπης Αναστασοπούλου, κυρίως λόγω του Big Bang. Αν και επιμένω ότι είναι πιο σέξι και ατρόμητη στις φωτογραφήσεις της παρά στην μικρή οθόνη.

Δάκρυα στα μάτια για την Πέμυ Ζούνη, πάλαι ποτέ μέλος Παπακαλιάτειου ερωτικού τριγώνου. Επίσης -με όλο το σεβασμό- πάλαι ποτέ κάτοχος ενός θαυμαστού συνδυασμού φυσικού στήθους, κοιλιακών και femme fatale προδιάθεσης.

 

Από την άλλη το Κατερινάκι (βλέπε Παπουτσάκη), θα έπρεπε να είναι πιο ψηλά. Εκείνη και το αγαπημένο της αρκουδάκι από τις Αέρινες Σιωπές. Την πρώτη δηλαδή φορά που την καψουρευτήκαμε. Θεέ μου,τι πόδια είναι αυτά.

Τέλος, ντροπή και όνειδος για το γεγονός ότι η μια και μοναδική Αναστασία, Μυρτώ Αλικάκη, δεν είναι τουλάχιστον στην πρώτη πεντάδα. Για τη σκηνή στη Μονεμβασία, στο αυτοκίνητο και όλες τις υπόλοιπες.

 

Θα μου πεις, αν δεν είναι η Αλικάκη στην πρώτη δεκάδα, τότε ποιές είναι; Οι Μαρία Σολωμού (Γοργόνες, Singles, Κάμερα Καφέ, LAPD, Μάνα Χ Ουρανού, Με Λένε Βαγγέλη), Ζέτα Δούκα (Λάκης ο Γλυκούλης, 4, Οι βασιλιάδες) Αλεξανδριανή Σικελιανού (Παλίρροια), Μαριάννα Τουμασάτου (Βέρα στο Δεξί), Εβελίνα Παπούλια (Δυο Ξένοι, Ο Πέτρος και τα Κορίτσια του, Είσαι πολύ αλήτης τελικά), Λίνα Σακκά (Η ζωή που δεν έζησα, Γοργόνες, Στο φως του φεγγαριού), Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους (Ψίθυροι Καρδιάς, Θύματα Ειρήνης, Ο ιός του πατέρα, Μπαμπά μην τρέχεις, Κλινική Περίπτωση, Το σπίτι της Έμμας), Δήμητρα Ματσούκα, Μαρία Ναυπλιώτου (Ο Πέτρος και τα κορίτσια του, Αίθουσα Θρόνου) και Παναγιώτα Βλαντή.

Tα σχόλια μας; Προφανώς και είναι υπερβολή η ύπαρξη εντός της Αλεξανδριανής Σικελιανού με παρουσία σε μόνο μια σειρά (Παλίρροια), της Μαριάννας Τουμασάτου γενικότερα και της Λίνας Σακκά η οποία, στις συγκεκριμένες σειρές, μόνο σέξι δεν υπήρξε.

Καθώς επίσης και της Ζέτας Δούκα, αν και ήταν φοβερή και τρομερή ως σέξι γυναίκα του Λάκη (δείτε το παρακάτω βίντεο και κλάψτε) και, κυρίως, ως transexual στο 4.

Σωστά είναι εδώ η Μαρία Σολωμού. Ανέκαθεν κορμάρα, αν και πάντοτε υπερβολικά ‘υστερική’ /νευρωτική /τσιτωμένη στους ρόλους της, για να την πεις καθαρόαιμα σέξι.

Και ακόμη πιο σωστά η Εβελίνα Παπούλια που, ως faux Μενεγάκη στο Δυο Ξένοι, απέδειξε ότι ξέρει και από ψεύτικους οργασμούς.

Εννοείται πως δεν θα μπορούσε να λείπει η Άννα Μαρία Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους που καψούρεψε ένα ολόκληρο έθνος στο Ψίθυροι Καρδιάς.

Τέλος, αν και θα την κατέβαζα λίγο παρακάτω από τη No2 θέση που έχει αυτή τη στιγμή, προσωπικά θα συμπεριλάμβανα με κλειστά μάτια οτιδήποτε σκηνή, σειρά ή διαφημιστικό έχει εντός του την ωραιότερη γυναίκα της τελευταίας 20ετίας, Μαρία Ναυπλιώτου. Ειδικά αν περιελάμβανε άχυρα.

Η ερωτική σκηνή που μας έκοψε την ανάσα

Σύμφωνα με το The Twenty, αυτές περιλαμβάνουν κάποιες που καλύψαμε παραπάνω, όπως: Ναυπλιώτου – Λεμπεσόπουλος (Αίθουσα του Θρόνου), Παπούλια – Σεργιανόπουλος (Δυο Ξένοι), Παπαχαραλάμπους – Γκλέτσος (Ψίθυροι Καρδιάς), Αλικάκη – Χατζησάββας (Αναστασία), Αλεξανδριανή Σικελιανού – Στρ. Τζώρτζογλου (Παλίρροια).

Και κάποιες που δεν υπάρχει περίπτωση να ‘καταδεχθούμε’ να συμπεριλάβουμε, όπως: Παπαδοπούλου – Παπαδόπουλος (Απαράδεκτοι), Μήλια – Τότσικας (Μαζί Σου), Πουρσανίδης – Ασημακόπουλος (Πολυκατοικία), Νούσιας – Καλογήρου (Μάγισσες της Σμύρνης) , Δραγούμη – Μάσχα (Έρωτας και Πάθος), Χαραλαμπίδου – Χειλάκης (Έτσι Ξαφνικά), Ρήγου – Θεοδωρόπουλος (Μη Φοβάσαι τη Φωτιά), Τουμασάτου – Σταύρου (Βέρα Στο Δεξί), Μπουγιούρης – Παππά (Μυστικά της Εδέμ) και Σβίγγος – Δαρμουσλή (Άγρια Παιδιά).

Και όχι, εγκρίνουμε αλλά δεν συμφωνούμε με την πρώτη επιλογή που είναι αυτή με το tango των Ιωάννα Παππά  και Χριστόφουρου Παπακαλιάτη από το Κλείσε τα Μάτια.

 

Η οποία Παππά ήταν απίστευτα σέξι και στο Φεύγα, τη σειρά στην οποία -τόσο εκείνη όσο και η Φαίη Ξυλά- μας συστήθηκαν. Με πολλά λόγια, αλλά χωρίς πολλά ρούχα.

Αν και αρκετές ερωτικές σκηνές του Χριστόφορου, όσο και αν έχουν κραχτεί κατά καιρούς, αξίζουν θέση εδώ (όπως πχ. αυτή με την Μακρυπούλια στο 4).

Η δική μας επιλογή για πιο σέξι πρωταγωνίστρια και πιο σέξι σκηνή είναι άλλη μια γυναίκα που ανέκαθεν αποποιείται κάθε σχέση με το άθλημα, δηλαδή η Μαριλίτα Λαμπροπούλου. Αν και ως σκηνή δεν θα βάζαμε, όπως συνέβη στο Twenty, κάποια από το Εραστής Δυτικών προαστίων (δείτε στο 19.16).

 

Αλλά εκείνη από την τηλεταινία 3 ευχές του Παπακαλιάτη, την πρώτη φορά δηλαδή που είδαμε την Μαριλίτα σε όλο το -φυσικό στήθος και κοντέ αγορέ μαλλί- μεγαλείο της.